abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_782846
Wat is er allemaal te doen op Kreta (behalve zuipen en feesten)? En hoe liggen de prijzen eigenlijk?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_783165
ben er een jaar of drie geleden twee keer geweest, keertje Malia en (dorpje erlangs, wat het bekendst is onder de jeugd) Hersonissos.

was een superleuke vakantie, met als toppertjes kritibibes (openlucht dance spektakel) en natuurlijk starbeach. hoorde overigens van een vriend dat kritivibes vorig jaar is afgelast en starbeach flink duur is geworden (10tje of meer voor een Corona)

verder vanalles te doen, tip om een keer te gaan eten in oud-hersonissos (slaan normale toeristen gelukkig over)... verder tja, ik verwacht dat Hersonissos vooral (in Malia vooral Britten) dit jaar een Lloret de Mar 2 zal worden... dus op zoek naar een nieuw feest eiland (ik wordt al oud denk ik)

donderdag 1 maart 2001 @ 13:03:04 #3
4357 Gadget
En dat is dat!
pi_783227
Het enige palmenstrand van Europa ligt aan de oostkust in het plaatsje Vai. Is een aanrader. Wandeling door de Samariakloof is een must voot Kretagangers. Ook het eiland "Spinalonga" is een aanrader. Hier werden vroeger mensen met Lepra voor de rest van hun leven gedumpt. De overblijfselen kun je echter nog bezichtigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')