quote:Nee man... gewoon wheelies + burnouts + slides + stoppies.. dan laat je pas zien wat je motorbeheersing is, geloof me zo heb ik mijn rijbewijs ook gehaald..
Op maandag 7 juli 2003 11:38 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hahahah GEWELDIG dit.
Maar ik wil je wel even serieus sterkte wensen met de 2de kans.
En denk maar zo. 20min doen wat CBR wil. En dan kan jij de rest van je leven doen wat je zelf wil op je motor
oja, en wat je ook doet ga altijd in discussie met ook_gek, das zo`n geile homo he, die vindt dat gewoon leuk :-(
quote:dan doe je 60 min. je best ipv 20 min.
Op maandag 7 juli 2003 14:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok bedankt. Maar is het is 60minuten.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, ben er maar mee gestopt toen ik bij Staatsexamen ook zakte
Ik rijd nu illegaal........
En mijn eerste jaar is al wat jaartjes geleden
Tuurlijk..... weet je toch.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doe je ook meetings .. want als er wat gebeurt ben jij niet verzekerd, maar als je een ongeluk veroorzaakt zijn anderen ook het haasje ..
![]()
![]()
Elke dag rijd ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:34 schreef GizartFRL het volgende:
Kewl, laat me even weten waar en wanneer j eillegaal rijd zonder verzekering en rijbewijs, dan ram ik je even met een 100 euro autootje. En kun jij lekker vanuit je rolstoel mij geld gaan betalen.
: lees : Sarcasme!
Goed bezig hoor![]()
Nee, dat ben je al.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Elke dag rijd ik.
Over 3 weken naar Italie
Enne, ik krijg geen ongeluk.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:41 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, dat ben je al.
Weinig contacten meer hoor, maar de juiste zijn nog te bereiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Blij dat GizartFRL geen mod meer is .. al zal hij nog wel contacten hebben.
![]()
![]()
Hou onzin dan de volgende keer maar in onz okay.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat je niet zo op de kast jagen GizartFRL, het is dat mn pa zijn digicam mee heeft naar zn werk anders had ik hier een foto'tje geplaatst van mijn rijbewijs
Ben echt niet zo dom om onverzekerd rond te gaan rijden.....
Sinds 3nov 2003 heb ik hem hoor
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:27 schreef Patrick281 het volgende:
En kijk uit want beginners gaan geheid een keer onderuit het eerste jaar.![]()
Ja, daar kan je mee lachen hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:21 schreef Patrick281 het volgende:Die Gizart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |