quote:ik doe er ook niks aan
Op vrijdag 4 juli 2003 01:08 schreef keeper het volgende:
Nee mitt, das geen spelfout.
quote:ik hoop het maar, de transfer is ondertussen bijna rond: (vi.nl)
Op vrijdag 4 juli 2003 01:08 schreef keeper het volgende:
[afbeelding]Is Sonck nuttig?
Of een andere spits?
quote:
Principeakkoord Ajax en Genk over Sonck4/7/2003 9 :35
De transfer van Wesley Sonck vordert gestaag. Ajax en RC Genk hebben een principeakkoord over de transfer van de Belgische international, zo melden De Telegraaf en Het Laatste Nieuws. De Amsterdamse club moet nu nog tot een vergelijk zien te komen met Sonck zelf. Aaron Mokoena (foto), die deel zou uitmaken van de transfer, zette inmiddels al zijn handtekening bij Genk.
Ajax en RC Genk zouden een deal hebben uitgewerkt waarin de Amsterdamse club niet alleen een geldbedrag neerlegt voor Sonck, maar ook Mokoena en Paul Kpaka naar de ploeg van coach Sef Vergoossen transfereert. Beide Afrikanen speelden de laatste seizoenen bij GB Antwerpen, de club waar Ajax tot voor kort een samenwerkingsverband mee had.Mokoena vertrekt in ieder geval naar het Fenix Stadion. De Zuid-Afrikaan tekende voor drie seizoenen bij de kampioen van 2002. De 22 jarige centrale verdediger speelde de laatste drie seizoenen op huurbasis voor GBA, waar hij het afgelopen seizoen zelfs aanvoerder was. Voor zijn Belgische avontuur doorliep hij twee jaar de jeugdopleiding van Ajax.
quote:Ook gelezen wat Kluivert wil verdienen?
Op vrijdag 4 juli 2003 11:20 schreef Goedie het volgende:
Tsjah ik weet het niet hoor met die Sonck. Tuurlijk hij mag dan wel goed gepresteerd hebben in België maar bij Ajax is het niveau toch wel wat hoger. Ik had veel liever gezien dat ze bijvoorbeeld Kluivert hadden gekocht (die kost toch maar 1,8 miljoen) dus die is nog goedkoper dan sonk
. Maareh ik denk dat Sonck net zoiets als Sikora gaat worden. Die hadden ze ook met groot onthaal gekocht, maar uiteindelijk is er niks van hem terecht gekomen
quote:nou nou..
Op vrijdag 4 juli 2003 11:20 schreef Goedie het volgende:
Tsjah ik weet het niet hoor met die Sonck. Tuurlijk hij mag dan wel goed gepresteerd hebben in België maar bij Ajax is het niveau toch wel wat hoger. Ik had veel liever gezien dat ze bijvoorbeeld Kluivert hadden gekocht (die kost toch maar 1,8 miljoen) dus die is nog goedkoper dan sonk
. Maareh ik denk dat Sonck net zoiets als Sikora gaat worden. Die hadden ze ook met groot onthaal gekocht, maar uiteindelijk is er niks van hem terecht gekomen
quote:Zlatan!
Op vrijdag 4 juli 2003 14:08 schreef Loek-B het volgende:
Wij hebben lekker die Kezman-kloon.. Waar blijft jullie Joegoslaaf?
.
quote:zlatan heeft het in z'n 2e jaar ook stukken beter gedaan dan het eerste, het blijft toch moeilijk, zeker als je de grote aankoop bent (en dat was Sikora)
Op vrijdag 4 juli 2003 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind Sikora nog niet mislukt. Pas als Victor dit jaar niet laat zien wat hij waard is, is het een miskoop geweest. Zoals hier al gezegd heeft ie nog al wat blessures moeten verduren, en wordt volgend jaar ZIJN jaar. Hoop ik. Ik vind het leuker om naar een Victor Sikora en een Wesley Sonck te kijken dan naar een Achmed Hossam.
wat dat betreft zal Sonck het ook moeilijk krijgen, het lijkt me dat er verder weinig aankopen gedaan zullen worden (tenzij Chivu vertrekt) dus de druk komt bij hem...
quote:Precies
Op vrijdag 4 juli 2003 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind Sikora nog niet mislukt. Pas als Victor dit jaar niet laat zien wat hij waard is, is het een miskoop geweest.
In die wedstrijden op het eind deed hij het niet slecht!
quote:Dat is weer eens wat anders dan geld AAN je club lenen
Supporters van Ajax kunnen nu bij hun club geld lenen. De Amsterdamse voetbal club gaat een, naar eigen zeggen, 'voordelig krediet' aanbieden. De leen-tak gaat 'Ajax Finance' heten.Ajax wil klanten trekken via een videoband die ze nu bij een lening weg gaat geven. 'Ajax Finance' is een gevolmachtigd intermediair en bemiddelt voor de fans bij de financieringsmaatschappij.
Sonck rond ben ik wel blij mee, gewoon alleen al dat ie voor Ajax kiest en niet voor een spaghetti club.
Of het was is moet blijken natuurlijk...
quote:Ajax heeft weer wat aan aanzien gewonnen in europa
Op vrijdag 4 juli 2003 16:14 schreef HeatWave het volgende:
he ronald kan ik ff 10 mille lenen?.
Sonck rond ben ik wel blij mee, gewoon alleen al dat ie voor Ajax kiest en niet voor een spaghetti club.
Of het was is moet blijken natuurlijk...
quote:Wat is er nou klote aan? Je steunt alleen je club er maar mee.
Op vrijdag 4 juli 2003 16:18 schreef Hertog_Arjan het volgende:
weer is zo'n klote plan
zal ABN wel achter zitten. ik denk niet dat Ajax zich zomaar op het marktgebied van 'De' Bank mag/zal begeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |