quote:En ik dat ie in Ehv liep. Ruilen tegen de kerstman?
Op donderdag 12 februari 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:[..]
Keep dreaming.
Ik zou willen dat het een Ajacied was.
quote:Dan vond ik Nikos effectiever duiken.
Op donderdag 12 februari 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:[..]
Keep dreaming.
Ik zou willen dat het een Ajacied was.
quote:wat
Op dinsdag 17 februari 2004 20:58 schreef Cart_man het volgende:
kuijt is nep
quote:Toch heeft Kuijt er 10 inliggen.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:59 schreef hoi_mensen het volgende:[..]
wat
kuijt is nep
quote:Zie je wel, je kunt het.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:10 schreef Cart_man het volgende:Maar ik moet me inhouden van Golfer
PS ben zelf geen feyenoord fannaat,maar dit zegt iemand op het oog van de toekomst
als ze lazovic wat langer en vaker laten spelen dan gaat ut vanzelf wel
quote:Talentvol bedoel je
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef EddyMR het volgende:
Een talentloos machlasje, dat is deze jongen. Hij moet eerst maar eens leren om gewoon op zijn benen te blijven staan, dan praten we verder.
quote:Toch niet.
Op woensdag 18 februari 2004 15:51 schreef -F- het volgende:[..]
Talentvol bedoel je
quote:Dat verbaast me nog het meest ja, dat het geen koelbloedige sluipmoordenaar is, zoals die joego's meestal zijn (sommigen zelfs letterlijk).
Op woensdag 18 februari 2004 16:33 schreef methodmich het volgende:
Hoewel zijn afkomst anders doet vermoeden, is Danko geen koele schutter.
Denk dat hij veel talent heeft, maar ook heel veel begeleiding nodig heeft om dat er allemaal op de juiste manier uit te krijgen en te ontwikkelen en de vraag is of Feyenoord hem dat kan bieden en Feyenoord het type spel speelt waarvoor ie geschikt is.
Tot dusverre heb ik daar nog de meeste twijfels over.
jaquote:Op woensdag 18 februari 2004 12:15 schreef hoi_mensen het volgende:
hij kan dingen die kuijt niet kan
en als hij vaste waarde wordt dan is hij veel beter
PS ben zelf geen feyenoord fannaat,maar dit zegt iemand op het oog van de toekomst
als ze lazovic wat langer en vaker laten spelen dan gaat ut vanzelf wel
Jjuist vandaag zag je dat hij een aantal keren de bal tever voor zich uit speelde waardoor de keeper hem makkelijk kon pakken. Verder ben ik het wel met je eens, dat het een goede voetballer is. Je ziet dat nu hij speelminuten krijgt, hij steeds beter in zn spel komt. Hij heeft wel een bepaald inzicht over het veld, dat zag je vandaag ook met die onverwachtte paas op Kuijt.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ach iedreeen kan zien dat Zlatan talent heeft.Bij Lazovic heb je een echt kennersoog nodig. Hij maakt het voetbal simpel. Net als Raoul, wat jij ziet als ballen die van zijn voet afspringen zijn juist kunststukjes kwa techniek. Hij heeft geen 3 balbehandelingen nodig om een bal goed neer te leggen. Lazovic is een speler voor de fijproevers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |