abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12841734
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:16 schreef Mryc het volgende:
Ik mis mijn vriendje. Hij woont in Den Haag en ik in Oldenzaal. Tis niet eerlijk
Ik mis haar
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_12842054
Anlies, een 'vriendin' van me die me......

na mijn halve leven gedeeld te hebben, bij de geboorte van mijn kinderen aanwezig geweest te zijn, wiens man alleen mij om zich heen wilde hebben als steun toen zij aan borstkanker geopereerd werd, die mij toevertrouwde dat ze verliefd was op een ander, die me met raad en daad altijd terzijde stond, die me uit de penarie hielp en ik haar, met wie ik geinde in de stad, met wie ik naar de film ging, met wie ik zong, wiens kop ik kaal moest scheren na de chemo, met wie ik op vakantie ben geweest, die met mij mijn trouwpak ontwierp, met wie ik ging dansen bij Janse, die me midden in de nacht opbelde omdat ze zich shit voelde, met wie ik huilde, jankte krijste, met wie ik lachte, gierde brulde, etc...........

..... van de een op de andere dag te kennen gaf dat ze niets meer met me te maken wilde hebben.

En ik snap het nóg niet. Wat deed ik verkeerd 6 jaar geleden? Ik heb op mijn vragen nooit uitleg gehad En ik heb haar NU nodig

* Goede Doel - Vriendschap is een illusie* opzet.

zondag 31 augustus 2003 @ 02:53:43 #228
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12842064
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 02:51 schreef Tronica het volgende:
Anlies, een 'vriendin' van me die me......

na mijn halve leven gedeeld te hebben, bij de geboorte van mijn kinderen aanwezig geweest te zijn, wiens man alleen mij om zich heen wilde hebben als steun toen zij aan borstkanker geopereerd werd, die mij toevertrouwde dat ze verliefd was op een ander, die me met raad en daad altijd terzijde stond, die me uit de penarie hielp en ik haar, met wie ik geinde in de stad, met wie ik naar de film ging, met wie ik zong, wiens kop ik kaal moest scheren na de chemo, met wie ik op vakantie ben geweest, die met mij mijn trouwpak ontwierp, met wie ik ging dansen bij Janse, die me midden in de nacht opbelde omdat ze zich shit voelde, met wie ik huilde, jankte krijste, met wie ik lachte, gierde brulde, etc...........

..... van de een op de andere dag te kennen gaf dat ze niets meer met me te maken wilde hebben.

En ik snap het nóg niet. Wat deed ik verkeerd 6 jaar geleden? Ik heb op mijn vragen nooit uitleg gehad En ik heb haar NU nodig

* Goede Doel - Vriendschap is een illusie* opzet.

Dat lijkt me ontzettend klote, ik leef met je mee.Sterkte he !!
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_12842068
Nu op het moment bedenk ik me 1 persoon.
Jammer dat het soms zo gaat zoals het gaat. Hoe graag beiden het ook anders gezien hadden, soms kan het niet anders.
  zondag 31 augustus 2003 @ 03:10:17 #230
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_12842191
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 23:20 schreef CherryLips het volgende:
mijn toekomstige man.
als ik nou eens wist wie t was...?
Die vacature neem ik wel op me
tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
pi_12843890
naast mijn vriendin

mijn beste vriend van de basisschool, Auke. Ik heb hem wel op MSN maar gek genoeg zie ik hem niet vaak online. Hij woont nu aan de andere kant van Nederland, dus afspreken zal moeilijk gaan. Hoop hem binnenkort weer eens te zien op MSN, toch eens even bijkletsen..

Kon alles aan hem kwijt eigenlijk, we vertelde elkaar alles, en we waren vaak bij elkaar, leuke dingen doen enzo. Ach, dat waren nog eens tijden.. -zucht-

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 31 augustus 2003 @ 11:21:22 #232
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_12843955
Ik mis Edwin Bannink.

Mijn slapie tijdens de dienstplicht in Duitschland.

Hij was motorordonans en is bij een aanrijding in ' 91 om het leven gekomen.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_12867583
Ik mis mij.

Mag dat? .. ik mis een meisje dat altijd blij was.. en zong.. en precies wist wie ze was en wat ze wou in der leven.
Dat meisje dat duizend en een interesses had, dat overal over las, en zo verschrikkelijk veel wist.
mij. ik mis mij

pi_12868995
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:47 schreef diannetjhu het volgende:
Ik mis mij.

Mag dat? .. ik mis een meisje dat altijd blij was.. en zong.. en precies wist wie ze was en wat ze wou in der leven.
Dat meisje dat duizend en een interesses had, dat overal over las, en zo verschrikkelijk veel wist.
mij. ik mis mij

Waarom?
Waar ben je jezelf kwijt geraakt?
Zie je kans om jezelf weer terug te vinden?
Sterkte!!
pi_12869057
Ik mis een goeie vriend van me...
wil nu een knuffel.. dat hij me vasthoudt.. en zegt dat hij toch nog van me houdt.. zoals in het begin....

Doei.
  maandag 1 september 2003 @ 12:58:39 #236
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_12869099
M'n hondje.. Foksie,
Beestje was versleten helaas..

Na een tijd aanzien een spuitje laten geven
(maand of 3 terug) maar k mis em wel

maandag 1 september 2003 @ 12:58:50 #237
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_12869103
Niemand. Lekker zeg.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 1 september 2003 @ 12:59:53 #238
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_12869125
Mijn oma, sinds ze me niet meer herinnert door haar dementie.

"Ze is 95 en ze heeft een hart als die van een 18-jarige." zei de beste dokter nog.
Ze overleeft ons allemaal, maar ze zou het niet meer weten.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_12876012
Het meisje dat ik een week geleden heb leren kennen en gisteren ontmoet heb.. zucht... ik wil haar weer zien !! grmbl..
pi_12878532
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 23:20 schreef CherryLips het volgende:
mijn toekomstige man.
als ik nou eens wist wie t was...?
*meldt zich

checkt profiel: hmmm Ede, ligt niet echt in de buurt

pi_12878902
Ik mis mijn 2 katers, heb ze kort (2 maanden) na elkaar moeten laten inslapen, kan nog janken als ik eraan denk en het is al een paar jaar geleden.
Ze hebben 18 jaar lang mijn leven gedeeld en ze waren zo lief.

maandag 1 september 2003 @ 20:04:49 #242
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12878937
ik mis een goeie vriendin van mij, die paar jaar geleden op een rottige manier is overleden, en ik mis mijn vriendje die nu 40 km verderop zit .
put
your
clothes
on!
  maandag 1 september 2003 @ 20:42:39 #243
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_12879675
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:03 schreef Chaosma het volgende:
Ik mis mijn 2 katers, heb ze kort (2 maanden) na elkaar moeten laten inslapen, kan nog janken als ik eraan denk en het is al een paar jaar geleden.
Ze hebben 18 jaar lang mijn leven gedeeld en ze waren zo lief.

Sterkte
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  maandag 1 september 2003 @ 21:36:23 #244
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_12880667
Mijn goede vriend, die nu niet meer is. (passed- away)
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
pi_12882399
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:47 schreef diannetjhu het volgende:
Ik mis mij.

mij. ik mis mij

Dat meisje, lieve vriendin, ben jij nog steeds..
  maandag 1 september 2003 @ 22:46:15 #246
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12882445
...de liefde
...That makes kinda two of us...
  maandag 1 september 2003 @ 23:23:07 #247
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_12883438
Al lange tijd me ex.
Uit om rare reden , want we zijn nog steeds gek van elkaar , missen elkaar, vaak om een bevestiging gevraagd om het af te sluiten , maar die kan ze me blijkbaar niet geven.
Klinkt makkelijk (ik bedoel 2 mensen die gek zijn van elkaar simpel toch?).
Voor haar om persoonlijk reden (ik weet hem ) niet mogelijk , heb er begrip voor , hoe het me ook sloopt en ik er ook mis, heb af en toe mischien teveel hoop , maar zolang ik geen echte bevestiging heb (en die kans heb ik er vaak genoeg gegeven om het me te zeggen,gewoon een simpele nee ) heb ik altijd dat sprankje hoop .....time will tell............. maar gevoelens zijn niet zo makkelijk te veranderen.

he bah wat klinkt dit zoetsappig , maar blij dat ik het ff van me af heb kunnen schrijven

dank iig voor jullie lezend oor

maandag 1 september 2003 @ 23:23:56 #248
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_12883461
gewoon helemaal niets, nouja, een stompzinnige neukslet dan, maar verder ben ik best erg tevreden.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  dinsdag 2 september 2003 @ 10:18:55 #249
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12888169
quote:
Op maandag 1 september 2003 23:23 schreef marcek het volgende:
Al lange tijd me ex.
Uit om rare reden , want we zijn nog steeds gek van elkaar , missen elkaar, vaak om een bevestiging gevraagd om het af te sluiten , maar die kan ze me blijkbaar niet geven.
Klinkt makkelijk (ik bedoel 2 mensen die gek zijn van elkaar simpel toch?).
Voor haar om persoonlijk reden (ik weet hem ) niet mogelijk , heb er begrip voor , hoe het me ook sloopt en ik er ook mis, heb af en toe mischien teveel hoop , maar zolang ik geen echte bevestiging heb (en die kans heb ik er vaak genoeg gegeven om het me te zeggen,gewoon een simpele nee ) heb ik altijd dat sprankje hoop .....time will tell............. maar gevoelens zijn niet zo makkelijk te veranderen.

he bah wat klinkt dit zoetsappig , maar blij dat ik het ff van me af heb kunnen schrijven

dank iig voor jullie lezend oor

*verhaaltje geleest*

Beetje offtopic, maar idd, een ware bevestiging waarom het uit is geeft je idd de voldoening om haar en de liefde richting haar uit je kop te zetten, ik weet er (helaas nagenoeg) álles van... En er zijn op het geestelijke vlak weinig andere dingen zo moeilijk in een mensenleven als onbeantwoorde liefde, dus zet het van je af!

...That makes kinda two of us...
pi_12926551
Ik mis mijn vriendin best wel behoorlijk! Ik zit nu al een week alleen thuis en moet nog anderhalve week... Ze is lekker op vakantie naar Bonaire. Had ze verdiend! Maar goed, ik mis de warmte, ik mis haar!
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')