quote:jonge je bent 17, komt nog wel
Op zondag 20 juli 2003 00:02 schreef Linux het volgende:
Een vriendin, er zijn echt van die momenten dat k me echt super alleen voel. Overal zie je van die jonge stelletjes lopen en jij loopt daar dan alleen.dat is echt super irry, k merk nu pas dat k echt die warmte mist van iemand die van je houd en om je geeft.
quote:Thnx
Op zondag 20 juli 2003 02:08 schreef agnestor het volgende:[..]
jonge je bent 17, komt nog wel
quote:Nu mis ik haar helemaal, de relatie is uit maar niet vanwege problemen tussen ons(heb ik een topique over gewijd) .
Op zaterdag 19 juli 2003 12:04 schreef Stormblast het volgende:
M,n vriendin Saska, ze is 3 weken op vakantie.
Gister afscheid genomen dat was toch moeilijker dan we allebei dachten.
quote:Sterkte ermee, Stormblast!!!
Op woensdag 20 augustus 2003 11:08 schreef Stormblast het volgende:[..]
Nu mis ik haar helemaal, de relatie is uit maar niet vanwege problemen tussen ons(heb ik een topique over gewijd) .
Ik mis haar warmte, haar liefde, haar lach, en ik weet nu gewoon ff geen raad meer.
Ik weet het het is nogal of topic gezien de openings post maar de pijn is gewoon ondraaglijk.
Ik mis nu mijn vriendje een beetje. Maar eigenlijk is dat ook wel een erg fijn gevoel... Want vrijdag is ie weer terug en zaterdag 'maken we er een dagje van'.
quote:Gewoon bellen (als er tenminste geen ruzie aan het verwateren ten grondslag ligt).
Op woensdag 20 augustus 2003 11:40 schreef Detroit het volgende:
Een vriendin van vroeger waarmee het contact verwaterd is. Zelfs 6 jaar later mis ik haar nog.
Ik had dit ook een paar weken geleden. Opeens miste ik een oude vriendin die ik zelf een beetje had verwaarloosd, heel erg.
Meteen de telefoon gepakt en het was direct weer als vanouds.
Ook meteen een afspraak gemaakt en heerlijk bij zitten kletsen.
Is echt de (kleine) moeite waard!!!
quote:lijkt me f*ckin erg! Enne geen schuldgevoelens gaan aan zitten praten het was ut lot......(uhm ja.)
Op vrijdag 4 juli 2003 20:08 schreef Count_Blah het volgende:
en me 2 beste vrienden die 3 jaar geleden bij ongeluk in spanje om zijn gekomen...
moet je nagaan dat ik eigenlijk bij ze had moeten zijn als ik op het laatste moment niet af had gezegd
Syl...
Een hele goeie vriend die ik al zeker 6 weken niet in person gesproken heb. I.v.m vakantie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |