Het album is zeer gevarieerd.
Ze wordt o.a. geholpen door Jay-Z, Sean Paul, Missy Elliot, Luther Vandrosa en anderen.
Mijn favoriete nummers zijn:
Crazy in love, Naughty Girl, Be with you, Me myself and I, dangerously in love 2.
En nog veel meer, eigenlijk allemaal
Toppie album, go BEE!!
Had het graag gezien dat ze maar 1 of 2 collab's had gemaakt!, vaak word je vooral in amerika daarop aangekeken.
Gaan ze zich afvragen of ze het wel alleen aan kan..
quote:die staat er niet op
Op maandag 7 juli 2003 14:55 schreef Rolex het volgende:
p.s. vind summertime een toppertje!!
quote:Ohw ik was hem aan het downen op Kazaa en toen stond ie onder haar nieuwe album!..
Op maandag 7 juli 2003 14:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
die staat er niet op
quote:gekke boel.
Op maandag 7 juli 2003 15:13 schreef Rolex het volgende:[..]
Ohw ik was hem aan het downen op Kazaa en toen stond ie onder haar nieuwe album!..
quote:vanavond de showcase van Beyonce gezien in utrecht, moet zeggen dat dat zwaar tegenviel zeg! Ben zeker geen fan van deze muziek en van Beyonce, maar dan denk je een leuk optreden te zien, sta je daar tijden te wachten en dan staat dat mens 25 minuten op het podium en verdwijnt ze halverwege tijdens 'crazy on love (?)' van het podium. Eerste reactie is dat ze zich even gaat omkleden ofzo, maar nee hoor..afgelopen! Erg lullig voor de echte fans die echt moeite hebben gedaan om daarbij aanwezig te zijn. Of voor de mensen die helemaal uit groningen komen voor 25 minuten optreden
Op maandag 7 juli 2003 15:43 schreef Steve-O het volgende:
Vind er nix aan beyonce
Maar goed, de paar nummers die ze deed waren wel grappig. Hoef er geen cd van te hebben ofzo
quote:Ja, maar dan alleen volgens mij met Beyoncé, ben er nog steeds niet helemaal achter.
Op dinsdag 8 juli 2003 14:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Staat de Dangerously In Love van het DC-Survivor album er ook op?
quote:Maar die op Survivor is toch ook alleen Beyonce? Ik zag vanmiddag de CD liggen en er staat Dangerously In Love 2 idd. Maja...
Op dinsdag 8 juli 2003 20:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja, maar dan alleen volgens mij met Beyoncé, ben er nog steeds niet helemaal achter.
quote:hmmzz dat zou best kunnen, even kijken
Op dinsdag 8 juli 2003 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Maar die op Survivor is toch ook alleen Beyonce? Ik zag vanmiddag de CD liggen en er staat Dangerously In Love 2 idd. Maja...
Op de achterkant staat er niets over in, maar hij klinkt wel anders hoor.
Niet echt heel anders, want Bee schalkt boven ieder nummer uit.
quote:WAT???!!! IS ZE NOG MAAGD???!!!
Op maandag 7 juli 2003 14:53 schreef methodmich het volgende:
Al die "dubbelzinnigheden" omtrent haar maagdelijkheid zijn zo oervervelend, dat had ze beter kunnen laten. Eén Britney is meer dan genoeg.
Beyonce
quote:Jij ging toch altijd voor babyvet? Das bij Beyonce ver te zoeken.
Op dinsdag 8 juli 2003 21:15 schreef Aernout het volgende:[..]
WAT???!!! IS ZE NOG MAAGD???!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Beyonce
![]()
![]()
quote:De showcase van Di-rect duurde anders veel en veel langer (niet geweest, gehoord van wat TROS-mensen die ik bij de showcase heb gesproken). Jeroen Kijk in de Vegte (schrijf je dat zo?) noemde het nog een afgang voor 538
Op dinsdag 8 juli 2003 14:43 schreef PiperMaru het volgende:
Ik was ook op die showcase en ik vond het niet tegenvallen hoor! Maar ja ik wist ook van te voren dat ze maar een paar nummers zou doen, dus ik was daarop voorbereid. Daar is het ook een showcase voor (itt een volledig concert).
quote:nice review
Op woensdag 9 juli 2003 16:31 schreef miss_bleu het volgende:
review is ook online
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |