[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-07-2003 11:47]
En ook nog goeie muziek!!
En wat dan nog als er veel van dit soort bandjes zijn? zijn wel cool dacht ik zo
Heb zelf ook n bandje (nou ja, niet echt, maar daar hebben we t nu ff niet over )
veel succes met de band!!
ik zal ff een beetje vertellen:
we zijn een vierkoppige skate/pop punkband uit omg. boxmeer (nijmegen) ik doe een poging tot drummen bij deze band. we begonnen
volgens mij rond 2000 en zijn nu dus zo'n 3 jaar bezig.. het gaat eigenlijk steeds beter.. eind van 2003 gaat er een full length aankomen (tenminste dat is de planning) en we zijn nu bezig om naast wat bestaande nummers, wat nieuw materiaal te schrijven voor de cd.
uhm.... we zijn uitgenodigd door naked records om de naked-tour mee te doen. dat is een tour door heel nederland ongeveer 3 maanden lang met 4 of 5 andere bandjes ofzo... en of no avail heeft ons meegevraagd om een weekend naar oostenrijk te gaan om daar wat showtjes te spelen met oa. of no avail, undeclinable en oostenrijkse punkrock bandjes! dus zoals het er nu uitziet gaat het eigenlijk wel heel erg lekker! dat hadden we 3 jaar geleden nooit kunnen bedenken..
so.... thats it ..
keep posting!
quote:Ik zal het ze eens vragen. Ik ken ze namelijk.
Op maandag 7 juli 2003 17:30 schreef henri_de_penri het volgende:
oja.... dat van undeclinable... dat is nog niet zeker. dat heb ik alleen
iemand horen zeggen van of no avail. dus..
Veel succes met die tours en jullie verdere carriere igg
Zal de naam proberen te onthouden...
(kom ook per toeval dit topic tegen)
Vet feest bij Koen vorige week
---
Extra info: smegmakrijger_3d (onlangs geband) is zanger/bassist in deze band
ennuh...
van www.screech.tk (sorry als ik het verkeerd geschreven heb) heb ik echt nog nooit gehoord. misschien dat andere bandleden weleens wat bij jullie erin hebben gezet. wie weet. ff een kijkje nemen dan
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 08-07-2003 15:12]
Ga vooral door, strakke site trouwens.
Cds zijn die ook op een andere manier te koop dan via internet?
Suc6
quote:is goed
Op dinsdag 8 juli 2003 19:06 schreef henri_de_penri het volgende:
probeer is gijs@fridges.com
hij weet eigenlijk meer over dat soort dingen dan ik.of kom gewoon een keertje naar een showtje toe.
we hebben nu wel ff een stopje van een paar maanden.
maar komt goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |