abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11571867
En nogmaals: mocht Juup zich er door aangevallen voelen, dan spijt me dat oprecht en dat was zeker niet zo de bedoeling!
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_11571891
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]

als ik vanavond je posts lees is imho de kans dat jij ooit een vrouw tegen komt wat eventueel een relatietje zou kunnen worden nihil is . Want het is simpelweg allemaal niet goed genoeg, en hunnie moet die en die stap maar nemen, en ik ben toch nie gek, ik ga dat en dat toch niet doen, laat haar dat maar doen. Oh maakte ze net een move.. jaah neej sorry, ksta met een oppernepkakkneus te lullen die ik niet mag.....

aaaaaaaaaaaargh......

Jij hebt er schijnbaar meer problemen mee als ik dus ik snap niet helemaal waarom je je er zo over opwindt
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:15:17 #128
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_11571913
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:11 schreef febster het volgende:

[..]

Tsjaa je hebt wel deels gelijk, alleen je zou eens moeten zien/mee maken hoeveel schade een scheiding doet zelfs na jaaarrreeen.... das echt NIET oke kan ik je vertellen... en ik denk niet 100% materieel (ik heb zowat nix ) en ik snap het gevoelsmatigs ook wel maar ik vraag me soms niet af of t niet op een andere manier kan.... but hey that's me he

Maar is het dan anders als mensen zonder trouwbelofte uit elkaar gaan??
Maar wel in 1 huis woonden, inboedel hebben opgebouwd, kinderen hebben gemaakt etc. ???

Zoals je zegt, die belofte is maar een papiertje. Dat gezeik komt niet van dat trouwen, maar van een relatie die kapot gaat.

Dat papiertje is alleen wel een manier om op een gegeven moment te zeggen: Onze relatie zit zo goed. Wij willen altijd voor elkaar zorgen.

pi_11571957
Dit zie je als je de camera naar kodak stuurt ter reparatie en je upload de foto's die er op staan als je hem terugkrijgt naar je pc

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 04-07-2003 23:19]

pi_11571990
Ik blijf lachen in dit topic

En nee febster, ZO enorm snel voel ik mij nu ook weer niet aangevallen hoor

pi_11571993
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Maar is het dan anders als mensen zonder trouwbelofte uit elkaar gaan??
Maar wel in 1 huis woonden, inboedel hebben opgebouwd, kinderen hebben gemaakt etc. ???

Zoals je zegt, die belofte is maar een papiertje. Dat gezeik komt niet van dat trouwen, maar van een relatie die kapot gaat.

Dat papiertje is alleen wel een manier om op een gegeven moment te zeggen: Onze relatie zit zo goed. Wij willen altijd voor elkaar zorgen.

Je hebt helemaal gelijk vooral het dikgedrukte , alleen het probleem is dat ik gevoelsmatig zoiets heb van "trouwen geeft problemen" aangezien ik relaties waarin niet getrouwd is langer stand houden dan een huwelijk
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:18:11 #132
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_11571994
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:16 schreef Juup© het volgende:
Dit zie je als je de camera naar kodak stuurt ter reparatie en je upload de foto's die er op staan naar je pc

[afbeelding]

[afbeelding]

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:18:18 #133
36431 bleiblei
pi_11571996
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:14 schreef febster het volgende:

[..]

Jij hebt er schijnbaar meer problemen mee als ik dus ik snap niet helemaal waarom je je er zo over opwindt

Dat jij het gepresenteerd krijgt op een zilveren dienblad met het bestek er notabene er naast en je ondanks het wel vervelend vindt dat je eeuwig vrijgezel bent (tenminste, dat meen ik wel eens te horen), EN ER GEEN GEBRUIK VAN MAAKT ...

Das zonde, en daarom wind ik me der over op.
Het is imho net zoiets als de loterij winnen, het op een bankrekening zetten en het bij je dood te laten erven door je kinderen.
Of een buitengewoon geniaal brein hebben en in groep 8 besluiten "Ik wil groenplantsoenschoffelaar worden".

Ik kan er gewoon simpelweg niet tegen als iemand zijn kansen niet benut.

pi_11572015
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:17 schreef Juup© het volgende:
Ik blijf lachen in dit topic

En nee febster, ZO enorm snel voel ik mij nu ook weer niet aangevallen hoor

Nee dat d8 ik al maar aangezien BB het erg bot vond, en ik geen problemen ofzo met je wil d8 ik dan zal ik het gelijk wel nuanceren
pi_11572037
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:19 schreef febster het volgende:

[..]

Nee dat d8 ik al maar aangezien BB het erg bot vond, en ik geen problemen ofzo met je wil d8 ik dan zal ik het gelijk wel nuanceren

Kijk ik lig er niet wakker van wat iemand met zijn of haar leven doet, zolang ik er maar geen last van heb
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:20:05 #136
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_11572039
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:17 schreef febster het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk vooral het dikgedrukte , alleen het probleem is dat ik gevoelsmatig zoiets heb van "trouwen geeft problemen" aangezien ik relaties waarin niet getrouwd is langer stand houden dan een huwelijk

maakt geen fuck uit
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:20:35 #137
36431 bleiblei
pi_11572048
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:17 schreef febster het volgende:

[..]
aangezien ik relaties waarin niet getrouwd is langer stand houden dan een huwelijk

wat een bullshit ...
een relatie zonder trouwen gaat gewoonweg met minder herrie over.
pi_11572080
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:18 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat jij het gepresenteerd krijgt op een zilveren dienblad met het bestek er notabene er naast en je ondanks het wel vervelend vindt dat je eeuwig vrijgezel bent (tenminste, dat meen ik wel eens te horen), EN ER GEEN GEBRUIK VAN MAAKT ...

Das zonde, en daarom wind ik me der over op.
Het is imho net zoiets als de loterij winnen, het op een bankrekening zetten en het bij je dood te laten erven door je kinderen.
Of een buitengewoon geniaal brein hebben en in groep 8 besluiten "Ik wil groenplantsoenschoffelaar worden".

Ik kan er gewoon simpelweg niet tegen als iemand zijn kansen niet benut.

Ik vind het lief van je hoor dat je je zo druk maakt om mijn "leven" alleen is dat niet echt nodig ik vind het voor mezelf op dit moment niet echt de juiste tijd om iets te beginnen en dat heeft met een aantal dingen te maken ik zit al een tijdje niet helemaal lekker in mijn vel en dat wil ik eerst goed hebben voordat ik weer toetreed op de "markt" daarnaast spelen nogal wat Ilonka dingen op de achtergrond (waar jij weinig van weet) en daar moet ik ook eens echt een definitief een besluit maken wat ik "daar" nu mee wil Daar ben ik dus mee bezig en dat zijn eigenlijk mijn 2 hoofdredenen waarom ik niet zo happerig reageer
pi_11572088
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]

wat een bullshit ...

Zelfs dat hoeft niet meer, eerst huwelijk om laten zetten in een geregistreerd partnerschap en dat laten ontbinden.
Stukje caké.
pi_11572091
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:20 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

maakt geen fuck uit

Dat zal misschien niet maar in mijn omgeving wel dus...
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:22:52 #141
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_11572094
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]

wat een bullshit ...

juist, en dat komt omdat er bij niet trouwen nog niet zoveel sociale en economische/fiscale verwikkelingen zijn
pi_11572104
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:22 schreef febster het volgende:

[..]

Dat zal misschien niet maar in mijn omgeving wel dus...

Maar da's Geldrop
pi_11572113
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Maar da's Geldrop

Mijn pa woont in Eindhoven duss..
pi_11572117
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:23 schreef febster het volgende:

[..]

Mijn pa woont in Eindhoven duss..

Hmm ik rust mijn zaak
pi_11572141
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hmm ik rust mijn zaak

Ik geef jullie wel gelijk maar ik kom gewoon van een totaal andere achtergrond dan jullie (vooral op t gebied qua relaties) en ik denk dat ik mede daardoor op een andere (misschien wantrouwerigger?) manier tegen relaties aankijk
pi_11572145
Zeg Mr. Pimpin W gaat u niet stappen vanavond?
pi_11572164
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:25 schreef febster het volgende:

[..]

Ik geef jullie wel gelijk maar ik kom gewoon van een totaal andere achtergrond dan jullie (vooral op t gebied qua relaties) en ik denk dat ik mede daardoor op een andere (misschien wantrouwerigger?) manier tegen relaties aankijk

Zou kunnen, maar wat denk jij te weten van mijn achtergrond
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:26:40 #148
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_11572165
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:25 schreef Juup© het volgende:
Zeg Mr. Pimpin W gaat u niet stappen vanavond?
nope, morgen...

voor de verandering

moet ik weg?

pi_11572177
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar wat denk jij te weten van mijn achtergrond

Nix alleen ik gok dat ie wel anders was dan die van mij
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:27:16 #150
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_11572178
weet iemand trouwens een hol object van 40x22x15?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')