mijn broertje heeft sindskort een 'soort van' vriendin.. (het is geloof ik nog niet helemaal officieel aan enzo).. mn broertje is 16 en dat meisje 14..
maar goed, nu heeft ie haar zowiets voor het eerst hierheen meegenomen.. mn ouders zijn weg ook, dus ms durfde die het daarom aan
en nu komt ze naar mij toe en ze begint een hele preek over hoe niet-opgeruimd ons huis wel niet is.. 'is jullie huis altijd zown troep ofzow?' met zown spottende ondertoon en arrogante blik...... men ze is hier net voor het eerst, waar bemoeit ze zich in godsnaam meej.. dan gaat ze toch lekker weg als mijn huis dr niet bevalt, ik had haar zowiezow niet uitgenodigd... grrrrr
ik heb nu echt al zown SCHIJTHEKEL aan dat KUTKINDJE!
maar ok, idd irritant typje
quote:Nee, dan zorg je dat zij alles gaat opruimen
Op donderdag 3 juli 2003 20:24 schreef Tha.Gnome het volgende:
Ik had zo gezegd: Als het je niet bevalt. DAN ROT JE TOCH LEKKER OP.
maar die stofzuiger is een goed idee
* bl0emetjE kijkt sluw
quote:denk het niet
Op donderdag 3 juli 2003 20:25 schreef ijsvries het volgende:
is ze lekker?
quote:jij bent dus blijkbaar die etter?
Op donderdag 3 juli 2003 20:25 schreef Droeke het volgende:
Sjezus, je kunt je ook opwinden over niets!! Waarschijnlijk duurt het een week op z'n langst en dan ben je van het hele kind af! Probeer gewoon niet thuis te zijn als zij er is....
quote:Auw kut ofzo, dus ze moet zich maar in allerlei bochten wringen om haar niet tegen te komen?
Op donderdag 3 juli 2003 20:25 schreef Droeke het volgende:
Sjezus, je kunt je ook opwinden over niets!! Waarschijnlijk duurt het een week op z'n langst en dan ben je van het hele kind af! Probeer gewoon niet thuis te zijn als zij er is....
Serieus, ik had dat kind al lang het huis uitgeschopt....
quote:dan zoek jij toch een vriendje die je beschermt
Op donderdag 3 juli 2003 20:26 schreef bl0emetjE het volgende:
ja, als ik dr naar buitenschop krijg ik mn broertje op mn dak, die aanzienlijk groter en sterker is dan ik
quote:Dacht het niet, Piet!!!
Op donderdag 3 juli 2003 20:27 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
jij bent dus blijkbaar die etter?
quote:Tja, sjezus.... Wat let je?!?! En kom nou niet aan met dat zielige broertje van je.... Je bent een vent of je bent het niet!!
Op donderdag 3 juli 2003 20:27 schreef Tha.Gnome het volgende:[..]
Auw kut ofzo, dus ze moet zich maar in allerlei bochten wringen om haar niet tegen te komen?
Serieus, ik had dat kind al lang het huis uitgeschopt....
ofzo
In ieder geval isset niet helemaal normaal en kan ze opflikkeren, laat je broertje vreemdgaan dan gaat de rest allemaal vanzelf.
quote:grappig ben je in ieder geval niet
Op donderdag 3 juli 2003 20:28 schreef Droeke het volgende:[..]
Dacht het niet, Piet!!!
quote:overigens...kijk eens naar de nickname van de TS --> bl0emetjE
Op donderdag 3 juli 2003 20:30 schreef Droeke het volgende:[..]
Tja, sjezus.... Wat let je?!?! En kom nou niet aan met dat zielige broertje van je.... Je bent een vent of je bent het niet!!
ja, het is dus een meid, geen vent
quote:Ach, beter dan een grote miet!
Op donderdag 3 juli 2003 20:31 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
grappig ben je in ieder geval niet
quote:Ik durf het bijna niet te vragen maar uhm foto?
Op donderdag 3 juli 2003 20:31 schreef bl0emetjE het volgende:
blegh... ze is absoluut lelijk!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |