quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:43 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hafid Bouazza is een bekende Nederlandse schrijver, en omdat hij een bekende Nederlandse schrijver is zit hij in Zomergasten.
http://www.schrijversnet.nl/bouazza.htm
quote:Hij is leuk
Hafid Bouazza is een bekende Nederlandse schrijver, en omdat hij een bekende Nederlandse schrijver is zit hij in Zomergasten.
http://www.schrijversnet.nl/bouazza.htm
quote:Oja? Nooit van gehoord.
Hafid Bouazza is een bekende Nederlandse schrijver
quote:Bruce Lee was wel leuk.
Op zondag 17 augustus 2003 21:47 schreef schatje het volgende:
Fragmenten tot nu toe.
quote:Zeker wel even leuk om te zien!
Op zondag 17 augustus 2003 21:47 schreef tong80 het volgende:[..]
Bruce Lee was wel leuk.
quote:Ik had het geluid ook al even wat zachter gezet!
Op zondag 17 augustus 2003 21:55 schreef tong80 het volgende:
M'n Marokkaanse buurman kwam net even vragen waarom ik vanavond zoveel Marokkaanse muziek draai.
quote:Zeg dat wel!
Op zondag 17 augustus 2003 22:06 schreef schatje het volgende:
Heftig.
quote:Mhah, ik vind hem het nog wel redelijk doen. Hafid Bouazza geeft hem alleen amper kans om fatsoenlijk te reageren / door te vragen. Hafid praat er constant doorheen.
Op zondag 17 augustus 2003 22:31 schreef Seborik het volgende:
Bah, wat heb ik een antipathie tegen meneer Zwagerman. Stomme drol.
Dat begint wel hinderlijk te worden, terwijl dat vorige week een beetje andersom was.
[Dit bericht is gewijzigd door dr.Tesla op 17-08-2003 22:47]
quote:Ja, Zwagerman is de interviewer, hij moet z'n kop houden en die andere man uit laten praten en durven doorvragen ipv dat domme oppervlakkige geneuzel. Vorige week stoorde ik me er ook al ongelooflijk aan.
Op zondag 17 augustus 2003 22:44 schreef dr.Tesla het volgende:
Ik vond het nou juist andersom
quote:Toch vind ik hem niet vreselijk, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik zo ontzettend laag op hem had ingezet, zo laag dattie uiteindelijk alleen maar mee kan vallen (da's mijn makke geweest
Op zondag 17 augustus 2003 22:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, Zwagerman is de interviewer, hij moet z'n kop houden en die andere man uit laten praten en durven doorvragen ipv dat domme oppervlakkige geneuzel. Vorige week stoorde ik me er ook al ongelooflijk aan.
quote:Dat is het probleem. Dit programma moet worden gepresenteerd door een journalist. Die weet de juiste vragen te stellen en op het juiste moment z'n mond te houden.
Op zondag 17 augustus 2003 22:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, Zwagerman is de interviewer, hij moet z'n kop houden en die andere man uit laten praten en durven doorvragen ipv dat domme oppervlakkige geneuzel. Vorige week stoorde ik me er ook al ongelooflijk aan.
Ik opperde al eerder Frenk van der Linden.
Misschien niet zo bekend, maar een geweldenaar.
Verder verveel ik me dood vanavond. Vanaf nu loopt m'n video. Kan ik doorspoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |