quote:Böhler haalde volgens mij alleen die politici aan die Volkert opnoemde. Natuurlijk (in mijn ogen) had Volkert dat vooraf bedacht om politieke motieven, maar het is niet Böhlers taak Rosenmuller of Melkert ongevraagd tot Volkerts "inspiratie" te bombarderen.
Op maandag 4 augustus 2003 16:03 schreef Chewie het volgende:[..]
Redelijk mee eens. Wat mij juist het meeste opviel bij de discusie over Volkert dat Bohler alleen rechtse politici aanhaalde die Fortuyn gedemoniseerd zouden hebben. Vooral dat Volkert opgeschreven zou hebben dat hij tot zijn daad was overgegaan door uitlatingen van Zalm dat Fortuyn een gevaarlijk man is. Volkert is dus volgen Bohler geen dierenactivist maar een economisch activist (Zalm zei dit nl in buitenhof in een discussie over de financiele onderbouwing van Fortuyns plannen).
Geen bedoeling om een links-rechts discussie uit te lokken maar viel me gewoon op en vond het wel grappig.
Bovenstaande was in de rechtzaak dan ook niet anders: Böhler haalde als advocate van Volkert vooral Zalm aan, die inderdaad Fortuyn om financiële redenen als "gevaarlijk" bestempelde. Overigens vond ik haar (nog niet eerder gehoorde) uitleg in Zomergasten toch leuk bedacht: Juist het feit dat zelfs iemand uit "het andere kamp" zo tegen Fortuyn ageerde, zou wellicht extra zwaar hebben meegewogen in Volkerts daad.....
quote:Wel grappig bedacht maar Zalm "demoniseerde" natuurlijk niet evenmin als Balkenende (had een afspraak met Fortuyn hierover toch?). Punt is dat Volkert het demoniseren als 1 van de oorzaken noemde voor zijn daad, Balkenende is hier nog nooit van beschuldigd namelijk en dan is het wel raar om zijn naam te noemen. Van Teeven weet ik niet meer wat hij over Fortuyn heeft gezegd. Maar ik zou graag dat briefje van Volkert willen zien die hij op 6 mei in het politiebureau schreef voor Bohler. Maar zoals ik al zei viel dit me gewoon op en vond het wel grappig.
Op maandag 4 augustus 2003 16:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
Böhler haalde volgens mij alleen die politici aan die Volkert opnoemde. Natuurlijk (in mijn ogen) had Volkert dat vooraf bedacht om politieke motieven, maar het is niet Böhlers taak Rosenmuller of Melkert ongevraagd tot Volkerts "inspiratie" te bombarderen.
Bovenstaande was in de rechtzaak dan ook niet anders: Böhler haalde als advocate van Volkert vooral Zalm aan, die inderdaad Fortuyn om financiële redenen als "gevaarlijk" bestempelde. Overigens vond ik haar (nog niet eerder gehoorde) uitleg in Zomergasten toch leuk bedacht: Juist het feit dat zelfs iemand uit "het andere kamp" zo tegen Fortuyn ageerde, zou wellicht extra zwaar hebben meegewogen in Volkerts daad.....
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:19 schreef Kimmie het volgende:
Op de een of andere manier komen die neerbuigende opmerkingen over alsof je gewoon wil dat de aanhangers van de overleden politicus doen wat je zegt.
quote:Ik ben Paul de Leeuw moe, boeit mij dus ook niet zo.
Op maandag 4 augustus 2003 08:29 schreef Verbal het volgende:
Volgende week Paul de Leeuw, dusMagoed, om niet geheel bevooroordeeld over te komen zal ik die lapzwans ook maar een kans geven.
V.
En ik moest warempel even gniffelen bij het idee aan een volleyballende Volkert. Zou het toch een mens zijn?
quote:Ik zit er klaar voor
Op zondag 10 augustus 2003 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk dat ie snel gaat vervelen
Maar toch, die big smile van Paul is verslavend
Ik hoop dat Zwagerman het beter doet dan vorige week, want dat was echt slecht (maar daar zal ie wel toe verplicht zijn)
quote:Ik ook, die big smile van Paul wil ik niet missen...
Op zondag 10 augustus 2003 21:09 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ik zit er klaar voor
quote:nee hoor, ik had niets met dat programma, zeker niet met De Jonge en Van Dis. Kan zijn dat ik 'm nu ook na een uur afzet.
Op zondag 10 augustus 2003 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook, is dat erg?
Ik ook niet.
Maar heb wel van veel afleveringen genoten, die door de Jonge en van Dis zijn gemaakt.
Ook door van Ingen trouwens.
quote:Dit is de allereerste zomergasten die ik ooit heb gezien.
Op zondag 10 augustus 2003 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Maar heb wel van veel afleveringen genoten, die door de Jonge en van Dis zijn gemaakt.
Ook door van Ingen trouwens.
En daarom vind ik hem zo'n goeie televisiemaker en maakt onbespreekbare dingen (allerlei handicaps b.v.) wél bespreekbaar, en daarom is ie voor veel mensen bedreigend, eng en snappen niet zijn benaderingswijze en hoe ie er toe komt.
quote:Inderdaad. Die man die die opblaaspop neukte was 10x beter!
Op zondag 10 augustus 2003 21:45 schreef schatje het volgende:
Fout fragment van Buch.
quote:Die gozer dan, die er tijdens de daad 'in' bleef.
Op zondag 10 augustus 2003 21:46 schreef SunChaser het volgende:
Die man die die opblaaspop neukte was 10x beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |