Wat een mafkees ben jij. Ik kan me goed voorstellen dat jij irl nog vervelender bent dan hier.
Ow ja, stoppeltjes op je borstkas zijn wel echt fout, dus ik zou wel zorgen dat je het goed scheert en onderhoudt. Maar ja, leef je uit.
(met je driekwartsbroek en g-sus shirt
)
[..]
Verdomde HOMO wielrenners en zwemmers
Zijn jullie net onder een rots vandaan gekropen of zo, dat is al een eeuwigheid niet meer zo, wat een stereotiep idee zeg, enkel voor homo's en wielrenners, laat iedereen het zelf uitmaken. Jij hoeft er zelf niet mee te lopen
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:24 schreef Psummer het volgende:
Ik ga over 2 wekenop vakantie naar spanje!
Nu heb ik wat borsthaar en dit wil ik graag in de vakantie weg hebben omdat ik het behoorlijk lelijk vind staan en de meeste chicks het ook niet zo mooi vinden.
quote:Nog eens heroverwegen?
Op vrijdag 4 juli 2003 22:30 schreef Patriesje het volgende:
gewoon lekker laten zitten
HOMO!
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:25 schreef gelly het volgende:
Maar on-topic :Met een epilady.
Zo zit dat. Maar aan de andere kant: Als je verwijft wil zijn moet je dat zelf weten
Ik heb het ooit 1 keer afgeschoren en sindsdien nooit meer, maar ja als je meisjes van 12 gaat versieren, kan je natuurlijk niet met een mat aankomen ![]()
p.s. echten mannen gebruiken ducktape
quote:En dan wel de orignele Duck Tape !
Op zondag 6 juli 2003 16:18 schreef syrek het volgende:
Euh mijn chicka (zoals jij het omschrijft ik wil het ook wel eens vriending noemen) Die vind het heerlijk om door mijn borsthaar heen te woelen. [afbeelding]Ik heb het ooit 1 keer afgeschoren en sindsdien nooit meer, maar ja als je meisjes van 12 gaat versieren, kan je natuurlijk niet met een mat aankomen
p.s. echten mannen gebruiken ducktape
quote:...maar zeg er dan niet bij dat het voor borsthaar is
Op vrijdag 4 juli 2003 23:07 schreef appelsientje het volgende:
Loop een kruidvat binnen, zeg dat je hars spul moet kopen voor je vriendin en vraag welke de beste is.Misschien dat het werkt
ik scheer altijd gewoon even met een mac3 en dat blijft wel een tijdje glad..
quote:Ok maar als je Veet gebruikt krijg je dan ook stoppels? En hoe komt het haar terug (dikker en langer)? En hoelang denk je dat het weg blijft?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:35 schreef Burger_Queen het volgende:
Ja kan harsen. Bij de drogist kan je van Veet hars kopen. Dan doe je het een keer en heb je de rest van de vakantie geen last van vervelende haren(aanrader)
Je kan ook gewoon een scheermesje meenemen want als je het voor het eerst doet zijn de haren nog dunner en zachter enzo.. Dan zal je minder last hebben van stoppels enzo.
Je kan ook van Veet ontharingscreme kopen maar dat moet je in laten trekken en dat is irritant.. En misschien kan je ook wel niet tegen de chemicaliėn en loop je de rest van de vakantie met uitslag rond.
Laatste ding nog: Respect!
Met Veet creme blijft het een paar dagen weg.
quote:hmmz dus hoe vaker je het verwijderd (d.m.v harsen of scheren) hoe dikker het word dan kan ik er dus beter helemaal niet aan beginnen toch?
Op maandag 7 juli 2003 22:49 schreef Burger_Queen het volgende:
Als je hars gebruikt komt het pas na een paar weken terug. Omdat je nog nooit je borsthaar hebt weggehaald krijg je de eerste paar keren maar een klein beetje stoppeltjes.. De haren komen niet dikker terug de eerste paar keer.Met Veet creme blijft het een paar dagen weg.
quote:Neej bij harsen heb je kans dat het op een gegeven moment minder wordt. Volgens mij trek je namelijk ook de haarzakjes eruit.
Op maandag 7 juli 2003 22:55 schreef Psummer het volgende:[..]
hmmz dus hoe vaker je het verwijderd (d.m.v harsen of scheren) hoe dikker het word dan kan ik er dus beter helemaal niet aan beginnen toch?
Om ff on-topic te blijven: ik scheer mijn borsthaar ook. Niet dat ik veel heb, maar ik krijg er altijd last van....
Het nadeel van scheren is alleen dat het snel terugkomt. Ontharingsmouse e.d. werkt niet bij mij omdat de haren te stug zijn ofzo.. :S
Regelmatig scheren is voor eigenlijk de enige optie. Mijn vriendin wil het erg graag harsen bij mij, maar doet ze ook alleen maar voor een stukje leed vermaak.
quote:Jawel! Niet scheren, maar harsen! Ben nu al 2 weken geheel glad zonder stoppels. En die pijn valt allemaal best mee..
Op woensdag 13 augustus 2003 12:55 schreef doender het volgende:
Niemand?
quote:Ja, wat is daar mis mee?
Op woensdag 13 augustus 2003 14:22 schreef information het volgende:
LMAO!!! je borst haar ontharen!!! ROFL!!! scheer jij je oksels ook nog eens?!!!
quote:Als je scheert dan prikken de hele korte haartjes vaak terug (ombuigen) in je huid.. krijg je rooie buldjes van..
Op zaterdag 5 juli 2003 00:13 schreef ZiaNini het volgende:
Harsen of als je niet zo erg veel haar hebt epileren met een pincet.
Ligt er ook aan hoe gevoelig je huid is.
Harsen is pijnlijk maar veel beter en werkt veel langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |