abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:39:47 #176
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12589858
Nog een paar splinternieuwe songs (misschien zijn er verschillende van deze al eerder geplaatst...)

-: Travis - Re-Offender ze zijn weer terug: eindelijk!!
-: Girls Aloud - Girls On Film een b-kantje van de nieuwe single Life Got Cold.
-: Spooks - Faster Than You Know Ook Spooks, die je misschien nog kent van Things I`ve Seen, zijn weer terug met een lekker liedje
-: Lene Marlin - You Weren`t There De zangeres uit Noorwegen is na bijna 2 1/2 jaar stilte ook weer terug aan t popfront.
-: So Solid Crew - Broken Silence Na de verschillende solo projecten van o.a. Oxide & Neutrino en nu Lisa Maffia ( ) zijn ze eindelijk weer terug als groep met een meesterlijke plaat
-: Beyonce Ft Missy Elliott & Mc Lyte - Fighting Temptation Lekkere samenwerking tussen de 3 dames. Kan zeker nog een hit worden
-: Jennifer Lopez - Baby I Love You dit is niet echt mijn ding
-: Ashanti - Rain On Me
-: Ian Van Dahl - I Can`t Let You Go Trance uit Belgie...
en last but not least:
-: Kelly Clarkson - Low De 1e single (Miss Independent) is nog niet uit in Nederland, maar dit wordt de volgende. Een rustig maar zeer mooi liedje.

Tot zover voor vandaag. Als ik nog meer nieuwe platen tegen kom, meld ik me weer

pi_12599535
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:39 schreef Timo20 het volgende:
Nog een paar splinternieuwe songs (misschien zijn er verschillende van deze al eerder geplaatst...)

-: Travis - Re-Offender ze zijn weer terug: eindelijk!!
-: Girls Aloud - Girls On Film een b-kantje van de nieuwe single Life Got Cold.
-: Spooks - Faster Than You Know Ook Spooks, die je misschien nog kent van Things I`ve Seen, zijn weer terug met een lekker liedje
-: Lene Marlin - You Weren`t There De zangeres uit Noorwegen is na bijna 2 1/2 jaar stilte ook weer terug aan t popfront.
-: So Solid Crew - Broken Silence Na de verschillende solo projecten van o.a. Oxide & Neutrino en nu Lisa Maffia ( ) zijn ze eindelijk weer terug als groep met een meesterlijke plaat
-: Beyonce Ft Missy Elliott & Mc Lyte - Fighting Temptation Lekkere samenwerking tussen de 3 dames. Kan zeker nog een hit worden
-: Jennifer Lopez - Baby I Love You dit is niet echt mijn ding
-: Ashanti - Rain On Me
-: Ian Van Dahl - I Can`t Let You Go Trance uit Belgie...
en last but not least:
-: Kelly Clarkson - Low De 1e single (Miss Independent) is nog niet uit in Nederland, maar dit wordt de volgende. Een rustig maar zeer mooi liedje.

Tot zover voor vandaag. Als ik nog meer nieuwe platen tegen kom, meld ik me weer


THX!
pi_12626573
Vertical Horizon () is terug met een nieuw album, de eerste single heet I'm still here, en is natuurlijk weer erg goed, lekker, mooi enz. .
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_12627404
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:39 schreef Timo20 het volgende:
-: Travis - Re-Offender ze zijn weer terug: eindelijk!!
-: Spooks - Faster Than You Know
-: Lene Marlin - You Weren`t There
-: Beyonce Ft Missy Elliott & Mc Lyte - Fighting Temptation
-: Kelly Clarkson - Low
Fan-tas-tisch! Dankjewel!
-= You don't get a second chance to make the first move =-
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 14:12:27 #180
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12630444
quote:
THX!
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:12 schreef elegancez het volgende:

[..]

Fan-tas-tisch! Dankjewel!


Your welcome! no problemo. kga zo nog es ff opzoek naar nog meer nieuwe plaatjes. Kmeld me dan wel weer hiero
pi_12631792
Michael Franti and Spearhead - everyone deserves music
-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_12631836
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:40 schreef SmashBro het volgende:
Vertical Horizon () is terug met een nieuw album, de eerste single heet I'm still here, en is natuurlijk weer erg goed, lekker, mooi enz. .
Ik wilde er net mee komen. Het nieuwe album komt eind September uit en heet 'Go'

Hier en daar trouwens al gesignaleerd op Kazaa

Ook voor jou komt dat moment dat je vooraan staat in de file. Loop dan niet te sufkutten, maar geef vol gas en maak dat je wegkomt...
  maandag 25 augustus 2003 @ 01:03:19 #183
13973 ranja
image means nothing
pi_12692667
Birgit - Everybody wants to be

Nieuw nummer, begint midtempo maar in het eind knalt-ie nog wel even. Belooft in elk geval veel voor het nieuwe album, wat er ook vast wel aan gaat komen, dat ze in elk geval dezelfde stijl muziek zal blijven maken.

pi_12693569
The Rasmus - In the shadow
Briljante ploat, en dat zeg ik niet snel
  maandag 25 augustus 2003 @ 07:50:12 #185
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_12694630
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 01:52 schreef PteV het volgende:
The Rasmus - In the shadow
Briljante ploat, en dat zeg ik niet snel

inderdaad, steeds meer mensen lopen warm voor deze nr 1 uit Duitsland
geweldig gitaarloopje!
pi_12695114
Paar nieuwe nummertjes...

Audio Bullys - Way Too Long
Clea - Download It
Lene - It's Your Duty (voormalig aqua gaat nu alleen...)
Richard X Vs Kelis - Finest Dreams
Spooks - Faster Than You Know

Groetjes, Lennart

pi_12697742
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 01:03 schreef ranja het volgende:
Birgit - Everybody wants to be
Die wou ik net doen . Leuk nummer inderdaad!

Nou, dan meld ik nog even dat Saybia hun eerste (en beste) single opnieuw heeft uitgebracht: The Day After Tomorrow. Waarom? Nou, in verband met Lowlands enzo, geloof ik. Maar dat is dus gewoon een prachtige ballad. Ik denk dat de meeste mensen het wel al een keer hebben gehoord, maar ja. Opnieuw uitgebracht dus.
Maar tip: koop niet The Day After Tomorrow, maar koop het hele album (The Second You Sleep). Je zult er geen spijt van hebben.

  maandag 25 augustus 2003 @ 11:58:11 #188
13973 ranja
image means nothing
pi_12697775
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 09:12 schreef Lenntheman het volgende:
Lene - It's Your Duty (voormalig aqua gaat nu alleen...)

Groetjes, Lennart


Wat voor stijl maakt ze nu?
pi_12706228
Het is een beetje half rock half pop...
pi_12706599
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 11:57 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Maar tip: koop niet The Day After Tomorrow, maar koop het hele album (The Second You Sleep). Je zult er geen spijt van hebben.


* theofiel172 beaamt
  maandag 25 augustus 2003 @ 22:56:31 #191
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12715954
Alicia Keys ft. Nas & Rakim - Streets of New York
Dit komt van het nieuwe album van Alicia Keys dat in november moet verschijnen. Het was eigenlijk een geheim dat deze track werd opgenomen, maar is toch gelekt naar de verschillende radiostations en het internet. Geweldige plaat: beetje duistere beat, maar errug lekker. Let, als je m luistert, ook ff op de line van Nas over Saddam Hussein en z`n vermoorde zonen!!! Best grof, maar wel raak!!!
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:37:04 #192
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12717283
Speedway - "Genie In A Bottle" Dit keer niet vern**kt in een trance uitvoering, maar in een hardrock versie. Cool gedaan
Melanie Blatt - "Do Me Wrong" 1 van de dames van All Saints is terug met haar 2e solo single, lekker liedje
Abs ft. Nodesha - "Miss Perfect" Ex 5ive lid Abs is terug met de opvolger van "Got The Feeling". hij doet dit samen met R&B zangeres Nodesha, die je misschien kent van haar hit "Get It While It`s Hot".
White Stripes - "I Just Don`t Know What To Do With Myself" Lekker liedje gekozen als opvolger van "Seven Nation Army". Check die video ook
Sonique - "Alive" Je kent haar misschien nog van haar hit "It Feels So Good" van 2 jaar geleden. Ze is terug met een zeeeeer lekker nummer!!
Starsailor - Silence is Easy na "Alcoholic" zijn ze weer terug met een nieuwe single. Eindelijk. en wat een goede is plaat is dit weer!
P*Nut - "Hey Hey Hey" het liedje is niet zo simpel en dom als de titel doet vermoeden. IMHO een zeer lekkere hiphop track
Jaimeson - "Complete" op dit moment een zeer grote hit in Engeland. Als je m voor het eerst hoort, is t een beetje een vage track. Maar luister m vaker en hij wordt gegarandeerd beter

Kdenk dat jullie (en ikzelf ook ) weer ff vooruit kunnen.
En zoals altijd: als ik weer een paar nieuwe tracks heb gevonden, laat ik me weer horen.

  maandag 25 augustus 2003 @ 23:44:02 #193
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_12717513
Ik volg de hit/tip - parades niet meer, dus ik weet niet of het volgende nummer er al in staat;
zo ja, negeer deze post dan.

"sweet soca music" van Sugar Daddy.
(Dancehall met een sample van "bitter sweet symphony" van the verve)

Een ontzettend ruknummer, maar het wordt wél een hit. (als het dat al niet is, tenminste)

De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:45:39 #194
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_12717576
Woodtemple - Feel the Anger of the Wind ..Heerlijk slepend NSBM nummer, geweldige sfeer, erectieopwekkend! (kuch)
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:13:40 #195
13973 ranja
image means nothing
pi_12718498
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:37 schreef Timo20 het volgende:
White Stripes - "I Just Don`t Know What To Do With Myself" Lekker liedje gekozen als opvolger van "Seven Nation Army". Check die video ook
Oh die is gaaf... dat is de nieuwe single? Hopen dat het nu een keer echt een knaller wordt. Ik ken hun versie van dit nummer al van het concert in 2002 in Nighttown, vind het echt een goede versie. Was ook al blij dat-ie op Elephant staat en nu nog als single ook... yeah
pi_12719184
Blink 182 - Action

Leuk nummertje van het komende album, is al via Kazaa te downloaden, mede doordat het op de soundtrack van EA's Madden 2004 staat (American Football-game), evenals nummers van Yellowcard, Thrice en AFI!!

The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_12725194
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 16:54 schreef MC-walnotenijs het volgende:
Redman - talking to dead people.... VETTE TRACK !!
tis een Eminem productie voor de mensen die dat intressant vinden..
Offtopic: laten we eerlijk blijven die beat is echt beroerd.

ontopic: beyonce feat ghostface - summerime remix (lekker zomers nummertje)

  dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:28:02 #198
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_12736053
Richard X ft Kelis - Finest Dreams

Elvis - Rubberneckin ( oakenfold remix)

Groove Armada - But I Feel Good

Dutch ft Crystal Waters - My Time

Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:23:41 #199
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12742811
Chicane - Locking Down: Lekkere na-zomerse track IMHO
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:43:08 #200
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_12743479
Stiekem hoop ik dat dankzij BNN Nova Star - Best is yet to come (opnieuw) in Nederland wordt uitgebracht... kan het alsnog een hit worden.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')