quote:Woonplaats veghel
Op zondag 6 juli 2003 15:44 schreef Scepsis het volgende:
Waar woon je?
quote:
veghel
quote:jah veghel dus
Op zondag 6 juli 2003 15:44 schreef Scepsis het volgende:
Waar woon je?
quote:ik heb hem op dit moment niet nodig en ik kan het geld goed gebruiken
Op zondag 6 juli 2003 15:49 schreef res3 het volgende:
waarom wil je ervan af?
quote:helemaal eerlijk
Op zondag 6 juli 2003 15:59 schreef EggsTC het volgende:
Eerlijk frame?
quote:Ik bied 950 euro, afhalen is geen probleem!
Op maandag 7 juli 2003 22:16 schreef masuyo het volgende:
zo de prijs is verlaagd naar ¤1100,-
quote:Meer als 1000 euro heb ik er niet voor over, dat is dus ook mijn laatste bod.
Op dinsdag 8 juli 2003 14:40 schreef masuyo het volgende:
dat is nog te laag, voor 1100,- kun je hem nu komen halen
quote:Sorry 1000euro is max.
Op woensdag 9 juli 2003 11:12 schreef masuyo het volgende:
wil je echt niet tot 1100,- ? want mijn ouders willen dat ik er dat minimaal aan over hou, dus kan ik hem niet aan jouw verkopen als je niet hoger wilt
quote:tip: kopers laten lopen is niet zo slim.
Op woensdag 9 juli 2003 11:12 schreef masuyo het volgende:
wil je echt niet tot 1100,- ? want mijn ouders willen dat ik er dat minimaal aan over hou, dus kan ik hem niet aan jouw verkopen als je niet hoger wilt
Ik ben bang dat je straks je je ouders kan vertellen dat je er minder dan ¤ 1000 aan overhoud, maar das pas voor over een maandje ofzo
ow ja, ik houd me er ook buiten.
quote:1050, en dan mats ik je! Take it or leave it!
Op woensdag 9 juli 2003 18:14 schreef masuyo het volgende:
er zitten pas een nieuwe voorband, een nieuwe uitlaat (tecnigas 03.08.040), nieuwe v-snaar, nieuwe drukveer, nieuwe set strekveertjes, nieuwe stel voor-remblokjes, nieuwe stel achter-remblokjes, nieuwe bougie en een nieuwe sproeier op. dat heeft me 300 euro gekost (met afstellen van de carb), dus daar wil ik wel iets aan overhouden. dus ik wil er toch echt 1100 voor
quote:Heb op internet het een en ander opgezocht. Jouw prijs ligt echt te hoog. Voor een vergelijkbare model, met VEEL minder kilometers, en geen schade betaal ik hetzelfde. Ik verlaag mijn bod naar 950euro. Mocht je het niet met de prijs eens zijn, dan gaat dit aan mij voorbij.
Op donderdag 10 juli 2003 23:07 schreef masuyo het volgende:
ok voor 1050,- is ie van jouw
mail me maar ff op runnersp@masuyo.com om alles af te spreken
quote:Dan zoek maar eens rond op internet, dan sta je versteld van het aanbod. Suc6 met de verkoop!
Op vrijdag 11 juli 2003 13:31 schreef masuyo het volgende:
ik weet zeker dat bij die goedkopere scooters veel meer aan onderhoud kwijt zal zijn, bij deze heb je voor 1050 een scooter die net een beurt heeft gehad en waar je een tijdje zonder problemen kunt rondrijden,maja je zult het zelf moeten weten
quote:Waarom biedt je dan eerst nog wel 1050
Op vrijdag 11 juli 2003 10:34 schreef Marquee het volgende:[..]
Heb op internet het een en ander opgezocht. Jouw prijs ligt echt te hoog. Voor een vergelijkbare model, met VEEL minder kilometers, en geen schade betaal ik hetzelfde. Ik verlaag mijn bod naar 950euro. Mocht je het niet met de prijs eens zijn, dan gaat dit aan mij voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |