quote:oh god een wannabe veghelaar dus
Op donderdag 10 juli 2003 18:57 schreef RaTz het volgende:[..]
Dan zal ik ook eens een keer gaan kijken
. Misschien dat ik er binnenkort een keer wat onderdelen voor de zaak moet gaan halen, anders rij ik wel een keer langs. Alleen al voor die Vanquish
.
Zit dat 2e deel voor de 2e handse wagens op een andere lokatie dan, of zit het ook daarbij?
Hier spreekt trouwens een Udenaar
quote:zonder whiplash ding om zen nek ?
Op donderdag 10 juli 2003 19:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb er net 1 zien rijden. Was net te laat met een foto.
Hij ging naar de scheveningse gevangenis. En volgens mij was dat de auto van abraham moskogebeuren. Die rijd ook AM
quote:idd.. Ik kom dr eigenlijk elke dag langs, als ik naar t dorp fiets of rij. Dr zit ook nog goed verloop in die dure wagens, pas geleden stonden er bijvoorbeeld nog 2 Range Rover Vogues (nieuwe model, duurste uitvoering) en die zijn blijkbaar ook al weer verkocht want die heb ik al een tijdje niet meer gezien, en dr staat ook al weer een andere kleur maserati als een week of wat terug. Joost mag weten waar t allemaal heengaat. Zoveel rijke stinkerds wonen er nou toch ook niet in veghel dacht ik, maar dat mag de pret blijkbaar niet drukken de auto's van boven de 1euroton vliegen als warme broodjes over de plank
Op donderdag 10 juli 2003 19:05 schreef jozef444 het volgende:[..]
oh god een wannabe veghelaar dus
nee t nieuwe deel staat er achter dus als je gewoon dezelfde weg erheen rijdt en dan richting erp(el) bij de rotonde links en dan links de ventweg op kom je er vanzelf langs
quote:Heb ik iets gemist of zo
Op donderdag 10 juli 2003 17:34 schreef ook_gek het volgende:[..]
Welke auto,s wil je in de poll gaan zetten dan
Ik ben nu wel serieus aan het kijken voor info van een auto. Ik wil toch eerst weten wat het me gaat kosten per maand ongeveer. Ik zeg niet welke auto het is. Maar eerst kijken. Ik zit ook met verzekeren. Ik ben zelf 23 dus lekker duur. M,n moeder heeft al 2 auto,s op haar naam staan en m,n vader 1. Maar die kan er niet nog 1 nemen. Want dan krijgt hij problemen met z,n auto van de zaak. Zakelijk en prive rijden gebeuren. Dus dat word ook nog leuk. Wegen belasting ook interesant en benzine kosten ongeveer. Onderhoud zal gedaan worden door een kennis van me. Maar ik zeg niks meer. Anders heb ik het idee dat ThaFreak een keer onder m,n bed ligt en me dood schiet
quote:ThaFreak word gek van me
Op donderdag 10 juli 2003 20:01 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Heb ik iets gemist of zo
![]()
![]()
quote:Wie niet???
Op donderdag 10 juli 2003 20:13 schreef ook_gek het volgende:[..]
ThaFreak word gek van me
grapje...
Veghel... is dat niet dat eigenlijk-zijn-wij-duisland dorp ![]()
hoe euh.... 'eerlijk' is die kerel & z'n klandizie?
quote:Veel plezier m,n zoon
Op donderdag 10 juli 2003 21:10 schreef Boink het volgende:
* Boink meld.En waarschijnlijk ook 1 van me laatste posts, en dan 3 weken op naar frankrijk
En hou het rustig he ![]()
En ik wil wel foto's zien van jacco en thafreak van hun schadeauto's ![]()
quote:Foto's word aan gewerkt, en zullen er ook nog zijn als jij terugkomt helaas.
Op donderdag 10 juli 2003 21:55 schreef Boink het volgende:
Doei vriendjesEn hou het rustig he
En ik wil wel foto's zien van jacco en thafreak van hun schadeauto's
![]()
Have fun
quote:Veel plezier daar in het land van Peugeot en Citroën!
Op donderdag 10 juli 2003 21:55 schreef Boink het volgende:
Doei vriendjesEn hou het rustig he
En ik wil wel foto's zien van jacco en thafreak van hun schadeauto's
![]()
Ik moet nog drie weken wachten op m'n vakantie... Maar: heb er wel zin in! ![]()
En die foto's van Jacco en ThaFreak: het zou beter zijn als die niet nodig hoefden te zijn...
quote:*proest
Op donderdag 10 juli 2003 22:43 schreef jacco het volgende:
Moest dit ff laten zien:
Dus info aub site of zo en of je er kan komen met de trein. Ik heb geen auto tot m,n beschrikking!!!
En heb een afspraakje voor Zat avond, een beetje snel maar k had dr altijd al beloofd een keer mee te nemen. Dus dacht, kan ik dat mooi nu doen
(wat ben ik ook een eikel, maar begin alweer aan mn vrijheid te wennen
)
meer info
MPM Dutch Open 2003 Dragrace Evenement, Airstrip Drachten
Speed & Design Clubdagen
quote:Sorry, kan je niet helpen... Gizart die weet geloof ik wel waar dat is en of 't bereikbaar is met 't OV, tenminste, hij had het er laatst dacht ik over op IRC...
Op donderdag 10 juli 2003 23:44 schreef ook_gek het volgende:
het is iets van vliegveld drachten dragraces.
Is dat leuk. kom je er makkelijk welk trein station moet je hebben. En is het meer dan 3 uur met de trein waard?meer info
MPM Dutch Open 2003 Dragrace Evenement, Airstrip DrachtenSpeed & Design Clubdagen
Maar goed, ik ga slapen... Welterusten mensen!
quote:Ikke heb wel een auto buurman
Op donderdag 10 juli 2003 23:13 schreef ook_gek het volgende:
pta vrienden ik moet jullie hulp even in roepen.
11 12 en 13 juli dit weekend is er een auto dag in drachten. Met dikke auto,s en opgevoerde auto,s en zo hoor ik zeggen. WTF zijn dat voor dagen waar is het precies kan ik er komen met de trein en is het leuk en is er een site? Ik heb namelijk 2 vip kaarten liggen voor 3 dagenen als het me leuk lijkt ga ik effe daar kijken
Dus info aub site of zo en of je er kan komen met de trein. Ik heb geen auto tot m,n beschrikking!!!
quote:Goede morgen
Op vrijdag 11 juli 2003 08:10 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ikke heb wel een auto buurman
Wanneer wou je gaan dan?
Moguh mensjes btw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |