quote:Jij hebt er schijnbaar meer problemen mee als ik dus ik snap niet helemaal waarom je je er zo over opwindt
Op vrijdag 4 juli 2003 23:13 schreef bleiblei het volgende:[..]
als ik vanavond je posts lees is imho de kans dat jij ooit een vrouw tegen komt wat eventueel een relatietje zou kunnen worden nihil is
. Want het is simpelweg allemaal niet goed genoeg, en hunnie moet die en die stap maar nemen, en ik ben toch nie gek, ik ga dat en dat toch niet doen, laat haar dat maar doen. Oh maakte ze net een move.. jaah neej sorry, ksta met een oppernepkakkneus te lullen die ik niet mag.....
aaaaaaaaaaaargh......
quote:Maar is het dan anders als mensen zonder trouwbelofte uit elkaar gaan??
Op vrijdag 4 juli 2003 23:11 schreef febster het volgende:[..]
Tsjaa je hebt wel deels gelijk, alleen je zou eens moeten zien/mee maken hoeveel schade een scheiding doet zelfs na jaaarrreeen....
das echt NIET oke kan ik je vertellen... en ik denk niet 100% materieel (ik heb zowat nix
) en ik snap het gevoelsmatigs ook wel maar ik vraag me soms niet af of t niet op een andere manier kan....
but hey that's me he
Zoals je zegt, die belofte is maar een papiertje. Dat gezeik komt niet van dat trouwen, maar van een relatie die kapot gaat.
Dat papiertje is alleen wel een manier om op een gegeven moment te zeggen: Onze relatie zit zo goed. Wij willen altijd voor elkaar zorgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 04-07-2003 23:19]
En nee febster, ZO enorm snel voel ik mij nu ook weer niet aangevallen hoor
quote:Je hebt helemaal gelijk vooral het dikgedrukte
Op vrijdag 4 juli 2003 23:15 schreef bleiblei het volgende:[..]
Maar is het dan anders als mensen zonder trouwbelofte uit elkaar gaan??
Maar wel in 1 huis woonden, inboedel hebben opgebouwd, kinderen hebben gemaakt etc. ???Zoals je zegt, die belofte is maar een papiertje. Dat gezeik komt niet van dat trouwen, maar van een relatie die kapot gaat.
Dat papiertje is alleen wel een manier om op een gegeven moment te zeggen: Onze relatie zit zo goed. Wij willen altijd voor elkaar zorgen.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:16 schreef Juup© het volgende:
Dit zie je als je de camera naar kodak stuurt ter reparatie en je upload de foto's die er op staan naar je pc
quote:Dat jij het gepresenteerd krijgt op een zilveren dienblad met het bestek er notabene er naast en je ondanks het wel vervelend vindt dat je eeuwig vrijgezel bent (tenminste, dat meen ik wel eens te horen), EN ER GEEN GEBRUIK VAN MAAKT
Op vrijdag 4 juli 2003 23:14 schreef febster het volgende:[..]
Jij hebt er schijnbaar meer problemen mee als ik dus ik snap niet helemaal waarom je je er zo over opwindt
Das zonde, en daarom wind ik me der over op.
Het is imho net zoiets als de loterij winnen, het op een bankrekening zetten en het bij je dood te laten erven door je kinderen.
Of een buitengewoon geniaal brein hebben en in groep 8 besluiten "Ik wil groenplantsoenschoffelaar worden".
Ik kan er gewoon simpelweg niet tegen als iemand zijn kansen niet benut.
quote:Nee dat d8 ik al
Op vrijdag 4 juli 2003 23:17 schreef Juup© het volgende:
Ik blijf lachen in dit topicEn nee febster, ZO enorm snel voel ik mij nu ook weer niet aangevallen hoor
quote:Kijk ik lig er niet wakker van wat iemand met zijn of haar leven doet, zolang ik er maar geen last van heb
Op vrijdag 4 juli 2003 23:19 schreef febster het volgende:[..]
