quote:Toevallig vandaag de pakketpost in postcode 5611 weggereden, maar ik vond het heel erg meevallen. Dan vind ik Weert nog moeilijker.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:22 schreef Roepert het volgende:
eindhoven is de kuttigste stad om in te rijden, ben nog niet in amsterdam geweest overigens maar in eindhoven centrum is het allemaal eenrichtigsverkeer
De moeilijkste stad qua rijden moet ik in Nederland nog vinden, Antwerpen staat bij mij op de eerste plaats.
quote:Den Haag kan druk zijn en heeft veel stoplichten en plekken waar je niet om mag keren ..
Op vrijdag 4 juli 2003 18:28 schreef MrTorture het volgende:
Den Haag is op de weg ook een groot feest jabrrr
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 04-07-2003 18:32]
quote:Groningen bedoel je?
Groinigen is behoorlijk auto-onvriendelijk
Amsterdam: Helft van de straten is éénrichtingverkeer, andere helft is constant opgebroken
Rijswijk: Staat dus echt helemaal niets bewegwijzerd
Houten: Van de ene wijk naar de andere kan alléén maar door terug te rijden via de ringweg
Met eerdere genoemde pijnpuntjes als Leiden, Den Haag en Arnhem heb ik niet zoveel problemen, waarschijnlijk omdat ik daar geregeld kom
Wat een zooitje.
quote:Oeh, mooie verkapte doodsverwensing
Op vrijdag 4 juli 2003 18:33 schreef static het volgende:
Trouwens, Bangkok is ook geen pretje.
Daar ga je rijden als je een death-wish hebt.
Tegen ene user zeggen: man, ga lekker rijden in Bangkok
quote:Ben je daar zelf doorgereden? Lijkt me nog wel es een belevenis !
Op vrijdag 4 juli 2003 18:33 schreef static het volgende:
Trouwens, Bangkok is ook geen pretje.
Daar ga je rijden als je een death-wish hebt.Wat een zooitje.
Op 2 : Rotterdam ! Spreekt voor zich denk ik.
Op 3 : Amsterdam. Teveel verkeer in te kleine straatjes.
En de stad waar het lekker rijden is : Lelystad !
en Groningen natuurlijk, maar dat is omdat ik er bekend ben. Voor een niet-groninger is het een ramp.
quote:Ik wil net zeggen! Hilversum is een ramp om te rijden als je er niet bekend bent!!
Op vrijdag 4 juli 2003 18:18 schreef Michaelangelo het volgende:
ehh... ik vind dat Hilversum ook in de top 5 hoort
* opacohen is blij dat hij er al jaren woont en er dus de weg kent.
quote:ik weet wat je bedoelt,al die kleine kutstraatjes met 1 richtings verkeer,en zelf met een stratengids is het moeilijk.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:24 schreef superrat het volgende:[..]
Rotterdam is een eitje...
Ga eens door Den Haag rijden. Dat is pas een kutstad, vooral als je er zonder stratengids doorheen moet..=>opbrekingen, omleidingen...
Amsterdam ben ik ook geen liefhebber van...
Echter met Eindhoven heb ik meer moeite daar kom ik steevast weer op een of andere vage rondweg uit als ik daar iemand van het station moet halen.
Toch Mike, Toch PR?
quote:Neem je toch de metro, die is wel goed daar.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:22 schreef GoodspeeD het volgende:
Tot nu toe Praag, al heb ik daar zelf niet gereden.
quote:Laatst moest ik met een auto zonder routeplanner Barb, Stranger en Cora van huis ophalen in E. en het ging allemaal goed hoor.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:44 schreef GizartFRL het volgende:
Echter met Eindhoven heb ik meer moeite daar kom ik steevast weer op een of andere vage rondweg uit
quote:Antwerpen is echt een eitje om in te rijden. Als ik daar rij, rij ik altijd in 1x overal precies goed en snel naar toe.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:21 schreef Poogie het volgende:
antwerpen
quote:Eindhoven is juist heel makkelijk om te rijden, maar ik kom daar dan ook vandaan
Op vrijdag 4 juli 2003 18:22 schreef Roepert het volgende:
eindhoven is de kuttigste stad om in te rijden, ben nog niet in amsterdam geweest overigens maar in eindhoven centrum is het allemaal eenrichtigsverkeer
quote:keizer karel plein.. altijd kut daar
Op vrijdag 4 juli 2003 18:20 schreef Posdnous het volgende:
Groinigen is behoorlijk auto-onvriendelijk, maar Nijmegen en dan vooral het Keizer-Karel Plein:zijn behoorlijk klote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |