quote:Die heb ik bewust niet geplaatst, ik wil niet dat jochies als jij zich gaan afrukken tijdens het bekijken van mijn foto.........
Op zondag 6 juli 2003 16:28 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Die corpulente kuttekop van jou past vast niet in het fotoboek.
quote:Maak je niet druk. De uitspraak "Jij bent zo lelijk dat je moeder een biefstuk om je nek moet binden zodat in ieder geval de hond nog met je wilt spelen" lijkt te zijn afgeleid van jouw realiteit.
Op zondag 6 juli 2003 16:29 schreef F@lconŠ het volgende:[..]
Die heb ik bewust niet geplaatst, ik wil niet dat jochies als jij zich gaan afrukken tijdens het bekijken van mijn foto.........
quote:Het is dat ik me niet wil verlagen tot jouw niveau, anders was ik nog wel even doorgegaan.
Op zondag 6 juli 2003 16:29 schreef Brick_Top het volgende:
[afbeelding]
Fijne voortzetting van je zondag en zoals ik net ook al zei, fijne vakantie........
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:32 schreef F@lconŠ het volgende:[..]
Het is dat ik me niet wil verlagen tot jouw niveau, anders was ik nog wel even doorgegaan.
Fijne voortzetting van je zondag en zoals ik net ook al zei, fijne vakantie........
.
quote:Het verschil schuilt in dat ene woordje, lijkt....in werkelijkheid IS die uitspraak afgeleid van de situatie waarin jij verkeert.
Op zondag 6 juli 2003 16:31 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Maak je niet druk. De uitspraak "Jij bent zo lelijk dat je moeder een biefstuk om je nek moet binden zodat in ieder geval de hond nog met je wilt spelen" lijkt te zijn afgeleid van jouw realiteit.
quote:Bel de politie voor geluidsoverlast
Op zondag 6 juli 2003 16:36 schreef Brick_Top het volgende:
WAT ZEI IK JE!!!!!!!!! NU BEGINT DIE LUL WEER TE ZAGEN!.
quote:Oke, jij wint....... die buurman van je is een klootzak.
Hier vuile flikker. Voel je hoe lauw die pis is? Dat ben jij schuld. Samen met je kuthond..
.
quote:Zet je zaag eens aan. Dan zal ik je daar eens even fijn mee opknappen. Geflopte kliniclown.
Op zondag 6 juli 2003 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind je maar een lamer. Beetje Youp van 't Hekkerig lopen kankeren en verder geen flikker uitvoeren. Mietje. Ga op z'n minst die vent op zijn bek slaan...
quote:Die auto past niet op mijn dakterras.
Op zondag 6 juli 2003 16:47 schreef JuupŠ het volgende:
[afbeelding]Dit wil ook wel helpen.
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:45 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Zet je zaag eens aan. Dan zal ik je daar eens even fijn mee opknappen. Geflopte kliniclown.
quote:Ik steek die Druganov in je kont.
Op zondag 6 juli 2003 16:47 schreef JuupŠ het volgende:
[afbeelding]Dit wil ook wel helpen.
Wees een echte kerel, stap je bed uit, ga naar 'm toe, geef 'm een paar tikken op z'n gezicht en ga weer verder pitten
Hij zal het niet meer doen dan
Als hij het nu nog niet door heeft weet ik het ook niet.
quote:Het is half vijf geweest, wanneer mag het dan wel volgens jou?
quote:Nee, daar liggen al mijn sex-speeltjes.
Op zondag 6 juli 2003 16:55 schreef bierglas het volgende:
ontvoer z'n keuter en stop die in je kelder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |