quote:Ik mis haar
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:16 schreef Mryc het volgende:
Ik mis mijn vriendje. Hij woont in Den Haag en ik in Oldenzaal. Tis niet eerlijk
na mijn halve leven gedeeld te hebben, bij de geboorte van mijn kinderen aanwezig geweest te zijn, wiens man alleen mij om zich heen wilde hebben als steun toen zij aan borstkanker geopereerd werd, die mij toevertrouwde dat ze verliefd was op een ander, die me met raad en daad altijd terzijde stond, die me uit de penarie hielp en ik haar, met wie ik geinde in de stad, met wie ik naar de film ging, met wie ik zong, wiens kop ik kaal moest scheren na de chemo, met wie ik op vakantie ben geweest, die met mij mijn trouwpak ontwierp, met wie ik ging dansen bij Janse, die me midden in de nacht opbelde omdat ze zich shit voelde, met wie ik huilde, jankte krijste, met wie ik lachte, gierde brulde, etc...........
..... van de een op de andere dag te kennen gaf dat ze niets meer met me te maken wilde hebben.
En ik snap het nóg niet. Wat deed ik verkeerd 6 jaar geleden? Ik heb op mijn vragen nooit uitleg gehad En ik heb haar NU nodig
* Goede Doel - Vriendschap is een illusie* opzet.
quote:Dat lijkt me ontzettend klote, ik leef met je mee.Sterkte he !!
Op zondag 31 augustus 2003 02:51 schreef Tronica het volgende:
Anlies, een 'vriendin' van me die me......na mijn halve leven gedeeld te hebben, bij de geboorte van mijn kinderen aanwezig geweest te zijn, wiens man alleen mij om zich heen wilde hebben als steun toen zij aan borstkanker geopereerd werd, die mij toevertrouwde dat ze verliefd was op een ander, die me met raad en daad altijd terzijde stond, die me uit de penarie hielp en ik haar, met wie ik geinde in de stad, met wie ik naar de film ging, met wie ik zong, wiens kop ik kaal moest scheren na de chemo, met wie ik op vakantie ben geweest, die met mij mijn trouwpak ontwierp, met wie ik ging dansen bij Janse, die me midden in de nacht opbelde omdat ze zich shit voelde, met wie ik huilde, jankte krijste, met wie ik lachte, gierde brulde, etc...........
..... van de een op de andere dag te kennen gaf dat ze niets meer met me te maken wilde hebben.
En ik snap het nóg niet. Wat deed ik verkeerd 6 jaar geleden? Ik heb op mijn vragen nooit uitleg gehad
En ik heb haar NU nodig
![]()
![]()
* Goede Doel - Vriendschap is een illusie* opzet.
quote:Die vacature neem ik wel op me
Op zondag 24 augustus 2003 23:20 schreef CherryLips het volgende:
mijn toekomstige man.
als ik nou eens wist wie t was...?
mijn beste vriend van de basisschool, Auke. Ik heb hem wel op MSN maar gek genoeg zie ik hem niet vaak online. Hij woont nu aan de andere kant van Nederland, dus afspreken zal moeilijk gaan. Hoop hem binnenkort weer eens te zien op MSN, toch eens even bijkletsen..
Kon alles aan hem kwijt eigenlijk, we vertelde elkaar alles, en we waren vaak bij elkaar, leuke dingen doen enzo. Ach, dat waren nog eens tijden.. -zucht-
Mijn slapie tijdens de dienstplicht in Duitschland.
Hij was motorordonans en is bij een aanrijding in ' 91 om het leven gekomen.
Mag dat? .. ik mis een meisje dat altijd blij was.. en zong.. en precies wist wie ze was en wat ze wou in der leven.
Dat meisje dat duizend en een interesses had, dat overal over las, en zo verschrikkelijk veel wist.
mij. ik mis mij
quote:Waarom?
Op maandag 1 september 2003 11:47 schreef diannetjhu het volgende:
Ik mis mij.Mag dat? .. ik mis een meisje dat altijd blij was.. en zong.. en precies wist wie ze was en wat ze wou in der leven.
Dat meisje dat duizend en een interesses had, dat overal over las, en zo verschrikkelijk veel wist.
mij. ik mis mij
Na een tijd aanzien een spuitje laten geven
(maand of 3 terug) maar k mis em wel
"Ze is 95 en ze heeft een hart als die van een 18-jarige." zei de beste dokter nog.
Ze overleeft ons allemaal, maar ze zou het niet meer weten.
quote:*meldt zich
Op zondag 24 augustus 2003 23:20 schreef CherryLips het volgende:
mijn toekomstige man.
als ik nou eens wist wie t was...?
checkt profiel: hmmm Ede, ligt niet echt in de buurt
quote:Sterkte
Op maandag 1 september 2003 20:03 schreef Chaosma het volgende:
Ik mis mijn 2 katers, heb ze kort (2 maanden) na elkaar moeten laten inslapen, kan nog janken als ik eraan denk en het is al een paar jaar geleden.
Ze hebben 18 jaar lang mijn leven gedeeld en ze waren zo lief.
quote:Dat meisje, lieve vriendin, ben jij nog steeds..
Op maandag 1 september 2003 11:47 schreef diannetjhu het volgende:
Ik mis mij.Mag dat? .. ik mis een meisje dat altijd blij was.. en zong.. en precies wist wie ze was en wat ze wou in der leven.
mij. ik mis mij
he bah wat klinkt dit zoetsappig , maar blij dat ik het ff van me af heb kunnen schrijven
dank iig voor jullie lezend oor
quote:*verhaaltje geleest*
Op maandag 1 september 2003 23:23 schreef marcek het volgende:
Al lange tijd me ex.
Uit om rare reden , want we zijn nog steeds gek van elkaar , missen elkaar, vaak om een bevestiging gevraagd om het af te sluiten , maar die kan ze me blijkbaar niet geven.
Klinkt makkelijk (ik bedoel 2 mensen die gek zijn van elkaar simpel toch?).
Voor haar om persoonlijk reden (ik weet hem ) niet mogelijk , heb er begrip voor , hoe het me ook sloopt en ik er ook mis, heb af en toe mischien teveel hoop , maar zolang ik geen echte bevestiging heb (en die kans heb ik er vaak genoeg gegeven om het me te zeggen,gewoon een simpele nee ) heb ik altijd dat sprankje hoop .....time will tell............. maar gevoelens zijn niet zo makkelijk te veranderen.he bah wat klinkt dit zoetsappig , maar blij dat ik het ff van me af heb kunnen schrijven
dank iig voor jullie lezend oor
Beetje offtopic, maar idd, een ware bevestiging waarom het uit is geeft je idd de voldoening om haar en de liefde richting haar uit je kop te zetten, ik weet er (helaas nagenoeg) álles van... En er zijn op het geestelijke vlak weinig andere dingen zo moeilijk in een mensenleven als onbeantwoorde liefde, dus zet het van je af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |