quote:King Diamond kicks ass! Zijn stem is een van de weinige nog écht originele stemmen. Ik vind het een goede gimmick. Werkt perfect of die typische sfeer te krijgen.
Op zaterdag 5 juli 2003 21:25 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ok, terug naar metal.
Wie vindt de zang van Mercyful Fate ook zo lachwekkend overkomen? Zou hij expres zo zingen?!
Proberen!
quote:Oftewel, je kunt gewoon vanaf je luie stoel betalen met girotel
Op zaterdag 5 juli 2003 22:17 schreef Pietjuh het volgende:
Je kan niet met acceptgiro betalen
Je kan wel gewoon met een normale overschrijvingskaart geld overmaken naar hun rekening, of een machtiging laten doen, of met creditcard betalen.
Displeased roelt inderdaad kwa prijzen 9-16 euro!! 25 Meestal 13-14 euro, perfect price. euro+ = geen verzendkosten, gewoon 2 albums bestellen Binnenkort als ik nerderig mijn pc heb geupgrade komt er weer geld beschikbaar voor wat albums.
* Graveworm - Engraved in Black (nieuw, hebben ze nog niet)
* Kalmah - Swampsong (nieuwe cd, 14.50euro)
* Aborted - Goremageddon (vrij nieuw 14.00euro)
En ik ken niets van Enslaved, blijkbaar heb ik wat gemist. Welk album raadt men mij aan?
quote:Ik gebruik zelf geen girotel.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:02 schreef Yokozuna het volgende:
Oftewel, je kunt gewoon vanaf je luie stoel betalen met girotelWordt nog sneller afgehandeld ook. Met een studentenrekening van de Postbank heb je gratis girotel, moet je alleen even aanvragen.
quote:Precies. King Diamond is een vocale god. Herkenbaar uit miljoenen, en o so boeiend.
Op zaterdag 5 juli 2003 22:50 schreef Witchfynder het volgende:
King Diamond kicks ass! Zijn stem is een van de weinige nog écht originele stemmen. Ik vind het een goede gimmick. Werkt perfect of die typische sfeer te krijgen.
quote:Dat hangt er van af waar je prioriteiten liggen. Als je van eenvoudige, epische viking metal houdt raad ik "Eld" aan. Als je van snelle black metal houdt raad ik "Frost" aan. Maar als je meer richting experimentele klanken neigt, zou ik "Mardraum" eens proberen. Viking Metal met een hoop psychedelische invloeden. "Monumension" was het logische vervolg, wel een wat onsamenhangend album maar een wonderbaarlijke mix van extreme metal en '70s progrock.
En ik ken niets van Enslaved, blijkbaar heb ik wat gemist. Welk album raadt men mij aan?
De kroon op de Enslaved discografie is wat mij betreft toch wel de nieuwe plaat, "Below the Lights". Het is qua experimentatie een kleine stap terug, maar werkelijk elke noot van dat album is relevant. Het is niets minder dan een meesterwerk.
Stiekum zijn alle Enslaved platen essentieel.
quote:En niet te imiteren.
Op zondag 6 juli 2003 01:56 schreef Summoner het volgende:[..]
Precies. King Diamond is een vocale god. Herkenbaar uit miljoenen, en o so boeiend.
Wanneer horen we weer eens wat van MF? Kan er geen nieuws over vinden...
quote:Oke mooi, dan kan ik daar effe alle Cruachan cd's kopen voor mn broertje, voor zijn verjaardag
Tis beter dan standaard powermetal vocals ja!
[..]Oftewel, je kunt gewoon vanaf je luie stoel betalen met girotel
Wordt nog sneller afgehandeld ook. Met een studentenrekening van de Postbank heb je gratis girotel, moet je alleen even aanvragen.
Displeased roelt inderdaad kwa prijzen 9-16 euro!! 25 Meestal 13-14 euro, perfect price. euro+ = geen verzendkosten, gewoon 2 albums bestellen
Binnenkort als ik nerderig mijn pc heb geupgrade komt er weer geld beschikbaar voor wat albums.
* Graveworm - Engraved in Black (nieuw, hebben ze nog niet)
* Kalmah - Swampsong (nieuwe cd, 14.50euro)
* Aborted - Goremageddon (vrij nieuw 14.00euro)En ik ken niets van Enslaved, blijkbaar heb ik wat gemist. Welk album raadt men mij aan?
Edit: Moet ik dan deze optie selecteren: Transfer to our giro account
Edit 2: Ik zie dat ik het geld eerst moet overmaken, en dan versturen ze de bestelling pas
[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 06-07-2003 11:44]
quote:Ja als je de optie transfer to giro account doet, moet je het geld eerst overmaken naar die giro rekening, en dan versturen ze het pas. Dan heb je ongeveer een week later je cds binnen
Op zondag 6 juli 2003 11:33 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
Oke mooi, dan kan ik daar effe alle Cruachan cd's kopen voor mn broertje, voor zijn verjaardag
Die Graveworm cd's zijn idd ook fokking goedkoop, zo'n 11 euro waren de oude cd's. En ze hebben ook nog When daylights gone + under the crecent moon, beter
Edit: Moet ik dan deze optie selecteren: Transfer to our giro account
Edit 2: Ik zie dat ik het geld eerst moet overmaken, en dan versturen ze de bestelling pas
quote:oke
Op zondag 6 juli 2003 12:03 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ja als je de optie transfer to giro account doet, moet je het geld eerst overmaken naar die giro rekening, en dan versturen ze het pas. Dan heb je ongeveer een week later je cds binnen
quote:Krijg je voordat ze die hazewinden versturen ook eerst een bevestiging dat ze je geld ontvangen hebben?
Op zondag 6 juli 2003 12:03 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ja als je de optie transfer to giro account doet, moet je het geld eerst overmaken naar die giro rekening, en dan versturen ze het pas. Dan heb je ongeveer een week later je cds binnen
A Poem for the Firmament
Another Haven
Disappearing Sands
A Fiery Stride
Jigsaw Puzzle
The Losers' Ball
Moonchariot
Midnight Circus
Pathfinders
The Perpetual Knot
The Silk Dilemma
Waves of Infinite Skies
Er is trouwens ook een nieuwe choir zangers bijgekomen en keys zijn ook toegevoegd, ben beniewd
quote:Je doet net alsof het zo'n moeilijke overstap is naar Girotel. Ik had het binnen enkele minuten onder de knie, daarna heb je er altijd plezier van. Maarja, do it the slow old fashion way, mij best
Dat ik dat makkelijker vind komt denk ik omdat ik het gewoon gewend ben, mijn ouders doen het altijd zo en heb het gewoon overgenomen van hen
quote:
De kroon op de Enslaved discografie is wat mij betreft toch wel de nieuwe plaat, "Below the Lights". Het is qua experimentatie een kleine stap terug, maar werkelijk elke noot van dat album is relevant. Het is niets minder dan een meesterwerk.
Neem ik die toch! Enslaved Below the lights NEW CD!! 13.50
Wat een prijzen, Displeased rules En ze hebben toch zo'n lekker groot assortiment, niet normaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-07-2003 13:09]
Het was Gaaf!
The gods made heavy metal and the say that it was good!
Ben Downer nog tegengekomen, erg leuk.
quote:* BlackOrchid is jaloers.. graspop.. daar was ik ook bijna bij geweest
Op zondag 6 juli 2003 15:39 schreef Seborik het volgende:
Hail, I survived Graspop 2003.Het was Gaaf!
quote:[Bobby Blitz schreeuw]
@ Within Temptation: I don't care what you play: Fuck You!
quote:Je kan bij je orderstatus op de site zien of ze het geld ontvangen hebben
Op zondag 6 juli 2003 12:21 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Krijg je voordat ze die hazewinden versturen ook eerst een bevestiging dat ze je geld ontvangen hebben?
quote:The gods made heavy metal and they SAW that it was good
Gelukkig dat jullie het leuk hadden.
Volgend jaar ga ik echt mee en gaan we volgens ThE_ED met de auto.
(waar hij de auto vandaan haalt...hehe)
quote:Cool.
Op zondag 6 juli 2003 16:47 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Je kan bij je orderstatus op de site zien of ze het geld ontvangen hebben
Helaas hebben zij niet altijd wat ik zoek. Ik zoek stad en land af naar "March of the Saint" van Armored Saint bijvoorbeeld. Dat soort Metal verkopen ze helemaal niet. Maar ja, verder is er genoeg te vinden.
quote:Oh shit, ik was nog niet helemaal wakker.
Op zondag 6 juli 2003 17:47 schreef Witchfynder het volgende:[..]
The gods made heavy metal and they SAW that it was good
Gelukkig dat jullie het leuk hadden.
Volgend jaar ga ik echt mee en gaan we volgens ThE_ED met de auto.(waar hij de auto vandaan haalt...hehe)
Begin nu alvast met sparen dan WF! Je hebt Fuck You door Over Kill gemist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |