abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11619243
Hallo,
Ik ben een Aikidoka die er een 2de budo vorm bij wil doen.Nu leek ninjutsu me een goede optie.Nu woon ik in Noordwijk en lagen de Iga warriors (oegstgeest) het meest voor de hand, nu lees ik hier alleen maar dingen over hoe slecht zij wel niet zijn.Zou iemand mij kunnen vertellen waarom ik nou juist wel of niet daar moet gaan trainen.
pi_11619376
Ik heb er zelf getraind en ben zelf op bujinkan overgestapt. De reden voor mij was omdat ik daar veel beter les krijg en niet voor elk dingetje hoef te betalen. In oegstgeest kun je ook bij de Mikodojo terecht. Daar train ik nu zelf ook en ik vind het persoonlijk vele malen beter.

Ook in het ninjitsu topic kun je er wel wat over vinden ninjutsu topic/deel 3

De website van the iga warrior heb ik ook maar even toegevoegd www.theigawarrior.nl .

Ik zou zeggen doe gewoon bij beide dojo's een proefles en beslis voor jezelf waar je het wilt gaan beoefenen.

pi_11619645
Hoi Ik train nu al 5,5 jaar in Arnhem bij Kuroko (www.kuroko.nl).
Ik heb de website gezien van de IGA warriors. Het zijn meer toeters en bellen dan dat het inhoudelijk iets is. Zelfde als het boek van Arnout van de Veere of zo. Alleen maar poeha en onzinnige dingen. Krijg niet de indruk dat het hele "systeem" enige inhoud heeft.
Wat de leraar voor geheimen heeft kan je kopen op video. Yeh Right. Lijkt wel een TelSel clubje.
Ik zou maar is verder kijken naar een club die een goede inhoud heeft en een totaalpakket aanbied. Ipv. stukjes waar je veel moet voor betalen.
pi_11619717
Oh ja, the iga warrior is geen vereniging maar een bedrijf, daar kwam ik laatst pas achter. Ze doen het dus voor de commercie en niet om je zo goed les te geven aangezien hij er zijn brood mee verdient.

Mar goed, kijk gewoon voor jezelf nogmaals en beslis wat jij voor jezelf het beste vindt.

maandag 7 juli 2003 @ 15:06:57 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11619753
Mag verder in dit topic:
ninjutsu topic/deel 3
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')