Ik ga binnenkort een canon a60 bestellen, maar ik ben nog aan t twijfelen over de batterijen die ik er bij zal nemen. Op de site waar ik wil bestellen hebben ze 4 x 1700 mAh + oplader voor 21.90 euro, maar ik heb net een foldertje van de hema gelezen waarin 4 x 2100 mAh batterijen staan (zonder oplader, zijn wel speciale "foto-batterijen"). Kan ik beter die van de hema nemen? en zo ja kan ik dan ook een oplader bij de hema kopen en hoe duur is dat dan ongeveer?
quote:pick2pay?
Op maandag 7 juli 2003 12:57 schreef _Nick_ het volgende:
Hoi,Ik ga binnenkort een canon a60 bestellen, maar ik ben nog aan t twijfelen over de batterijen die ik er bij zal nemen. Op de site waar ik wil bestellen hebben ze 4 x 1700 mAh + oplader voor 21.90 euro, maar ik heb net een foldertje van de hema gelezen waarin 4 x 2100 mAh batterijen staan (zonder oplader, zijn wel speciale "foto-batterijen"). Kan ik beter die van de hema nemen? en zo ja kan ik dan ook een oplader bij de hema kopen en hoe duur is dat dan ongeveer?
J.
quote:Ja inderdaad. Ik had mijn oog ook al op die 2100 mha batterijen van de Hema laten vallen, samen met de snellader van 20 euro uit de Consumentenbond test.
Op maandag 7 juli 2003 13:20 schreef Steve-O het volgende:
stond in de consumenten gids dat hema oplader+batterijen beste koop zijn
Moet alleen de camera nog bestellen *grin*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |