af en toe komt et trug weet je met wat nummers die je hoort waar een "emotionele binding" mee is.. of alsk de foto's zie
maar voor de rest gaat et wel is toch al aardige tijd geleden maar et blijft heavy
Ik mis op dit moment..
Vloe..
En een cigaret...
Eventueel...
Iets te drinken...
quote:reageer normaal.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:20 schreef SMOOGY het volgende:
nou...Ik mis op dit moment..
Vloe..
En een cigaret...
Eventueel...
Iets te drinken...
quote:jah gister nog met me vriendin die eigenlijk beetje ongeinteresseerd zei:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
![]()
Dat lijkt me idd zwaar klote, ooit er over gepraat? omdat ik wel merk dat je het heel moeilijk hebt.
k d8 echt "grrrr die honkbalknuppel is nu wel handig wat ik daar al niet mee kan?"
quote:sorry was alleen aangetrokken door de titel..
Op vrijdag 4 juli 2003 20:18 schreef Xilantof het volgende:
ondanks dat ik het niet wil... of niet willen... het niet "mag" van mij zelf:zonder enige twijfel
mijn:Gastzus
quote:Hmmz, dat lijkt me best klote als ze zo reageerd, dan heb je het gevoel alsof het haar niks boeit
Op vrijdag 4 juli 2003 20:23 schreef Count_Blah het volgende:[..]
jah gister nog met me vriendin die eigenlijk beetje ongeinteresseerd zei:
" jah das kut " met nog zo'n sarcastisch lachje erbij...;(k d8 echt
"grrrr die honkbalknuppel is nu wel handig wat ik daar al niet mee kan?"
Ik hoop voor je dat je het een beetje een plekje kan vinden
me psych zei vorig jaar ook zoiets.
Uiteindelijk maar gezegd dak et zelf op zou lossen en telkens die sessies praten en praten en praten me niet echt helpen.
Dus toen benk alles maar op gaan schrijven... Elke keer dak er aan denk ofzo schrijf ik op hoek me dan voel en wat ik deed toenk er aan d8 zit nu aan 233 pagina's..
[Dit bericht is gewijzigd door Count_Blah op 04-07-2003 20:29]
quote:maakt niks uit
Op vrijdag 4 juli 2003 20:26 schreef Xilantof het volgende:[..]
sorry was alleen aangetrokken door de titel..
deze voldoet niet aan de TS-eisen...
heb haar laatst nog gezien (maandag) maar met de wetendheid dat ik haar 2 maanden niet zie...................
quote:Damn dat is ook zoiets ongelooflijk Kuts!!
Op vrijdag 4 juli 2003 20:30 schreef RJensen het volgende:
M'n moeder, die alweer 10 jaar geleden is overleden maar kmis haar nog steeds erg veel. Vaak 't idee dat ik gewoon wat mis !
Heb er zelf geen ervaring mee maar kan me er wel wat bij indenken denk ik.
Na een 1/2 jaar kanker was het snel afgelopen
quote:Ik heb er spijt van dat ik zo raar tegen hem deed. Het inslapen heb ik geen spijt van omdat hi jtoch al zo'n pijn had, en toch niet meer at.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:17 schreef Miesjel het volgende:[..]
Idd. ik zou heel graag Bobby rond hebben lopen... maar helaas. Ik heb hem in laten slapen, het ergste wat ik ooit gedaan heb. Ik heb mezelf belooft dat ik dat nooit meer hoef te doen.
quote:Same here... in oktober is het voor mij ook 10 jaar geleden.. 'k was zelf 17 en m'n moeder toen 47... Ik mis ook nog steeds wat, dat had ik vooral toen ik samen ging wonen, advies e.d.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:30 schreef RJensen het volgende:
M'n moeder, die alweer 10 jaar geleden is overleden maar kmis haar nog steeds erg veel. Vaak 't idee dat ik gewoon wat mis !
'K mis haar.
En ook mijn ex vriendin
Die is pas 3 dagen weg maar ze komt pas over een hele tijd trug....
En ik mis een ex van mij waar ik sinds een week toch weer contact mee heb maar nog niet irl
en onze vorige hond Die is dood gegaan door te spelen met mij
We hebben er een nieuwe voor in de plaats maar it's not the same.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |