quote:ooh...
Op zaterdag 5 juli 2003 22:02 schreef mamamiep het volgende:[..]
Hij zei niet dat er niets extra's bij mocht zitten hoor
.
Ooh en 1 kut collega is weg, one to go
quote:haat en nijd he.. die supermarkt
Op zaterdag 5 juli 2003 22:08 schreef febster het volgende:
Wat een kut klanten vandaag ook allemaaloveral waar ik moest zijn stonden ze er voor en wilden ze niet aan de kant gaan
dat veranderde toen ik "per ongeluk"
een krat van 7 kilo bijna de bril van de bitch (vrouwtje) af liet ketsen door de krat op haar te laten vallen
![]()
![]()
quote:Heb ik weer gelijk dus. Wat een arrogante kutventjes en kutschaapjes bij AH zeg. Klant is koning en die kutventjes en schaapjes horen uit de weg te gaan en beleefd te blijven. Dat is nu dus niet zo. Ik zou een klacht indienen bij de manager
Wat een kut klanten vandaag ook allemaaloveral waar ik moest zijn stonden ze er voor en wilden ze niet aan de kant gaan
een krat van 7 kilo bijna de bril van de bitch (vrouwtje) af liet ketsen door de krat op haar te laten vallen
![]()
![]()
Nog iets gemist in de tussentijd hiero?
(ik zal binnenkort een paar foto's hier neergooien... opa en oma waren 50 jaar getrouwd)
quote:Stoere praat Febbie!
![]()
![]()
quote:DuchessX ! Hoi !
Op zaterdag 5 juli 2003 22:10 schreef DuchessX het volgende:[..]
Stoere praat Febbie!
Kom hier ook eens even kijken als het mag.
*laat Eindhoven inwoner bewijs zien*
quote:Zie geen bewijs, dus bewijs het maar dan.
Op zaterdag 5 juli 2003 22:11 schreef defender het volgende:[..]
DuchessX ! Hoi !
quote:Klant is zeker koning maar ik ben nog altijd de keizer....
Op zaterdag 5 juli 2003 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
haat en nijd he.. die supermarkt
Nog zo'n klant: ja heeft u nog bloemkool, ik zo ja hier *tilt 30 kg aan andere groente op* ja ik wil wel de grootste hoor.... pakt ze er echt een enorme bloemkool uit... ja nog ff zoeken hoor... ik laat langzaam de zooi weer op de krat zoeken... ja hij is eigenlijk niet mooi (omdat ze hem zelf lomp uit de krat rukte waardoor die een beetje maar dan ook echt een klein beetje geschaafd was) ik was plotseling oost indisch doof en ben aangelopen....
quote:*ziet bewijs* kom verder..
Op zaterdag 5 juli 2003 22:11 schreef defender het volgende:[..]
DuchessX ! Hoi !
5000 al *zucht*
quote:heey, gefeliciteerd dan !
Op zaterdag 5 juli 2003 22:10 schreef Willaaam het volgende:
Haaaaaaaaaai mensenNog iets gemist in de tussentijd hiero?
(ik zal binnenkort een paar foto's hier neergooien... opa en oma waren 50 jaar getrouwd)
quote:Haai juup
Op zaterdag 5 juli 2003 22:12 schreef Juup© het volgende:[..]
Zie geen bewijs, dus bewijs het maar dan.
quote:Dat zou ik als klant dus ECHT NIET pikken zo'n houding. Wees blij dat ik daar niet kom, en dit is GEEN onzinposting.
Op zaterdag 5 juli 2003 22:12 schreef febster het volgende:[..]
Klant is zeker koning maar ik ben nog altijd de keizer....
![]()
![]()
Nog zo'n klant: ja heeft u nog bloemkool, ik zo ja hier *tilt 30 kg aan andere groente op* ja ik wil wel de grootste hoor.... pakt ze er echt een enorme bloemkool uit... ja nog ff zoeken hoor... ik laat langzaam de zooi weer op de krat zoeken... ja hij is eigenlijk niet mooi (omdat ze hem zelf lomp uit de krat rukte waardoor die een beetje maar dan ook echt een klein beetje geschaafd was) ik was plotseling oost indisch doof en ben aangelopen....
quote:Bedankt
Op zaterdag 5 juli 2003 22:12 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
heey, gefeliciteerd dan !
Vandaar dus mijn langdurige afwezigheid hier...
Maar ik ben weer terug... en ga weer es lekker ouderwets postkrikken... ERR... serieus posten
quote:* indahnesia.com krijgt een terugblik naar zijn geweldige 3,5 jaar supermarkt
Op zaterdag 5 juli 2003 22:12 schreef febster het volgende:[..]
Klant is zeker koning maar ik ben nog altijd de keizer....
![]()
![]()
quote:Op dat tijdstip had ze dus een klacht bij mij in kunnen dienen.....
Op zaterdag 5 juli 2003 22:10 schreef Juup© het volgende:[..]
Heb ik weer gelijk dus. Wat een arrogante kutventjes en kutschaapjes bij AH zeg. Klant is koning en die kutventjes en schaapjes horen uit de weg te gaan en beleefd te blijven. Dat is nu dus niet zo. Ik zou een klacht indienen bij de manager
quote:Weer lekker tegen de ballen geslagen vandaag?
Op zaterdag 5 juli 2003 22:13 schreef just me het volgende:
* just me is thuis van de golfwedstrijd; de bbq en het bieren
quote:Maar jij pakt voorzichtig een bloemkool he juup... bij jou gebeurt dat niet...
Op zaterdag 5 juli 2003 22:13 schreef Juup© het volgende:[..]
Dat zou ik als klant dus ECHT NIET pikken zo'n houding. Wees blij dat ik daar niet kom, en dit is GEEN onzinposting.
quote:Gaat het niet om, als de klant ziet dat jij de bloemkool beschadigd en dus en ander wilt dan heb jij die maar te geven. Had je hem maar niet moeten beschadigen.
Op zaterdag 5 juli 2003 22:14 schreef Willaaam het volgende:[..]
Maar jij pakt voorzichtig een bloemkool he juup... bij jou gebeurt dat niet...
quote:Jij verneukt de bloemkool omdat je geen 30 sec kan wachten en dan moet ik maar voor mevrouw de klant me rug verneuken
Op zaterdag 5 juli 2003 22:13 schreef Juup© het volgende:[..]
Dat zou ik als klant dus ECHT NIET pikken zo'n houding. Wees blij dat ik daar niet kom, en dit is GEEN onzinposting.
Kom maar eens werken bij ons dan zul je zien dat er iig in Geldrop ongeveer de asociaalste klanten rondlopen die ik ooit gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |