quote:Dat bedoel ik , daar stond ze ongeveer 5 seconden bij stil en dan kwam de "maar".
Op zondag 3 augustus 2003 23:22 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vond haar nou niet bepaald duidelijk stelling nemen wat betreft de acties van de RAF hoor.
quote:Een keer of vijf zeggen dat je vindt dat dat echt niet kan, dat het te ver gaat etc. is niet duidelijk?
Op zondag 3 augustus 2003 23:22 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vond haar nou niet bepaald duidelijk stelling nemen wat betreft de acties van de RAF hoor.
Okee dan.
Het enige dat ik kon ontdekken was dat ze gefascineerd was door hoe mensen zo ver konden komen. Da's niet hetzelfde als goedkeuren. Zeker niet als je, zoals ik hierboven zeg, een keer of vijf zegt dat dat soort acties niet door de beugel kunnen.
V.
quote:Sorry, wat de vooringenomenheid verwarde ik je even met scuderio een eindje naar boven.
Op zondag 3 augustus 2003 23:22 schreef milagro het volgende:[..]
Ik vind haar verder erg sympathiek overkomen verder, dus jij bent net zo vooringenomen als waarvan je mij beschuldigt
En nogmaals, nergens zeg ik dat je het met haar eens moet zijn.
V.
quote:Het is goed, Verbal.
Op zondag 3 augustus 2003 23:25 schreef Verbal het volgende:[..]
Een keer of vijf zeggen dat je vindt dat dat echt niet kan, dat het te ver gaat etc. is niet duidelijk?
Okee dan.
Het enige dat ik kon ontdekken was dat ze gefascineerd was door hoe mensen zo ver konden komen. Da's niet hetzelfde als goedkeuren. Zeker niet als je, zoals ik hierboven zeg, een keer of vijf zegt dat dat soort acties niet door de beugel kunnen.
V.
Ik baseer mijn mening ook op uitspraken in eerdere interviews, waar het wel wat verder ging dan nieuwsgierigheid of fascinatie over het hoe en waarom.
quote:Omdat Zwagerman daarover door bleef zeuren.Als ze gewoon duidelijk stelling had genomen was er niets aan de hand.
Een keer of vijf zeggen dat je vindt dat dat echt niet kan, dat het te ver gaat etc. is niet duidelijk?
En de nadruk lag toch echt op haar RAF vriendjes; hoeveel die wel niet geleden hadden.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 03-08-2003 23:35]
quote:Fair enough.
Op zondag 3 augustus 2003 23:27 schreef Verbal het volgende:[..]
Sorry, wat de vooringenomenheid verwarde ik je even met scuderio een eindje naar boven.
En nogmaals, nergens zeg ik dat je het met haar eens moet zijn.
V.
Ik vind gewoon "maar ik keur de moord af, hoor" niet overtuigend overkomen omdat ze er te snel overheen praat, maar wel geëmotioneerd kan uitwijden over die cel van 2 bij 6 getekend in het zand....die man heeft gewoon 2 onschuldige mensen geëxecuteerd om een punt te maken en dan reicht 'morden is schlecht' einfach nicht für mich.
Spam-alert:
Wat is Mulisch toch een malloot (bash-topic).
800 pagina's is inderdaad per definitie slecht, .
Behalve Dostojewski dan.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 21:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
En Volkert zit nu in z'n 3 sterren cel glimlachend naar Britta te kijken...
quote:Okee Milagro.
Op zondag 3 augustus 2003 23:27 schreef milagro het volgende:[..]
Het is goed, Verbal.
V.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:36 schreef Verbal het volgende:[..]
Okee Milagro.
V.
quote:Je voelt je zeker goddelijk??
Op zondag 3 augustus 2003 23:37 schreef zodiakk het volgende:
Wel leuk zo, Milagro en Verbal tegen elkaar. Dan kunnen jullie je eigen koppigheid ervaren.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:39 schreef schatje het volgende:[..]
Je voelt je zeker goddelijk??
quote:Nou, viel best mee, vond ik, die koppigheid nu, beider
Op zondag 3 augustus 2003 23:37 schreef zodiakk het volgende:
Wel leuk zo, Milagro en Verbal tegen elkaar. Dan kunnen jullie je eigen koppigheid ervaren.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 23:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volkert zit te genieten nu...
quote:Ben t met je eens V.
Okee dan.
V.
quote:Ik hoop het!
Op zondag 3 augustus 2003 23:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volkert zit te genieten nu...
quote:Jaha,
Op zondag 3 augustus 2003 23:48 schreef schatje het volgende:
Arjan Ederveen, helemaal top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |