quote:Mwaah.. Dat jij dat nou lekker vindt.
Op zondag 6 juli 2003 05:17 schreef StrayDog het volgende:
Vuilnisbak.
Het enige wat in rotterdam 24/7 te doen is, is drugs kopen of kopieren.
quote:Pas alleen wel even op dat je niet verkracht/geripped/gerold/mishandeld/bedreigd of vermist raakt onderweg.
Op zondag 6 juli 2003 15:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
De Sjeik aan de Van Speijkstraat (voor een broodje gegrilde schapenk*t)......of Far Kee surinaamse broodjes op de Nieuwe Binnenweg. En anders is de hele Witte de With tot je beschikking waar je je tegoed kan doen aan obscure gerechten van de hele aardkloot.
quote:op de coolsingel tot 4 uur, als je er zo laat komt is het drukker dan 6 uur 's avonds
Op zondag 6 juli 2003 20:35 schreef wc-eend het volgende:
er was toch ook een mac in het centrum super laat open??
- De supermarkt bij mij om de hoek (< 1min rijden, 5 minuten lopen) is 7 dagen per week open van 06:00 tot 0:00 uur. Genoeg tijd dus om vreten in te slaan om de nacht door te komen.
- Binnen een straal van 10 minuten is er een 24/7 McDonalds, Burger King, Del Taco, KFC, Taco Bell, Jack in the Box en een Carls Junior. Tevens is het restaurant "Norms" (vergelijkbaar met een Denny's voor hen die wel eens in de VS zijn geweest) op loopafstand van mij en die is ook 24/7 open.
- Binnen een straal van 10 minuten kan ik ook naar een 24/7 Ralphs supermarkt. Ik kan dus 24/7 bier kopen
Ik kan tenminste boodschappen doen wanneer IK het wil, en wanneer het lekker rustig is Tis best grappig om midden in de nacht door een supermarkt te dwalen..... en dan meteen eentje die 3 keer zo groot is dan de gemiddelde Nederlandse supermarkt!
quote:<jaloers>
Op zaterdag 12 juli 2003 01:00 schreef maartena het volgende:
Lang leve de Nederlandse openingstijden- De supermarkt bij mij om de hoek (< 1min rijden, 5 minuten lopen) is 7 dagen per week open van 06:00 tot 0:00 uur. Genoeg tijd dus om vreten in te slaan om de nacht door te komen.
- Binnen een straal van 10 minuten is er een 24/7 McDonalds, Burger King, Del Taco, KFC, Taco Bell, Jack in the Box en een Carls Junior. Tevens is het restaurant "Norms" (vergelijkbaar met een Denny's voor hen die wel eens in de VS zijn geweest) op loopafstand van mij en die is ook 24/7 open.
- Binnen een straal van 10 minuten kan ik ook naar een 24/7 Ralphs supermarkt. Ik kan dus 24/7 bier kopen
Ik kan tenminste boodschappen doen wanneer IK het wil, en wanneer het lekker rustig is
Tis best grappig om midden in de nacht door een supermarkt te dwalen..... en dan meteen eentje die 3 keer zo groot is dan de gemiddelde Nederlandse supermarkt!
Bij ons is 'ie tot 20.00 open, alleen op vrijdag tot 21.00
Lijkt me echt gaaf om 's nachts in zo'n grote winkel boodschappen te doen, wel een beetje maf. Hoe druk is het op zo'n moment eigenlijk?
quote:provinciaaltje
Op zondag 6 juli 2003 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan niet.Het enige wat in rotterdam 24/7 te doen is, is drugs kopen of kopieren.
quote:Ja, ik ken haar wel ja... Ben je uitgeweest, sta je te wachten op de trein, staat die muts daar. Lekker chagerijnig zijn, ben je bijna aan de beurt, gooit ze de tent dicht omdat er iemand niet aardig tegen haar doet.
Op maandag 14 juli 2003 04:19 schreef Lestat het volgende:
Bij het centraal station staat een patatkraam die 24 uur per dag open is. In tegenstelling tot overdag echter staat er 's avonds een ranzig manwijf te bakken, maar het spul wat ze klaarmaakt is best lekker.
quote:Mgigigihgihghig kusje!
Op maandag 14 juli 2003 04:20 schreef Lestat het volgende:[..]
provinciaaltje
quote:Broodje rookworst
Op maandag 14 juli 2003 04:19 schreef Lestat het volgende:
Bij het centraal station staat een patatkraam die 24 uur per dag open is. In tegenstelling tot overdag echter staat er 's avonds een ranzig manwijf te bakken, maar het spul wat ze klaarmaakt is best lekker.
En anders, zoals al eerder gezegd, de Witte de Withstraat. Zat toko's die (nagenoeg) 24/7 open zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |