Rancid, currently co-headlining the 2003 Vans Warped Tour, is in discussions with Warner Bros regarding a joint venture with the band's Hellcat label that could potentially provide Indestructible with additional support, augmenting Hellcat's efforts in promotional, marketing and distribution.
Lars Frederiksen of Rancid commented: "We have absolutely no complaints with Hellcat. Yes, we are considering additional support that Warner Bros might be able to provide, But whatever happens, we're sticking with Brett Gurewitz. All I care about and all I have is my music, my bandmates and my band. We are going to do whatever we need to do to survive."
The track listing for Indestructible is:
1. Indestructible
2. Fall Back Down
3. Red Hot Moon
4. David Courtney
5. Start Now
6. Out Of Control
7. Django
8. Arrested In Shanghai
9. Travis Bickle
10. Memphis
11. Spirit Of '87
12. Ghost Band
13. Tropical London
14. Roadblock
15. Born Frustrated
16. Back Up Against The Wall
17. Ivory Coast
18. Stand Your Ground
19. Otherside
quote:Nee, dat kan natuurlijk nog niet.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:58 schreef -_-Harmag3ddon-_- het volgende:cool, ff downloaden
nou maar hopen dat the offspring ook een btje op schiet
quote:Dude, nieuwe Bouncing Souls is er ook allang... ook een Augustus release...
Op vrijdag 4 juli 2003 19:01 schreef Ixnay het volgende:[..]
Nee, dat kan natuurlijk nog niet.
Het album komt pas 26 augustus uit. 2 dagen voor Pukkelpop.
En ik ben blij dat ze niet compleet overgaan tot Warner. Toch vind ik het maar raar... willen ze meer publiciteit ofzo @ Warner contract?
quote:Zoals?
Op vrijdag 4 juli 2003 19:10 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
al die nieuwe epitaph/fat/hellcat meuk vind ik maar tegenvallen. sorry.
...and out come the wolves: gave, toch wel redelijk poppy, punkrock met een paar leuke skaliedjes
Life won't wait: zwaar alternatieve punk, reggae, rock, vooral erg experimenteel
Rancid: snoeiluide hardcorepunk, maar toch afwisselend
Rancid en Let's go mogen er trouwens ook wel zijn, maar kunnen in mijn ogen niet tippen aan de laatste drie. Ben erg benieuwd naar wat de nieuwe zal brengen.
Er zou ook nog een live-dvd uitkomen, maar daar heb ik al een tijdje nix van gehoord, misschien met of bij het nieuwe album?
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:02 schreef belsen het volgende:
Ik ben 26 augustus in de platenzaak. Rancid is cool. 19 nummers; even veel als ...and out come the wolves! De vorige drie albums waren monumenten op zich:...and out come the wolves: gave, toch wel redelijk poppy, punkrock met een paar leuke skaliedjes
Life won't wait: zwaar alternatieve punk, reggae, rock, vooral erg experimenteel
Rancid: snoeiluide hardcorepunk, maar toch afwisselendRancid en Let's go mogen er trouwens ook wel zijn, maar kunnen in mijn ogen niet tippen aan de laatste drie. Ben erg benieuwd naar wat de nieuwe zal brengen.
Er zou ook nog een live-dvd uitkomen, maar daar heb ik al een tijdje nix van gehoord, misschien met of bij het nieuwe album?
Life won't wait is apart, niet vaak geluisterd nog maar hebben ook een paar pareltjes.
Rancid (2000) vind ik wat minder dan Wolves..., hoewel die na een paar keer beluisteren ook super goed is, erg strak gespeeld... en ja, bass-solo's vam Matt he!
[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 04-07-2003 22:49]
Split cd met NOFX is overigens ook leuk.
En van Rancid, Rancid 2000, Life Won't Wait, ken ik ook veel nummers.
quote:Wel coole actie, maar ik denk niet dat hierdoor iedereen ineens anti-Warner wordt.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik heb gehoord dat ze met de cd Warner in de zeik gaan nemen. Iets met een Warnersticker of zo...
Ik denk dat je als punkband beter iets anders in de zeik kunt zetten, ipv een recordlabel.
De meeste mensen boeit het niet veel bij welk label een band een album uitbrengt, mij ook niet echt, als er maar goeie muziek opstaat.
quote:Call me a dumbfuck if you will (en dat doe je gezien een pinkpoptopic een paar maanden geleden
Op vrijdag 4 juli 2003 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als ik het goed begrepen heb gaan ze die sticker op de cd plakken of zo... of in elk geval op een of andere manier laten lijken dat Warner deze cd heeft uitgebracht..
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 12:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zijn ze met Warner in zee gegaan? Aha, dan moet er een andere versie van mijn verhaal zijn...
quote:Hmmmmmm. Weird. Logisch, maar toch ook weird. Ze hebben Epitaph toch voor de promotie, marketing en distrubitie?
Rancid, currently co-headlining the 2003 Vans Warped Tour, is in discussions with Warner Bros regarding a joint venture with the band's Hellcat label that could potentially provide Indestructible with additional support, augmenting Hellcat's efforts in promotional, marketing and distribution
tis ook een beetje vaag. tim is toch medeoprichter van hellcat?
quote:Ik ken maar heb niet alles van Rancid viond ze geweldig. Maar ik moet aan oude demo's van hun komen(op kazaa niet te vinden) ,want het schijnt dat ze voor en rond hun eerste album alleen maar ska te hebben gespeeld en dat wil ik wel eens horen pure ska rancid
Op vrijdag 4 juli 2003 22:43 schreef =HellFire= het volgende:
En de eerste cds heb ik nog steeds niet kunnen bemachtigen.![]()
Split cd met NOFX is overigens ook leuk.
Maar nu zijn ze ook perfect hoor, maar ik ben en blijf ook een groote ska liefhebber
quote:Als ze goede muziek uit blijven brengen vin ik het neit erg als ze er meer mee verdienen (tenzij het ten kosten van de consument gaat)
Op zaterdag 5 juli 2003 14:12 schreef Yorrit het volgende:
gaat ze vast om de POEN. kan geen andere reden verzinnen.tis ook een beetje vaag. tim is toch medeoprichter van hellcat?
quote:Voor hun eerste album, speelde de helft toch in Operation Ivy?
Op zaterdag 5 juli 2003 14:27 schreef TIC het volgende:[..]
Ik ken maar heb niet alles van Rancid viond ze geweldig. Maar ik moet aan oude demo's van hun komen(op kazaa niet te vinden) ,want het schijnt dat ze voor en rond hun eerste album alleen maar ska te hebben gespeeld en dat wil ik wel eens horen pure ska rancid
Maar nu zijn ze ook perfect hoor, maar ik ben en blijf ook een groote ska liefhebber
quote:ehm dat wist ik niet
Op zaterdag 5 juli 2003 14:33 schreef Ixnay het volgende:[..]
Voor hun eerste album, speelde de helft toch in Operation Ivy?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |