Nou.. komt de regering ook lekker op tijd mee!!
Ben zojuist blijven zitten in 4 vwo!!
misschien wil je ook wel weten welke vakken: Frans, Duits en Geschiedenis.
Dat zijn juist de vakken die vanaf 2007 niet meer verplicht zijn!!
* 2Mini vind het erg kut...maar is wel blij dat zn broertje dit niet hoeft te doen
kom nou niet met die opmerkingen van: Ik vond de Vwo niet zwaar..
Voor andere vakken had ik altijd (ruime) voldoendes. Mooi dat ze een 2e buitenlandse taal niet meer verplicht maken, maar het komt voor mij te laat.
Maar dat is alweer een tijd terug, heb ondertussen mijn diploma al weer op zak <oude stijl zelfs nog>
Frans zat niet in mijn vakkenpakket. Dus of jij nou 2de fase hebt of niet, pas na 4VWO kan je kiezen.
Succes volgend jaar
quote:een 2de wel verplicht.. maar naar keuze... ik zou dolgraag spaans willen hebben.. maar dat geven ze weer niet op mijn school
Op zaterdag 5 juli 2003 18:41 schreef DaForZz het volgende:
Ben van vwo naar havo naar mavo gegaan door me talenVoor andere vakken had ik altijd (ruime) voldoendes. Mooi dat ze een 2e buitenlandse taal niet meer verplicht maken, maar het komt voor mij te laat.
quote:ik ben stil
Op zaterdag 5 juli 2003 18:43 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb mavo gedaan was niet zwaar
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:43 schreef 2Mini het volgende:[..]
ik ben stil
Ik zag bij de reacties van het nieuwsbericht dat een heleboel mensen het erg vonden dat geschiedenis werd "afgeschaft" vanwege vaderland & allochtonen & blablabla...in mijn geval: ik vond geschiedenis niet saai (heb het al afgesloten) maar mijn interesses lagen er niet. Ik denk ook dat je in de eerste drie klassen en op de basisschool genoeg geschiedenis meekrijgt, en dat als leerlingen verder willen gaan in dit vak ze ook de kans moeten krijgen, maar dat het niet geforceerd moet worden op ALLE leerlingen
Ik vind dit dus een goede zaak.
[Dit bericht is gewijzigd door GHansV op 05-07-2003 18:45]
quote:Ik ben een bikkel van het laatste jaar oude stijl: hard werken om maar geen 2de fase te hoeven doen
Op zaterdag 5 juli 2003 18:44 schreef GHansV het volgende:
Ik ben een bikkel van de allereerste lichting 2e fase. Wij kunnen pas veel.
quote:Harken dus
Op zaterdag 5 juli 2003 18:45 schreef stoopkind het volgende:[..]
Ik ben een bikkel van het laatste jaar oude stijl: hard werken om maar geen 2de fase te hoeven doen
![]()
quote:Ik hoopte zoooo graag dat ik over ging.. dan had ik gs afgesloten namelijk.. maar nee hoor.. ik moet weer zonodig blijven zitten en nog een jaar gs doen
Op zaterdag 5 juli 2003 18:44 schreef JeRa het volgende:
Ik zit nu in 4 VWO...ga volgend jaar naar de 5e klas. Ik ben erg blij dat ze die aanpassingen gaan doorvoeren, ik vind het namelijk veel beter dat er bij leerlingen gefocused moet worden op hun interesses.Ik zag bij de reacties van het nieuwsbericht dat een heleboel mensen het erg vonden dat geschiedenis werd "afgeschaft" vanwege vaderland & allochtonen & blablabla...in mijn geval: ik vond geschiedenis niet saai (heb het al afgesloten) maar mijn interesses lagen er niet. Ik denk ook dat je in de eerste drie klassen en op de basisschool genoeg geschiedenis meekrijgt, en dat als leerlingen verder willen gaan in dit vak ze ook de kans moeten krijgen, maar dat het niet geforceerd moet worden op ALLE leerlingen
Ik vind dit dus een goede zaak.
quote:* 2Mini meld als slachtoffer
Op zaterdag 5 juli 2003 18:47 schreef Tijn het volgende:
Goeie zaak dat ze die talen niet meer verplicht stellen, dat was toch al bezopen. Heel veel mensen zijn niet zo talig en hebben er veel moeite mee en waren daardoor verplicht op een lager niveau les te krijgen dan ze feitelijk zouden kunnen hebben vanwege die talen.
quote:Je kunt toch ook geschiedenis afsluiten EN blijven zitten? Of ben je blijven zitten op geschiedenis?
Op zaterdag 5 juli 2003 18:47 schreef 2Mini het volgende:[..]
Ik hoopte zoooo graag dat ik over ging.. dan had ik gs afgesloten namelijk.. maar nee hoor.. ik moet weer zonodig blijven zitten en nog een jaar gs doen
Krijgen we straks mensen dan die met hun tafeldiploma de Universiteit op mogen?
quote:ik had voor gs een 5... maar dat soort dingen doen ze niet bij ons op school
Op zaterdag 5 juli 2003 18:47 schreef JeRa het volgende:[..]
Je kunt toch ook geschiedenis afsluiten EN blijven zitten? Of ben je blijven zitten op geschiedenis?
IEDEREEN DIE EEN SCHHOL MOET KIEZEN IN DEN HAAG... GA NIET NAAR HET MAERLANT LYCEUM zo
quote:had je eerder havo moeten doen
Op zaterdag 5 juli 2003 18:53 schreef Minotarumon het volgende:
VMBO wazz te easy voor mij
ga nu Havo proberen
tegen die tijd heb ik me HBO-opleiding ook al afgerond
Ik doe btw HAVO cultuur en maatchappij en heb helemaal geen problemen met de talen en geschiedenis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |