quote:Heb de dubbelceedee geimporteerd
Op dinsdag 8 juli 2003 19:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Heb overigens wel de MP3 uitvoering.
quote:Het eerste
Op dinsdag 8 juli 2003 18:33 schreef E_Motion het volgende:[..]
Maar 2 mensen erbij moet lukken.. WM waarschijnlijk, en dan nog iemand....
Heb je trouwens nog wat Technical Itch op de Zielenzoeker?
Wat zegt Ryme Tyme trouwens op het eerste nummer van The Creeps? "The Mind Creeper the Soul Seeker" of "The Mic Reaper the Soul Seeker"
![]()
quote:3 stemmen voor het eerste
Op dinsdag 8 juli 2003 20:08 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Het eerste
Bij deze ga ik mee in de meerderheid
quote:oeef system upgrade
Op dinsdag 8 juli 2003 19:49 schreef HAL9000S het volgende:[..]
lomp album!! Heb je the sixt session en system upgrade ook??
[Dit bericht is gewijzigd door H4ze op 08-07-2003 20:13]
quote:Heb het ooit ergens op een flyer zien staan. Volgens mij toen ze laatst in Tilburg waren, stond die tekst op de flyer geschreven.
Op dinsdag 8 juli 2003 20:09 schreef E_Motion het volgende:[..]
3 stemmen voor het eerste
Bij deze ga ik mee in de meerderheid
quote:Nick: One-Seventy Intalex
Op dinsdag 8 juli 2003 20:20 schreef JesusThePimp het volgende:
ik heb de zieltjeszoekende ook maar eens opgestartNick: JesusThePimp
West-Maarssen Massive
[-=Deflux & Ramshackle-=]
zomerfeesten 7 dagen dnb in nijmegen !
CAFE ANDALUZ
[next2 Sterre, bloemerstraat]
Za 12: DJ CHILLIOUS & DE WOUZER - nightly session
Ma 14: DA CREW VIBRATIONE - afternoon session
Wo 16: DA CREW VIBRATIONE & DE WOUZER- takin over the night session
Vr 18: COCHLEA & THUMPA - controllin the night session
CAFE HAPPY DAYZ
[2eWalstraat104]
Zo 13: KRIMI & JELLA
Za 19: A GERM & NEMON (HipHop)
Zo 20: COCHLEA & THUMPA
donderdag 17 july in Merleijn tijdens zomerfeesten
SOULFOOD, Drum & Bass Edition:
Chase (TimecodeAudio)
Falcon (TimecodeAudio, Citrus) (TBC)
Rosco (A New Dawn)
Metz (Something Else)
Switch (A New Dawn)
Party massive !
presented by: Ramshackle, Deflux & Timecode audio
Verder was 2001 wel het vetste dnb jaar, (op 96/97 na), maar dat niveau zal nooit meer gehaald worden.
quote:De BC remix niet nee, maar daar stond de Total Science remix, en die mag je toch wel geniaal noemen vind ik
Op dinsdag 8 juli 2003 22:56 schreef reem het volgende:
Waarom champion sound pas op 33? Omdat het een best of 2001 was, en die BC remix was nou niet ZOOOOOOOOOOO storming.Verder was 2001 wel het vetste dnb jaar, (op 96/97 na), maar dat niveau zal nooit meer gehaald worden.
Zegt meer over het niveau van de andere tunes, dan over de tune zelf..
damn wat was 2001 een goed jaar
quote:Nu maar hopen dat er binnenkort weer een 'golden year of DnB' aankomt
Op woensdag 9 juli 2003 17:49 schreef reem het volgende:
owja, ach.. die was ook tof, maar niet het beste dusZegt meer over het niveau van de andere tunes, dan over de tune zelf..
damn wat was 2001 een goed jaar
Echt zo'n jaar waarin je leningen gaat afsluiten om maar de beste platen te kunnen kopen
Zoals de zoveelste amenbeukplaat met reecebasslijn van technical itch, of de zoveelste knakenplaat van de ram trilogy, of dj hype die zn truukje NOG maar eens een keer herhaald, of al die calibre wannabe's op defunked/soul:r.
quote:Luister jij uberhaupt wel naar Drum n Bass??
Op woensdag 9 juli 2003 18:27 schreef reem het volgende:Zoals de zoveelste amenbeukplaat met reecebasslijn van technical itch, of de zoveelste knakenplaat van de ram trilogy, of dj hype die zn truukje NOG maar eens een keer herhaald, of al die calibre wannabe's op defunked/soul:r.
Check het volgende maar eens
Breakage - Transbohemian
Paradox - Aries Maze
G-Force & Seiji - Sex in Space
Lemon D - Urban Style Music (Hidden Agenda Remix) (nog niet uit)
Mace - Free Flow
Digital - 10ers (4 for 50 if you want)
DAT vind ik goed...
quote:Thanx, ik kan wel weer wat inspiratie gebruiken want mijn DnB pitje brandt laag de laatste tijd. Heb het gevoel alles al een keer gehoord te hebben, en de innovatie is ver te zoeken imo. Het klinkt allemaal nog wel leuk en aardig maar het gevoel van een aantal jaren geleden heb ik er gewoon niet meer bij. Die Lemon D staat op de nieuwe Metalheadz trouwens.
Op woensdag 9 juli 2003 18:37 schreef reem het volgende:
Alleen de goeie.Check het volgende maar eens
Breakage - Transbohemian
Paradox - Aries Maze
G-Force & Seiji - Sex in Space
Lemon D - Urban Style Music (Hidden Agenda Remix) (nog niet uit)
Mace - Free Flow
Digital - 10ers (4 for 50 if you want)DAT vind ik goed...
quote:Goed, maar elke muziekstijl heeft zo nu en dan wel ff een dipje lijkt me
Op woensdag 9 juli 2003 18:40 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Thanx, ik kan wel weer wat inspiratie gebruiken want mijn DnB pitje brandt laag de laatste tijd. Heb het gevoel alles al een keer gehoord te hebben, en de innovatie is ver te zoeken imo. Het klinkt allemaal nog wel leuk en aardig maar het gevoel van een aantal jaren geleden heb ik er gewoon niet meer bij. Die Lemon D staat op de nieuwe Metalheadz trouwens.
Ik vind dat er nog genoeg nieuwe numemrs uitkomen die de moeite waard zijn, maar dat kan misschien meer liggen aan mijn smaak binnen de DnB
quote:Vertel mij wat, heb em zondag nog gedraaid
Op woensdag 9 juli 2003 18:40 schreef HAL9000S het volgende:
Die Lemon D staat op de nieuwe Metalheadz trouwens.
in het begint klinkt alles nieuw, maar je wordt steeds selectiever
quote:Ja, dat geloof ik ook wel
Op woensdag 9 juli 2003 18:42 schreef E_Motion het volgende:Ik vind dat er nog genoeg nieuwe numemrs uitkomen die de moeite waard zijn, maar dat kan misschien meer liggen aan mijn smaak binnen de DnB
quote:Das waar, maar ik zoek ook meer naar de kleine verschillen binnen nummers, ik ben misschien dan ook wel makkelijker
Op woensdag 9 juli 2003 18:45 schreef reem het volgende:
Het ligt er denk ik ook aan hoe lang je al intensief naar dnb luistert...in het begint klinkt alles nieuw, maar je wordt steeds selectiever
Kijk, een groundbreaking nummer is natuurlijk altijd het beste, maar ik ben snel tevreden... Als een nummer voor mij goed klinkt, ga ik verder niet moeilijk doen
Hoewel ik wel merk dat ik de laatste tijd wat minder naar de beuk-DnB luister en wat meer naar D.Kay, Ill.Skillz, High Contrast en consorten
quote:Dat weet ik wel zeker.. met zo'n lineup
Op woensdag 9 juli 2003 18:47 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ja, dat geloof ik ook wel
Alleen ben zelf de laatste tijd bezig m'n muziekhorizon weer wat te verbreden, dus ben ook niet al te veel meer bezig met DnB op het moment. Maar het komt vanzelf wel weer, en ik denk dat de aankomende ML me daarbij gaat helpen!!
En een brede muziekhorizon is altijd goed.. Ik luister ook niet 24/7 DnB... luister ook dingen als jazz/blues en funk Met heel af en toe wat oldskool hiphop
quote:Ja, dat zowiezo, al is de DnB scene toch redelijk breed. Ik luister bijvoorbeeld net zo graag naar het nieuwere werk van Omni Trio als naar het bruutere werk van een Kemal bijvoorbeeld. De opkomende 'trance-n-bass' stroming met als anthem
Op woensdag 9 juli 2003 18:45 schreef reem het volgende:
Het ligt er denk ik ook aan hoe lang je al intensief naar dnb luistert...in het begint klinkt alles nieuw, maar je wordt steeds selectiever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |