Hoe krijg ik een MSN lijst, waar wel 100 mensen in staan??
Ik zie vaak MSN lijsten van maten van me en die gasten hebben echt 100 tot 200 man erin staan.
Ik krijg het niet voor elkaar. bij 20 houdt het op! Weet iemand hoe ik ook zo'n vette lijst kan maken??
EN nee, niet willekeurig e-mail adressen toevoegen...en ook geen andere flauwe grappen plaatsen.
quote:dat is waar, dat heb ik ook liever
Op zaterdag 5 juli 2003 21:03 schreef RJensen het volgende:
Kheb liever 4 mensen waar ik ECHT mee praat via msn dan 200 waar ik oppervlakkig mee lul...
quote:Inderdaad ja
Op zaterdag 5 juli 2003 21:03 schreef RJensen het volgende:
Kheb liever 4 mensen waar ik ECHT mee praat via msn dan 200 waar ik oppervlakkig mee lul...
[Dit bericht is gewijzigd door KiwiTjuHh op 05-07-2003 21:04]
Als je online gamed, kan je daarmee je lijst verder uitbreiden. Verder zou je wat meer mensen van school kunnen toevoegen?
quote:Hehe... jij vraagt erom *watertand over de gedachte van de opkomende flame*
Op zaterdag 5 juli 2003 21:02 schreef Bart_Simpson het volgende:
EN nee, niet willekeurig e-mail adressen toevoegen...en ook geen andere flauwe grappen plaatsen.
Wat kan jou het schelen dat je er niet zo veel mensen inhebt. Word je er cool van als je er mer hebt ofzo? Word je anders gepest door die vrienden die te veel "vrienden" hebben. Pure onzin.
quote:Hij heeft nog zo gezegt geen flauwe grappen foei!!! in je mand
Op zaterdag 5 juli 2003 21:07 schreef GHansV het volgende:
Gewoon je gaat naar zo'n dieetclub en vraag aan iedereen z'n MSN-adres. Wedden dat je binnen no-time een vette MSN-lijst hebt.
quote:Je hebt wetten en regels, wetten zijn er om nageleeft te worden, regels om overtreden te worden
Op zaterdag 5 juli 2003 21:08 schreef kibber het volgende:[..]
Hij heeft nog zo gezegt geen flauwe grappen foei!!! in je mand
En op zo'n kansloos topic mag je niet anders doen dan flauwe opmerkingen maken
quote:of niet
Op zaterdag 5 juli 2003 21:12 schreef Sjiwan het volgende:
veel vrienden hebbendan heb je vanzelf een grote lijst
Wat heb je aan 200 mensen? Dan kun je toch beter 20 mensen hebben die je regelmatig spreekt?
Bij ICQ was het gewoon een kwestie van op woonplaats zoeken en kijken welke mensen uit jouw buurt je kreeg gevonden. Ook natuurlijk zoeken op namen van mensen uit je klas (of op school).
quote:]
Op zaterdag 5 juli 2003 21:10 schreef GHansV het volgende:[..]
Je hebt wetten en regels, wetten zijn er om nageleeft te worden, regels om overtreden te worden
.
En op zo'n kansloos topic mag je niet anders doen dan flauwe opmerkingen maken
![]()
hahaha je hebt gelijk dit is behoorlijk zielig....
quote:Kan hier geloof ik ook wel hoor... dan kun je op die openbare profielen zoeken geloof ik...
Op zaterdag 5 juli 2003 21:16 schreef Glacius het volgende:
Hé, leuk topic.Bij ICQ was het gewoon een kwestie van op woonplaats zoeken en kijken welke mensen uit jouw buurt je kreeg gevonden. Ook natuurlijk zoeken op namen van mensen uit je klas (of op school).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |