quote:Hij schoof alle problemen af op de allochtonen. Of beter gezegt zonder allochtonen (die alleen maar mochten blijven als ze 14, man homo en marokkaan waren) zouden we beter af zijn. De beste optie is hun het land uitschoppen en dat stat voor mij gelijk aan het behandelen als honden/varkens.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:36 schreef Henk-Wim het volgende:
PF wilde helemaal niet alle gekleurde medemensen als honden/varkens behandelen. Onzin, hij heeft hier zelfs nooit op gezinspeeld of whatever waardoor jij dat zou kunnen denken.
quote:'rascisme dus kssst' vind ik een heel goede benadering. We moeten niet de verschillen tussen mensen benadrukken maar de overeenkomsten.
Hij heeft er niet voor gezorgd dat het rascisme oplaait maar heeft een heleboel Nederlanders wakkergeschud en het mogelijk gemaakt over problemen te praten, zonder weg te moffelen onder de noemer 'rascisme dus kssst!'. En wees er blij om want tolerantie zal echt geen problemen oplossen (integendeel: veel problemen van nu zijn het gevolg van die tolerantie. Hoe kan het anders zover zijn gekomen dat hele volksstamen dag+nacht op het station rondhangen zonder op een bonafide manier te werken en zo aan geld te komen?)
Tolerantie lost naar mijn idee meer problemen op dan het instellen van een politiestaat.
quote:Pim Fortuyn ?
Op vrijdag 4 juli 2003 13:43 schreef du_ke het volgende:
Hij schoof alle problemen af op de allochtonen.
quote:Maar onze relnicht was toch al voor het afschaffen daarvan.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:42 schreef Gil-galad het volgende:
Zwaardere straffen voor gekleurden ? Dat is een schending van artikel 1 van de Grondwet.
quote:Waarom noem je Pim Fortuyn relnicht ?
Op vrijdag 4 juli 2003 13:45 schreef du_ke het volgende:
Maar onze relnicht was toch al voor het afschaffen daarvan.
quote:wat denk je?
Op vrijdag 4 juli 2003 13:48 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Waarom noem je Pim Fortuyn relnicht ?
quote:91% van alle moordenaars in ons land is een man.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:39 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
Haha, dat is echt typisch tolerant he. Negatieve dingen mogen we niet zeggen maar moffelen we weg. Want anders zijn we rascist!
En idd, je schiet er niets mee op door keer op keer te banadrukken dat gekleurden zich relatief vaker misdragen. Dat moet vervolgens worden omgezet in daden zoals zwaardere straffen, intensievere begeleiding/(her)opvoeding e.d. Pas dan worden problemen opgelost.
Maar ach, we zijn inmiddels wat die bewustwording betreft op de goede weg...
quote:Geen idee, leg het eens uit.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:49 schreef du_ke het volgende:
wat denk je?
quote:Natuurlijk, dan is de criminaliteit in no-time opgelost.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:49 schreef Sidekick het volgende:
91% van alle moordenaars in ons land is een man.
Moeten we mannen nu harder straffen dan vrouwen?
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:00 schreef Levensgenieter het volgende:Dat het tijd wordt voor een harde aanpak
quote:Nee, niet harder straffen. Wel een oplossing voor dat probleem schoeien op dat gegeven.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:49 schreef Sidekick het volgende:
quote:Bij voorkeur moeten we alle mannen het land uitzetten
Op vrijdag 4 juli 2003 13:49 schreef Sidekick het volgende:[..]
En anders gewoon met z'n achten op een cel dat kan best.
quote:Ja, prima! Zou ik persoonlijk een goed idee vinden.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:49 schreef Sidekick het volgende:[..]
En hetzelfde geld voor autoradio-dieven. Om maar ff een wat realistischer voorbeeld te geven.
Nederland is nederland niet meer zoals het was. Dat is een feit. Pim Fortuyn sprak de waarheid, anders had ie ook nooit zoveel stemmen gekregen e.d.. Als ie nu niet dood was, had ie nog gewonnen ook..
quote:Idiote redenatie. <<Iedereen die het niet met mij eens is heeft totaal geen kijk op de samenleving>>.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:53 schreef bojaaper het volgende:
Iedereen die het er niet mee eens is : Jullie hebben echt totaal geen kijk op de samenleving vandaag de dag.
quote:Neen, als mensen in hun eigen land worden bedreigd door de machthebbers omdat ze een afwijkende mening hebben zijn ze in mijn ogen welkom in Nederland.
Het is gewoon zo dat er steeds meer en meer buitenlanders hier komen, maar het moet eens ophouden. Zoals gezegd : vol is vol!
quote:Zoals het wanneer was ? Dertig jaar geleden ? Driehonderd jaar geleden ? In de prehistorie ?
Nederland is nederland niet meer zoals het was. Dat is een feit.
quote:
Pim Fortuyn sprak de waarheid, anders had ie ook nooit zoveel stemmen gekregen e.d..
Allemachtig...
quote:Vind ik ook hoor! Absoluut! Politieke vluchtelingen hebben we het dan over.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:56 schreef Gil-galad het volgende:
Neen, als mensen in hun eigen land worden bedreigd door de machthebbers omdat ze een afwijkende mening hebben zijn ze in mijn ogen welkom in Nederland.
[..]
Maarrrrr.... als zij de pech hebben gehad in zo'n land geboren te worden zullen ze zich wel ff flink aan moeten passen aan onze samenleving. Niet vrijwillig maar verplicht. En gaan ze de fout in, dan moeten ze grondig gecorrigeerd worden. Net als iedereen die de fout in gaat.
Maar blijkt dat bijv. heel veel Irakezen in de criminaliteit belanden vind ik het niet onredelijk Irakezen zwaarder te straffen om ze zo weer normaal te krijgen.
quote:Nou dit valt wel mee hoor, de groei van het aantal immigranten is sterk afgevlakt en de meesten die hier komen zijn van westerse komaf. En Nederland vol? Wel eens een kijkje genomen in Flevoland?
Iedereen die het er niet mee eens is : Jullie hebben echt totaal geen kijk op de samenleving vandaag de dag. Het is gewoon zo dat er steeds meer en meer buitenlanders hier komen, maar het moet eens ophouden. Zoals gezegd : vol is vol!
quote:Nee helaas is een groot deel van onze tolerantie verdwenen
Nederland is nederland niet meer zoals het was. Dat is een feit.
quote:Dat is oorzaak verband door elkaar halen. hij kreeg o.a. veel stemmen omdat hij zich negatief uitliet over buitenlanders. Maar de meeste stemmen kreeg hij vanwege zijn dood. De lpf was sterk aan het zakken in de peilingen en was zonder zijn dood niet veel verder gekomen dan een zetel of 10-15.
Pim Fortuyn sprak de waarheid, anders had ie ook nooit zoveel stemmen gekregen e.d.. Als ie nu niet dood was, had ie nog gewonnen ook..
quote:Je ziet zelf wel wat je zegt?
Op vrijdag 4 juli 2003 14:03 schreef Henk-Wim het volgende:Maar blijkt dat bijv. heel veel Irakezen in de criminaliteit belanden vind ik het niet onredelijk Irakezen zwaarder te straffen om ze zo weer normaal te krijgen.
Dit is puur rassendiscriminatie.
quote:Helemaal mee eens!
Op vrijdag 4 juli 2003 14:03 schreef Henk-Wim het volgende:
Vind ik ook hoor! Absoluut! Politieke vluchtelingen hebben we het dan over.Maarrrrr.... als zij de pech hebben gehad in zo'n land geboren te worden zullen ze zich wel ff flink aan moeten passen aan onze samenleving. Niet vrijwillig maar verplicht. En gaan ze de fout in, dan moeten ze grondig gecorrigeerd worden. Net als iedereen die de fout in gaat.
quote:Nee, een crimineel feit dat gepleegd wordt door een Irakees (laten we ervan uit gaan dat veel Irakezen in de criminaliteit zitten) is dan nog niet erger dan als het wordt gepleegd door iemand die niet uit Irak komt. Ik zie dan ook totaal geen reden om die mensen harder te straffen, omdat ze toevallig bij een etnische minderheid horen waarvan veel (meer dan gemiddeld) leden zich schuldig maken aan criminaliteit.
Maar blijkt dat bijv. heel veel Irakezen in de criminaliteit belanden vind ik het niet onredelijk Irakezen zwaarder te straffen om ze zo weer normaal te krijgen.
quote:Ja, idd vol = vol.
Iedereen die het er niet mee eens is : Jullie hebben echt totaal geen kijk op de samenleving vandaag de dag. Het is gewoon zo dat er steeds meer en meer buitenlanders hier komen, maar het moet eens ophouden. Zoals gezegd : vol is vol!
quote:Wat? Draag jij geen klompen dan?
Nederland is nederland niet meer zoals het was.
quote:Ah, dus Wouter Bos en JP Balkenende spreken nu de waarheid, ook al zeggen ze bijna het tegenovergestelde?
Dat is een feit. Pim Fortuyn sprak de waarheid, anders had ie ook nooit zoveel stemmen gekregen e.d..
quote:Winnen? Sinds wanneer is het leven een spelletje?
Als ie nu niet dood was, had ie nog gewonnen ook..
quote:Is Ulx jouw grote voorbeeld ?
Op vrijdag 4 juli 2003 14:13 schreef Sidekick het volgende:
Ja, idd vol = vol.
Gelukkig is Nederland nog niet vol.
quote:Nee, idd, het gevolg van die criminele daad is van een Irakees hetzelfde als een Nederlander. Wat dat betreft zou de straf dan ook idd gelijk moeten zijn. Maar daarbij vind ik strafverzwaring een goede manier om criminaliteit te voorkomen. Het is op zich toch ook wel redelijk: als een duidelijk aanwijsbare groep veel crimineel gedrag vertoont en de 'normale' strafmaat dus niet voldoende blijkt te zijn om dit te onderdrukken dan is strafverzwaring nodig. Desnoods voor iedereen (zowel de Irakezen als de NL-ers) maar alleen voor de Irakezen is imho ook prima.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:06 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Helemaal mee eens!
[..]Nee, een crimineel feit dat gepleegd wordt door een Irakees (laten we ervan uit gaan dat veel Irakezen in de criminaliteit zitten) is dan nog niet erger dan als het wordt gepleegd door iemand die niet uit Irak komt. Ik zie dan ook totaal geen reden om die mensen harder te straffen, omdat ze toevallig bij een etnische minderheid horen waarvan veel (meer dan gemiddeld) leden zich schuldig maken aan criminaliteit.
quote:ooit van klasse justitie gehoord?
Op vrijdag 4 juli 2003 14:17 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
Nee, idd, het gevolg van die criminele daad is van een Irakees hetzelfde als een Nederlander. Wat dat betreft zou de straf dan ook idd gelijk moeten zijn. Maar daarbij vind ik strafverzwaring een goede manier om criminaliteit te voorkomen. Het is op zich toch ook wel redelijk: als een duidelijk aanwijsbare groep veel crimineel gedrag vertoont en de 'normale' strafmaat dus niet voldoende blijkt te zijn om dit te onderdrukken dan is strafverzwaring nodig. Desnoods voor iedereen (zowel de Irakezen als de NL-ers) maar alleen voor de Irakezen is imho ook prima.
Het zijn namelijk gemiddeld ook vaker mensen uit achterstandswijken die een overtreding begaan, moet je die dan ook harder straffen?
quote:Nee Farzin, nee.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:17 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Is Ulx jouw grote voorbeeld ?
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 14:17 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
Nee, idd, het gevolg van die criminele daad is van een Irakees hetzelfde als een Nederlander. Wat dat betreft zou de straf dan ook idd gelijk moeten zijn. Maar daarbij vind ik strafverzwaring een goede manier om criminaliteit te voorkomen. Het is op zich toch ook wel redelijk: als een duidelijk aanwijsbare groep veel crimineel gedrag vertoont en de 'normale' strafmaat dus niet voldoende blijkt te zijn om dit te onderdrukken dan is strafverzwaring nodig. Desnoods voor iedereen (zowel de Irakezen als de NL-ers) maar alleen voor de Irakezen is imho ook prima.
Logisch nadenken is niet je sterkste kant hé?
quote:Beargumenteren is niet jou sterkte kant he...
Op vrijdag 4 juli 2003 14:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee Farzin, nee.
[..]
Logisch nadenken is niet je sterkste kant hé?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |