abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 9 juli 2003 @ 22:51:45 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_11673909
Was het niet zo dat een paar jaar geleden hetzelfde werd gezegd over dit steentje????? Maar met her-berekeningen kwamen ze er achter dat ie ons net zou missen....(1 miljoen km ofzo)Volgens ruimte-normen op een haartje
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_11674690
We lanceren bruce willis in een skoda en laten hem de meteoriet uit de baan wippen met een miniatuur atoombon
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 10 juli 2003 @ 19:27:29 #78
45530 Mistix
Twenty Something
pi_11691286
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*schuilkelder bouwt
pi_11696936
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:27 schreef Mistix het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*schuilkelder bouwt
En voor zo'n hersenloze post kick je een topic omhoog
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:51:04 #80
59858 stefanos
Just another day..
pi_11697164
Heeft er iemand een ruimteschip te koop??
http://www.chatway.nl
pi_11700096
ik zou 't toch wel willen weten als het einde nabij is (mocht dat bekend zijn)

ik bedoel: eigenlijk moet je iedere dag leven alsof 't je laatste is, alleen niemand doet dat...dan geef je iedereen tenminste de kans om nog even zo te leven en nog het maximale eruit te halen

pi_11700921
als nederland geraakt zou worden of door de indirecte/lange termijn effecten zwaar getroffen zou worden, dan zou ik denk ik op tijd pleitte gaan als ik het wist.

en als ik wist dat het einde nabij is, dan zou ik alle dingen doen die ik nog graag had willen doen!

vrijdag 11 juli 2003 @ 14:04:52 #83
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_11707107
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 05:24 schreef Reticulin het volgende:
ik zou 't toch wel willen weten als het einde nabij is (mocht dat bekend zijn)

ik bedoel: eigenlijk moet je iedere dag leven alsof 't je laatste is, alleen niemand doet dat...dan geef je iedereen tenminste de kans om nog even zo te leven en nog het maximale eruit te halen

Het maximale eruit halen dat wil ik ook wel. Maar ik verdien geen 100 000 euro per maand. Anders zou ik per direct verhuizen naar een ander land.

Dat ze het nooit zullen aankondigen van te voren lijkt me logisch. Dan ontstaat er een gigantische crisis. En stel het is een foute voorspelling en dat ding dat mist de aarde op 100 km afstand.

Dan kunnen ze al die geplunderde banken en winkels opnieuw gaan opbouwen. En al die onnodige zelfmoorden

Denk dat zoiets nooit met 100 procent zekerheid van te voren te voorspellen valt. Na ja.... op het laatste uur misschien. Maar zo'n ding kan toch altijd nog van koers veranderen op het laatste moment

Voor mij mogen ze beginnen met een kanon in de ruimte die alle meteorieten kan vernietigen

Moet toch lukken in 2003

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
pi_11739907
dit zijn pas weapons of massdestruction, nou bush ga ze maar aanvallen

quote van Jimbo uit southpark: Its coming right for us, shoot it ned

En what maakt jou bijzonder
pi_11740688
quote:
Op zondag 13 juli 2003 06:14 schreef TaoOfDarkness het volgende:

quote van Jimbo uit southpark: Its coming right for us, shoot it ned

Die is goed!
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
pi_11745124
70% van alle bewoners dood?
valt nog wel mee, fat chance dat wij het overleven (westers land enzo).
ennuh: ws klapt ie in een stuk zee (70% kans ofzo), en dus ook nog een dikke kans dat het ergens in het zuiden is of indische oceaan ofzo, dus dan scheelt het ook nog wat qua schade hier.
The uproar of one hand clapping.
pi_11745212
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:48 schreef Disorder het volgende:
Ook zag ik ooit in een documentaire over dit soort dreigingen dat NASA en ESA waarschijnlijk de bewoners van deze planeet nooit zullen vertellen dat ze binnen een paar dagen geraakt worden, om gigantische chaos te voorkomen.
Ik geef ze groot gelijk eigenlijk...

maar waarschijnlijk proberen ze nog wel wat mensies de ruimte in te sturen voor die tijd hoor...

Hopelijk zit ik daar dan bij

pi_11745393
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:50 schreef Morkje het volgende:
ennuh: ws klapt ie in een stuk zee (70% kans ofzo), en dus ook nog een dikke kans dat het ergens in het zuiden is of indische oceaan ofzo, dus dan scheelt het ook nog wat qua schade hier.
O maar je kunt ook een reuze tsunami krijgen die de hele wereld rond gaat. Dus als er een steen van een 500 meter tot 3 kilometer breed in de oceaan komt, dan merken we dat hier ook hoor
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  zondag 13 juli 2003 @ 17:39:30 #89
50671 Strijder
In Extremis
pi_11745811
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:50 schreef Morkje het volgende:
Nou, lijkt mij niet.
Bijzonder gevoelige industrie ( die toch waardeloos is geworden door gebrek aan grondstoffen ), bijzonder gevoelige landbouw, zeker in Nederland ( maar ook in de rest van het westen ) is de bevolking zwaar geconcentreerd in steden met voldoende instortmogelijkheden.
Daar komt bij dat Nederland over het algemeen een natte ( vochtige ) bodem heeft. Grote kans dat die gaat golven bij zo'n inslag. Dat wil je niet meemaken ( grote kans overigens dat er weinig mensen zijn die dat dan uberhaupt nog mee kunnen maken ).

Maar, dan moet die steen ons wel raken dus, en dat is iets waar ik in ieder geval niet op hoop.

Untill I awake - / - Elu Elensar
pi_13072501
Waar maken we ons nu druk om?
Dood gaan we zeker,of het nou vandaag of morgen is..
We maken nu iedereen onrustig....
En mijn motto is: We zien wel!
En in die tijd hebben we echt wel een laser ofzo. om die rots van koers te laten veranderen,of te laten vernietigen.
En stel je voor: Vandaag zegt de NASA dat ie over 8 uur inslaat,
Dan kan je wel die 8 uur rondrennen en schreeuwen,maar dat heb helemaal geen zin!
Duz..doe allemaal lekker relax....en je kan alleen maar bidden/hopen
En als het 100% is ....dan koop ik alvast een leuke surfplank!!
En als ik jullie niet meer zie
Vaarwel

Groetjes: Ricardo Z

[Dit bericht is gewijzigd door hellblazer op 11-09-2003 13:50]

woensdag 10 september 2003 @ 16:19:33 #91
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_13072796
Onnodige topickick niet?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_13074620
jajajajaja, zal wel allemaal... mij theorie is : als we een week vantevoren echt weten dat we geraakt gaan worden door een steentje uit die ruimte dan gaan we ff allemaal heel erg de schijt aan alles hebben en een week later sterven we allemaal mooi tegelijk.

Dus....dat was het... ja...

Ik ga me daar echt niet zorgen om maken hoor, echt niet... als we dood gaan, gaan we dood... mja, dat is maar mijn zicht op alle dingen..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')