Nee dat d8 ik al
maar aangezien BB het erg bot vond, en ik geen problemen ofzo met je wil d8 ik dan zal ik het gelijk wel nuanceren
quote:maakt geen fuck uit
Op vrijdag 4 juli 2003 23:17 schreef febster het volgende:[..]
Je hebt helemaal gelijk vooral het dikgedrukte
, alleen het probleem is dat ik gevoelsmatig zoiets heb van "trouwen geeft problemen" aangezien ik relaties waarin niet getrouwd is langer stand houden dan een huwelijk
quote:wat een bullshit
Op vrijdag 4 juli 2003 23:17 schreef febster het volgende:[..]
aangezien ik relaties waarin niet getrouwd is langer stand houden dan een huwelijk
quote:Ik vind het lief van je hoor dat je je zo druk maakt om mijn "leven"
Op vrijdag 4 juli 2003 23:18 schreef bleiblei het volgende:[..]
Dat jij het gepresenteerd krijgt op een zilveren dienblad met het bestek er notabene er naast en je ondanks het wel vervelend vindt dat je eeuwig vrijgezel bent (tenminste, dat meen ik wel eens te horen), EN ER GEEN GEBRUIK VAN MAAKT
...
Das zonde, en daarom wind ik me der over op.
Het is imho net zoiets als de loterij winnen, het op een bankrekening zetten en het bij je dood te laten erven door je kinderen.
Of een buitengewoon geniaal brein hebben en in groep 8 besluiten "Ik wil groenplantsoenschoffelaar worden".Ik kan er gewoon simpelweg niet tegen als iemand zijn kansen niet benut.
quote:Zelfs dat hoeft niet meer, eerst huwelijk om laten zetten in een geregistreerd partnerschap en dat laten ontbinden.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:20 schreef bleiblei het volgende:[..]
wat een bullshit
...
een relatie zonder trouwen gaat gewoonweg met minder herrie over.
quote:Dat zal misschien niet maar in mijn omgeving wel dus...
Op vrijdag 4 juli 2003 23:20 schreef MrWilliams het volgende:[..]
maakt geen fuck uit
quote:juist, en dat komt omdat er bij niet trouwen nog niet zoveel sociale en economische/fiscale verwikkelingen zijn
Op vrijdag 4 juli 2003 23:20 schreef bleiblei het volgende:[..]
wat een bullshit
...
een relatie zonder trouwen gaat gewoonweg met minder herrie over.
quote:Maar da's Geldrop
Op vrijdag 4 juli 2003 23:22 schreef febster het volgende:[..]
Dat zal misschien niet maar in mijn omgeving wel dus...
quote:Mijn pa woont in Eindhoven duss..
Op vrijdag 4 juli 2003 23:23 schreef Juup© het volgende:[..]
Maar da's Geldrop
quote:Hmm ik rust mijn zaak
Op vrijdag 4 juli 2003 23:23 schreef febster het volgende:[..]
Mijn pa woont in Eindhoven duss..
quote:Ik geef jullie wel gelijk
Op vrijdag 4 juli 2003 23:24 schreef Juup© het volgende:[..]
Hmm ik rust mijn zaak
quote:Zou kunnen, maar wat denk jij te weten van mijn achtergrond
Op vrijdag 4 juli 2003 23:25 schreef febster het volgende:[..]
Ik geef jullie wel gelijk
maar ik kom gewoon van een totaal andere achtergrond dan jullie (vooral op t gebied qua relaties) en ik denk dat ik mede daardoor op een andere (misschien wantrouwerigger?) manier tegen relaties aankijk
quote:nope, morgen...
Op vrijdag 4 juli 2003 23:25 schreef Juup© het volgende:
Zeg Mr. Pimpin Wgaat u niet stappen vanavond?
voor de verandering
moet ik weg?
quote:Nix
Op vrijdag 4 juli 2003 23:26 schreef Juup© het volgende:[..]
Zou kunnen, maar wat denk jij te weten van mijn achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |