Twee dagen in gereden, klanten bezoeken. Wat een logistieke kutstad, Amsterdam is een verademing vergeleken bij Leiden. Overal opstoppingen, ook buiten de spits, rare wegen, als er al een Ring is wordt dat nergens aangegeven, 10.000 stoplichten, wegopbrekingen, rare splitsingen die niet of slecht staan aangegeven, zodat je je overal moet tussenwringen.
Leiden is één richtingsverkeer en je kunt er prima uit de voeten als je op de singel blijft (de enige sloot die rond de binnestad ligt)
quote:Ik vind dat best meevallen. Het is iig redelijk overzichtelijk.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:13 schreef mat_herben het volgende:
Amsterdam
Arnhem is een grote bende. Hoe klein dan ook, daar kun je gewoon altijd verdwalen.
quote:Daar verdwaalde ik zelfs met routeplanner.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:17 schreef MrTorture het volgende:
Arnhem is een grote bende.
Daar moest ik namelijk niet zijn op dat moment .
zijn behoorlijk klote.
quote:Op je weg naar Vlissingen gestrand dus?
Op vrijdag 4 juli 2003 18:19 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Beverswijk.Daar moest ik namelijk niet zijn op dat moment
.
quote:Bij die grachtjes is het ook leuk rijden. Met al die smalle straatjes enzo
Op vrijdag 4 juli 2003 18:12 schreef SunChaser het volgende:Leiden
Twee dagen in gereden, klanten bezoeken. Wat een logistieke kutstad, Amsterdam is een verademing vergeleken bij Leiden. Overal opstoppingen, ook buiten de spits, rare wegen, als er al een Ring is wordt dat nergens aangegeven, 10.000 stoplichten, wegopbrekingen, rare splitsingen die niet of slecht staan aangegeven, zodat je je overal moet tussenwringen.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 18:17 schreef MrTorture het volgende:
Amsterdam is een eitje om te rijden.Arnhem is een grote bende. Hoe klein dan ook, daar kun je gewoon altijd verdwalen.
Ze hebben in Den Haag bezuinigd op borden blijkbaar
quote:Rotterdam is een eitje...
Op vrijdag 4 juli 2003 18:15 schreef chocolatemoeze het volgende:
1) Rotterdam
Amsterdam ben ik ook geen liefhebber van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |