quote:meer een anorexia versie van Zell
Op donderdag 17 juli 2003 16:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die gozer die Yuna opgeilt lijkt Zell wel
alleen FF7 kan k nergens meer kopen en daar baal ik van
quote:Veel plezier,...... wil ook FFX gaan doen maar ik wacht even totdat ik deel VIII uit heb. FFVII kan je platinum gewoon bestellen bij de diverse gamewinkels hier. Duurt even maar dan heb je hem wel. Of je probeert het 2e hands ergens
Op zondag 20 juli 2003 00:00 schreef shinoda het volgende:
k ben op het stomme idee gekomen om morgen me PS2 in de tuin te zetten en FFX opnieuw uit te spelen.
heb k al een keer eerder gedaan alleen nu wil k die celestial wapens ook allemaal.alleen FF7 kan k nergens meer kopen en daar baal ik van
quote:Euh... *pets* of zoiets. Dat is Yoshitaka Amano, gek!
Op vrijdag 18 juli 2003 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
Fan-art.
[Dit bericht is gewijzigd door chibibo op 20-07-2003 08:36]
quote:Yoshitaka Amano heeft het character design gedaan voor alle FF's t/m 6, plus deel 9. Tetsuya Nomura heeft deel 7, 8, 10 en X-2 gedaan.
Op zaterdag 19 juli 2003 20:33 schreef Priss het volgende:
jaaaaa.
als je FF kent dan moet je OOK weten wie de character DESIGNS doet.....Amano doet het wel op een aparte manier,
maar hij heeft
als ik het me goed herinner.
FF4,5,6,9 ( 8 was van iemand anders, ff 7 weet ik niet zeker) en tien op zijn geweten
voor character designs
(ben een kleine fan van zijn werk)
quote:er is wel werk van amano van FF10
Op zondag 20 juli 2003 08:35 schreef chibibo het volgende:[..]
Yoshitaka Amano heeft het character design gedaan voor alle FF's t/m 6, plus deel 9. Tetsuya Nomura heeft deel 7, 8, 10 en X-2 gedaan.
Van deel 11 weet ik het niet en kan ik het zo snel niet achterhalen, maar Google vertelt me wel dat Toshiyuki Itahana verantwoordelijk is voor FF:CC.
Tetsuya Nomura
deed toch de muziek IPV van Nobuo Uematsu? in 9 (samen met Nobuo) en 10?
quote:Dat klopt, voor FF7, 8 en 10 was Amano verantwoordelijk voor de zgn. image design, al moet je me niet vragen wat dat precies inhoudt of wat het verschil is met character design. Hij heeft in ieder geval alle logo's ontworpen.
er is wel werk van amano van FF10
als je FF10 + dvd hebt dan zie je dat hij die designs ook gedaan heeft
maar Amano heeft WEL tekeningen van FF10
zelfde voor FF9
dat weet ik ZEER zeker....
quote:Nee joh, Nomura speelt niet eens triangel (bij wijze van spreken)! Maar hij kan wel mooi tekenen. Bijna net zo mooi als Amano.
Tetsuya Nomura
deed toch de muziek IPV van Nobuo Uematsu? in 9 (samen met Nobuo) en 10?
Uematsu heeft voor alle FF's t/m 9 in z'n eentje de muziek gedaan; voor FF10 heeft hij samengewerkt met Masashi Hamauzu en Junya Nakano, en voor FF11 met Naoshi Mizuta en Kumi Tanioka.
De muziek van FFX-2 komt geloof ik van o.a. Noriko Matsueda. De namen van de overige componisten kan ik me niet herinneren, maar ik weet bijna zeker dat Uematsu er niet bij zit.
Edit: na een beetje zoeken kom ik op Takahito Eguchi (nog nooit eerder van gehoord).
quote:*g*
Op zondag 20 juli 2003 19:59 schreef chibibo het volgende:[..]
Dat klopt, voor FF7, 8 en 10 was Amano verantwoordelijk voor de zgn. image design, al moet je me niet vragen wat dat precies inhoudt of wat het verschil is met character design. Hij heeft in ieder geval alle logo's ontworpen.
[..]Nee joh, Nomura speelt niet eens triangel (bij wijze van spreken)! Maar hij kan wel mooi tekenen. Bijna net zo mooi als Amano.
Uematsu heeft voor alle FF's t/m 9 in z'n eentje de muziek gedaan; voor FF10 heeft hij samengewerkt met Masashi Hamauzu en Junya Nakano, en voor FF11 met Naoshi Mizuta en Kumi Tanioka.
De muziek van FFX-2 komt geloof ik van o.a. Noriko Matsueda. De namen van de overige componisten kan ik me niet herinneren, maar ik weet bijna zeker dat Uematsu er niet bij zit.
Edit: na een beetje zoeken kom ik op Takahito Eguchi (nog nooit eerder van gehoord).
maarre die japanse namen ^-^;;;;
oopsie
ach
Amano rulez
hmm
oooh ik weet het al
Amano heeft wel een vinger in de pap gehad met FF9
maar Nomura was verantwoordelijk voor het uiteindelijke design
>_<
verwarrend allemaal.
^_^;;;
quote:Eh, nou nee, voor FF9 is het namelijk precies andersom: daar is Amano verantwoordelijk voor het uiteindelijke design. Nomura heeft geloof ik niet eens meegewerkt aan 9.
hmm
oooh ik weet het al
Amano heeft wel een vinger in de pap gehad met FF9
maar Nomura was verantwoordelijk voor het uiteindelijke design
quote:Bron: SquareInsider.com
Square has updated its PlayOnline Website with some fun news for owners of Final Fantasy XI. The company will be making special fireworks items available for sale within the game for those interested in throwing in-game celebrations.Between 7/18 and 7/27, four types of fireworks will be available to those who make the trip down to San D'oria Harbor, Bastok Harbor or the Windurst Water district. The fireworks are said to use some brand new special effects.
If you're playing Final Fantasy XI either through the Japanese version or as part of the American beta program, get shopping and aim for the perfect blast!
quote:nou weet ik het zelf helemaal niet meer...
Op zondag 20 juli 2003 21:06 schreef chibibo het volgende:[..]
Eh, nou nee, voor FF9 is het namelijk precies andersom: daar is Amano verantwoordelijk voor het uiteindelijke design. Nomura heeft geloof ik niet eens meegewerkt aan 9.
Wat jij beschrijft geldt voor 7, 8 en 10. Van 11 en X-2 weet ik het niet, maar ik verwacht dat voor X-2 hetzelfde geldt als voor 10.
quote:Ik ook
Op maandag 21 juli 2003 18:26 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb er nooit tussengestaan, maar ik was meer een lurker dan poster, nog steeds trouwens..
quote:eh?
Op maandag 21 juli 2003 18:07 schreef Hakkert het volgende:
Wat een nostalgie.. Hier hoorde ik er ook nog bij
quote:Moet ik even een overzichie maken?
Op maandag 21 juli 2003 17:02 schreef Priss het volgende:
nou weet ik het zelf helemaal niet meer...
ach ja....
laat ook maar ^_~
quote:is niet nodig
Op maandag 21 juli 2003 23:05 schreef chibibo het volgende:[..]
Moet ik even een overzichie maken?
quote:Whahaha
Op maandag 21 juli 2003 18:07 schreef Hakkert het volgende:
Wat een nostalgie.. Hier hoorde ik er ook nog bij
Ik ben bezig nu met Zelda, maar moet zeggen dat het a) half zo leuk niet is als Final Fantasy, en b) ik het mis .
quote:Ik ga in de herst heerlijk genieten (opnieuw) van FFX (wat een avontuur
Op dinsdag 22 juli 2003 15:03 schreef Zooi het volgende:
Geil.Ik ben bezig nu met Zelda, maar moet zeggen dat het a) half zo leuk niet is als Final Fantasy, en b) ik het mis
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |