.
quote:ja
Op maandag 7 juli 2003 21:45 schreef Loek-B het volgende:
M.a.w : elke week alles wat een jodenshirt heeft neerslaan, elke wedstrijd Pierre uitfluiten en 'kanker...' naar spelers van de tegenpartij roepen? En dan ben ik een grotere fan?.
.
quote:Je wilt het niet begrijpen....
M.a.w : elke week alles wat een jodenshirt heeft neerslaan, elke wedstrijd Pierre uitfluiten en 'kanker...' naar spelers van de tegenpartij roepen? En dan ben ik een grotere fan?.
.
quote:Cart_man is meer dan dat. En dat weet je. Daar zijn zelfs 'joden' het mee eens...
.
quote:Kan niet wachten tot het seizoen begint...
Op maandag 7 juli 2003 22:20 schreef tong80 het volgende:
Gezellig hier.
quote:klopt......
Op maandag 7 juli 2003 22:03 schreef Doc het volgende:[..]
Cart_man is meer dan dat. En dat weet je. Daar zijn zelfs 'joden' het mee eens...
Bedankt voor je antwoorden Dylan Dog, ik zal zometeen mijn lijstje eens gaan samenstellen!
Die awards o.i.d. wil ik wel in elkaar flansen als hier interesse voor is (zolang het niet animated moet zijn idd
), roep maar hoe ze eruit moeten zien e.d.!
quote:combi fok/vbl/eigenaar/award
Op maandag 7 juli 2003 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
roep maar hoe ze eruit moeten zien e.d.!
quote:Hiervoor geldt feitelijk hetzelfde als wat ik eerder zei, alleen wordt het hier wat vriendelijker gesteld. Plus: een nominatie kan vrijwel nooit 100% tevredenheid bij iedereen opleveren, en desondanks denk ik dat het meerendeel de juiste mensen op de juiste plekken heeft.
Op maandag 7 juli 2003 19:45 schreef Doc het volgende:
De gemiste kansen
* De Jari Litmanen Award (de netste poster)
Zou ik zeker Dylan Dog voor genomineerd hebben en mitt als tweede.* Raymond Atteveld Award (voor de meest bans)
SCH & Tong80 zijn nooit door ons op VBL geband...* De Jan Heintze Award (voor de poster die het langst meedraait)
Golfer is een complete newbie vergeleken bij Digger die in dit lijstje zou moeten staan (en de award zou moeten winnen aangezien hij net een dag langer geregistreerd is dan ik);)* De Hand in Hand Award (voor de grootste Feyenoordfan)
Cartman zou hier uiteraard moeten staan ipv LoekB* De Op een slof Award (voor de grootste Ajaxfan)
Dank voor het mij noemen, maar ik heb geeneens een seizoenskaart. Ik denk dat iemand als Doopy-X- hier beter zou passen. Niet dat ik niet een enorm fan ben, en Ajax ten allentijden zou verdedigen, maar hier zouden mensen moeten staan denk ik die ook (twee)wekelijks in het stadion zitten.
quote:gezeik heb je altijd, daar zijn we 'Ollanders voor
Op dinsdag 8 juli 2003 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Allereerst jammer dat er ineens zoveel kritiek is. Ik heb duidelijk aangegeven dat wanneer er mensen zijn die iemand willen nomineren, ze dat per mail kenbaar konden maken. Slechts één persoon heeft hier gebruik van gemaakt. Beetje mosterd na de maaltijd om dat nu ineens pas te komen zeiken. Mara goed, over een half jaar nieuwe kansen.
[..]Hiervoor geldt feitelijk hetzelfde als wat ik eerder zei, alleen wordt het hier wat vriendelijker gesteld. Plus: een nominatie kan vrijwel nooit 100% tevredenheid bij iedereen opleveren, en desondanks denk ik dat het meerendeel de juiste mensen op de juiste plekken heeft.
Ik vind het iniatief wel erg leuk maar is 1x per jaar niet beter?
quote:Heb ik ook aan zitten denken, maar het VBL-forum is zó dynamisch, dat elk halfjaar (dus in de winter- en zomerstop) een nieuwe verkiezing best moet kunnen. Maar goed, als anderen er anders over denken...
Op dinsdag 8 juli 2003 10:00 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
gezeik heb je altijd, daar zijn we 'Ollanders voor
Ik vind het iniatief wel erg leuk maar is 1x per jaar niet beter?
quote:kan ook
Op dinsdag 8 juli 2003 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Heb ik ook aan zitten denken, maar het VBL-forum is zó dynamisch, dat elk halfjaar (dus in de winter- en zomerstop) een nieuwe verkiezing best moet kunnen. Maar goed, als anderen er anders over denken...
Per seizoen vind IK persoonlijk leuker maar wie ben ik
quote:Doopy-X-!?
Op dinsdag 8 juli 2003 10:25 schreef Doopy-X- het volgende:Per seizoen vind IK persoonlijk leuker maar wie ben ik
Voor de rest heb ik er vanwege DD's genoemde redenaties ook geen moeite mee wie/wat er genomineerd is.
quote:Ik begrijp het ook best, maar ook dit concept heeft natuurlijk zijn kinderziektes én te weinig input van de rest. Volgende keer zal het vast anders zijn...
Op dinsdag 8 juli 2003 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk DD, ik erger mij er alleen aan dat Loek in dat lijstje staat. Loek is genomineerd in de categorie grootste feyenoord supporter EN grootste 650 supporter. Wat klopt er hier dan niet?
quote:Das waar. Ieder begin is moeilijk
Op dinsdag 8 juli 2003 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik begrijp het ook best, maar ook dit concept heeft natuurlijk zijn kinderziektes én te weinig input van de rest. Volgende keer zal het vast anders zijn...
quote:maar ja, als iedereen er zo over denkt krijgt ie toch nooit de grootste supporter award? Alleen lullig voor degene die in zijn plaats had moeten staan omdat die dus ook geen kans maakt op de award.
Op dinsdag 8 juli 2003 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk DD, ik erger mij er alleen aan dat Loek in dat lijstje staat. Loek is genomineerd in de categorie grootste feyenoord supporter EN grootste 650 supporter. Wat klopt er hier dan niet?Voor de rest heb ik er vanwege DD's genoemde redenaties ook geen moeite mee wie/wat er genomineerd is.
quote:We hebben het hier niet over gouden medailles hoor.
Op dinsdag 8 juli 2003 10:49 schreef Vision het volgende:[..]
maar ja, als iedereen er zo over denkt krijgt ie toch nooit de grootste supporter award? Alleen lullig voor degene die in zijn plaats had moeten staan omdat die dus ook geen kans maakt op de award.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |