abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 januari 2004 @ 16:58:18 #226
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16041902
Wel handig om Gommans te laten gaan

nu Akerboom, van der Hoeven en van Barneveld nog en je hebt echt een 1e klasser in Fortuna.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 7 januari 2004 @ 17:17:15 #227
43497 Afunados
Get Therapy
pi_16042566
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:58 schreef mitt het volgende:
Wel handig om Gommans te laten gaan

nu Akerboom, van der Hoeven en van Barneveld nog en je hebt echt een 1e klasser in Fortuna.


Heeft niets met "handig zijn" te maken, Fortuna heeft simpelweg geen keus. Ik zie v.Barneveld binnen een week nog vertrekken..

Ik denk dat het iig wel verstandig is wat Fortuna doet, gezien de financiele mogelijkheden..

pi_16194108
de kans is zeer groot dat ook van Barneveld vertrekt in de winterstop

Fortuna heeft nu wel Vaessen een prof contract voorgelegd

quote:
Na Harrie Gommans zal naar alle waarschijnlijkheid ook Joos van Barneveld Fortuna Sittard verlaten. Momenteel hebben zich meerdere clubs gemeld bij Fortuna met concrete interesse in Van Barneveld en naar alle waarschijnlijkheid valt volgende week een beslissing.
Er zijn drie opties: óf Van Barneveld vertrekt in de winterstop óf hij vertrekt op het einde van het seizoen óf de transfer ketst af en dan speelt Van Barneveld volgend jaar ook nog bij ons. Maar dat laatste lijkt niet reëel.
Nu er meerdere gegadigden zijn om Van Barneveld over te nemen, ligt het niet voor de hand dat Van Barneveld voor niets zal vertrekken. De club die Van Barneveld overneemt zal de beurs moeten trekken, zoveel lijkt zeker.
Dit in tegenstelling tot Excelsior dat Harrie Gommans transfervrij overnam. Hoewel de kranten wisten te melden dat FC Twente en Heracles Almelo geïnteresseerd waren, blijkt daar weinig van te kloppen. Na Sparta heeft zich slechts één club gemeld bij Fortuna: Excelsior Rotterdam.
bron: http://www.fortuna-online.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 12-01-2004 19:42]

  maandag 12 januari 2004 @ 19:41:29 #229
43497 Afunados
Get Therapy
pi_16194540
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:26 schreef AirRaid het volgende:
Fortuna heeft nu wel Vaessen een prof contract voorgelegd
Aardige gast, maar matige speler. Toch denk ik dat hij nog belangrijk voor Fortuna kan zijn(qua "ervaring" bijv)

[Dit bericht is gewijzigd door Afunados op 12-01-2004 19:45]

pi_16204424
voor de jeugdige spelers is het misschien goed dat er een ervaren speler bij komt maar of het voor het spel goed is waag ik te betwijfelen

maar goed oordelen over Vaessen kan ik niet, heb hem alleen 1 of 2 keer zien spelen toen hij nog bij MVV zat en ze tegen Fortuna moesten

geloof dat hij destijds nog scoorde, dus als ie dat dan ook voor Fortuna doet vind ik het goed

pi_16451345
Geert Brusselers staat in de belangstelling van de Canadese club Calgary Mustangs. Brusselers kan er per 1 april (de start van de Canadese competitie) een contract tekenen en het lijkt alsof hij wel oren heeft naar zo'n Canadees avontuur.
Als hij ingaat op de aanbieding zal hij Fortuna al per 1 maart verlaten
pi_16486405
quote:
Engelse interesse voor El Gaaouiri


Nadat Fortuna bekend maakte het contract van Samir el Gaaouiri niet te willen verlengen en zelfs met onmiddellijke ingang te willen verbreken, hebben er zich twee clubs gemeld bij de zaakwaarnemer van El Gaaouiri. En dat zijn niet de minste clubs: Charlton Athletic en Derby County. De eerste ploeg staat netjes vierde in de Premierleague; de tweede op een degradatieplek in de First Division.
Gezien de interesse van kapitaalkrachtige Engelse teams (alhoewel Derby in grote financiële problemen verkeert) wil Fortuna El Gaaouiri niet voor niets laten vertrekken. Mocht één van beide Engelse clubs concrete interesse tonen dan zal die club de opleidingskosten van El Gaaouiri moeten betalen aan Fortuna. En dan hebben we het over zo'n 400.000 euro.
Het lijkt erg ongeloofwaardig dat één van beide clubs een dergelijke investering in El Gaaouiri aandurft.

gezellig zo een leegloop

Gommans weg
Brusselers (waarschinlijk weg per 1 maart)
El Gaaouiri ( ? )
van Barneveld ( ? )

pi_16539910
Geen contractverlenging Hans de Koning


Het op het eind van het seizoen aflopende contract van Hans de Koning wordt niet verlengd. Dat is de conclusie van een onderhoud dat technisch manager Fred van Barneveld vandaag had met de trainer. Hans de Koning maakt wel het lopende seizoen af.
Over de opvolging van Hans de Koning is nog niets bekend.
pi_16551067
Dat was te verwachten... ben benieuwd wie hem wil opvolgen
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_16553425
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:30 schreef meami het volgende:
Dat was te verwachten... ben benieuwd wie hem wil opvolgen
ik denk dat Dusseldorp wel eens naar Fortuna kan komen
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:09:18 #236
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_16553633
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:30 schreef meami het volgende:
Dat was te verwachten... ben benieuwd wie hem wil opvolgen
johan de terreinknecht is nog beschikbaar
pi_16553936
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:00 schreef AirRaid het volgende:

[..]

ik denk dat Dusseldorp wel eens naar Fortuna kan komen


Ik denk Reijners. Denk dat ze het i.v.m. financien liever intern proberen op te lossen..
pi_16554009
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:22 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik denk Reijners. Denk dat ze het i.v.m. financien liever intern proberen op te lossen..


zou ook kunnen ja, had ik niet bij stilgestaan
pi_16612430
Ik zou niet weten wie de beste man is om ervoor te zorgen dat dit fortuna weer gaat draaien..
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_16614675
Een paar jaar geleden stond er nog een heel groot stuk over Sittard in de VI, net het nieuwe stadion geopend en op dat moment stonden ze 9de ofzo. Alles rozegeur en maneschijn en een veelbelovende toekomst! En zie nu...afgegleden en ten dode opgeschreven. Kan snel gaan in de voetballerij, en als Hagenees (gelukkig de omgekeerde richting) weet ik er alles van!
pi_16684867
Van der Hoeven per direct naar Helmond Sport


Na het vertrek van Harry Gommans en het aanstaande vertrek van Geert Brusselers verliest Fortuna gedurende deze winterstop ook nog een derde speler....
Aanvoerder Jochem van der Hoeven vertrekt per direct naar Helmond Sport. En daarmee verdwijnt één van de steunpilaren van het huidige elftal.
pi_16684937
gaat lekker nog ff en ze zouden zo mee kunnen balllen in de 2e klasse
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:09:07 #243
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16685051
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:02 schreef AirRaid het volgende:
Van der Hoeven per direct naar Helmond Sport


Na het vertrek van Harry Gommans en het aanstaande vertrek van Geert Brusselers verliest Fortuna gedurende deze winterstop ook nog een derde speler....
Aanvoerder Jochem van der Hoeven vertrekt per direct naar Helmond Sport. En daarmee verdwijnt één van de steunpilaren van het huidige elftal.
zo te zien is het een goeie voor ons
OJAAJOH?
pi_16685080
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:05 schreef Bartoli het volgende:
gaat lekker nog ff en ze zouden zo mee kunnen balllen in de 2e klasse

dat kunnen ze nu ook al
pi_16685197
vertrokken
Gommans
Brusselers (per 1 maart)
van der Hoeven

mogelijk vertrek
El Gaaouiri ( ? )
van Barneveld ( ? )

gekomen
Vaessen


gaat weer lekker jongens

pi_16690607
Fortuna gaat failliet!
pi_16690926
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:19 schreef Afdruiprek het volgende:
Fortuna gaat failliet!
in tegenstelling we krijgen juist weer geld, alleen jammer dat het ten koste gaat van het "spel"
pi_16691883
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:30 schreef AirRaid het volgende:

[..]

in tegenstelling we krijgen juist weer geld, alleen jammer dat het ten koste gaat van het "spel"


en de ploeg verzwakt zodanig doordat de steunpilaren en de dragers van de ploeg Gommans, Brusselers en Van der Hoeven dus vertrokken zijn
  donderdag 29 januari 2004 @ 18:09:06 #249
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16692144
Is die verhoeven ook wat voor ons?

jullie zijn niet zon hoogniveau gewend dus bij jullie steekt hij er sneller bovenuit maar bij ons? hoe schatten jullie hem voor ons in?

OJAAJOH?
pi_16695358
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:30 schreef AirRaid het volgende:

[..]

in tegenstelling we krijgen juist weer geld, alleen jammer dat het ten koste gaat van het "spel"


Nou, dat zou ik niet zo snel zeggen. Ik denk dat diegene waarop je reageerde, best eens gelijk zou kunnen hebben..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')