abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1861501
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 09:26 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]
een gedeelte waar veel kleine meisjes stonden die gingen janken als je ze sloeg... GA DAN NIET VOORAAN STAAN ALS JE NIET DE PIT IN WIL!

Ik ben het met je eens:
'If you can't stand the heat, get out of the kitchen'.

Maar: SLOEG je ze?

pi_1861737
quote:
...veel kleine meisjes stonden die gingen janken als je ze sloeg...
Wat bedoel je precies met slaan

Want als het letterlijk bedoeld is, vind ik 't toch wat wonderlijk.
Je moet als je een beetje vooraan staat natuurlijk niet verwachten dat gewoon stil kan blijven staan zonder dat je af en toe een por krijgt, of dat iemand tegen je aan springt, da's juist de lol.....maar slaan?! Dat klinkt wel erg fout eigenlijk..

pi_1861777
quote:

[..]

IK ben na het eerste nummer iedereen kwijtgeraakt Geweldig publiek, alleen kwam ik op een gegeven moment in een gedeelte waar veel kleine meisjes stonden die gingen janken als je ze sloeg... GA DAN NIET VOORAAN STAAN ALS JE NIET DE PIT IN WIL!

Zo, dat is er ook weer uit

Wat nou pit, het waren grotendeels irritante opdondertjes van onder de 18 die die zogenaamde "pit" veroorzaakten

Dat is geen cultuur dat is stoerdoenerij. En meisjes van 15 moeten sowieso niet vooraan gaan staan want daar wordt nou eenmaal geduwd. Het is geen beethoven

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1861949
Wat een onwijs gezellige restaurantjes en cafeetjes zijn er trouwens bij de HMH
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1861965
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:45 schreef MuadDib het volgende:
Wat een onwijs gezellige restaurantjes en cafeetjes zijn er trouwens bij de HMH

Die muziek hadden ze echter voor de gelegenheig mogen aanpassen, vindjeniet

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 oktober 2001 @ 11:53:21 #131
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1861997
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:22 schreef beelzebubu het volgende:

Dat is geen cultuur dat is stoerdoenerij. En meisjes van 15 moeten sowieso niet vooraan gaan staan want daar wordt nou eenmaal geduwd. Het is geen beethoven

meisjes van 15 moeten dat toch wel gewend zijn? bij de Backstreet Boys, N-Sync en dat soort shit worden ze altijd doodgedrukt van voren bij het podium, omdat al die hordes tieners die ventjes van dichtbij moeten zien.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_1862505
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:53 schreef Tokus het volgende:

[..]

meisjes van 15 moeten dat toch wel gewend zijn? bij de Backstreet Boys, N-Sync en dat soort shit worden ze altijd doodgedrukt van voren bij het podium, omdat al die hordes tieners die ventjes van dichtbij moeten zien.

ik denk dat de elleboog van een 23-jarige metalfan veel harder aankomt dan de voorkantopvulling van de 15-jarige mede-BSB-fan die achter je staat bij het gemiddelde BSB-concert

pi_1862893
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:17 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met slaan

Want als het letterlijk bedoeld is, vind ik 't toch wat wonderlijk.
Je moet als je een beetje vooraan staat natuurlijk niet verwachten dat gewoon stil kan blijven staan zonder dat je af en toe een por krijgt, of dat iemand tegen je aan springt, da's juist de lol.....maar slaan?! Dat klinkt wel erg fout eigenlijk..

Elleboogje hier, zetje daar, duwtje in de zij, you know what I mean

BBB, wacht maar tot SoaD, dan gaan we lekker pitten

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  woensdag 10 oktober 2001 @ 13:57:30 #134
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1863077
Het was allemaal zeer geslaagd, en die bierhal viel me ook 100% mee, het geluid was prima.

En die arena boulevard is idd echt een bruisende verlenging van het amsterdamse stadscentrum

pi_1863114
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 13:57 schreef menjo het volgende:
Het was allemaal zeer geslaagd, en die bierhal viel me ook 100% mee, het geluid was prima.
YEP! Het geluid was echt veel beter dan toen bij Deftones... LET OP: Ik heb het over het geluid, niet over de muziek
pi_1863232
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 13:39 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Elleboogje hier, zetje daar, duwtje in de zij, you know what I mean

BBB, wacht maar tot SoaD, dan gaan we lekker pitten

Help! waar ben ik aan begonnen

Stuur je me kaartje en je bankrekeningnummer trouwens eventjes op Anders heb jij zo weinig geld

* beelzebubu heeft toch heel veel zin in SoaD

pi_1863549
Nou, hier dan mijn verslagje, ik ben net een paar uur geleden opgestaan, maar ja, ik heb vakantie dus ik neem het er maar van

Om 16:15 stond ik zoals afgesproken in Leiden, waar Lianne nog aan moest komen (die een heleboel smoesjes begon te verzinnen waarom ze te laat was), en waar een vriend van haar al stond. Maar goed, daarna op weg gegaan naar Amsterdam, beetje vertraging gehad op de snelweg, maar het viel allemaal gelukkig nog mee. Eenmaal aangekomen kwamen we de anderen (Ronald, Siebe, Paul en Menno) al snel tegen. Flipneus zou later pas komen, en een andere vriend van Lianne was heeeeel erg laat, maar wij hadden zijn kaartje, dus we hebben wat moeten regelen met de kassa. Uiteindelijk is dat allemaal ook weer goed gekomen.

Na ff wat gegeten te hebben bij het plaatselijke 'Etablissement' zijn we naar binnen gegaan. Het was al tamelijk druk voordat Zita Swoon begon. Die waren best aardig, in ieder geval een goeie opwarmer, maar niet iedereen kon de neo-disco achtige stijl waarderen. Toen begon Muse zelf natuurlijk, en het leek nog veel drukker te worden. Vooral voorin, waar ik (natuurlijk) stond Flipneus, je hebt helemaal gelijk: GA DAN NIET VOORAAN STAAN ALS JE NIET DE PIT IN WIL! Of zorg dan dat je HELEMAAL vooraan tegen de hekken aan staat, daar valt het ook nog mee. In de pit was het vooral erg warm, maar wel erg gaaf Nu weet ik ook weer waarom ik toch liever op een metal feest sta: daar heb je vaak meer ruimte in de pit

De heineken music hall is best een aardige tent, het geluid was goed, de zaal is wel groot, maar niet TE groot. Alleen na afloop bleek het grote nadeel: de bar in de zaal schijnt door een computersysteem bediend te worden, en die viel weer precies uit op het moment dat wij aan de beurt waren Gelukkig was de bar buiten de zaal nog wel open, zodat we toch even het verloren vocht konden aanvullen... ik geloof dat mijn shirt net zo nat was als na die gigantische regenbui op Waterpop

Daarna nog even wat gedronken, en toen toch maar naar huis gegaan. Al met al dus een goed concert, en weer een stel fokkers ontmoet

Nou, dat was mijn verslagje dan, ik ga weer even Muscle Museum opzetten

Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_1864224
Zita Swoon vond ik zelf trouwens echt een vet voorprogramma Ik heb nog nooit zo staan swingen op een concert Geweldig... Zit nu al heel de dag naar Life = A Sexy Sanctuary te luisteren...
pi_1864234
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 14:10 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Help! waar ben ik aan begonnen

quote:
Stuur je me kaartje en je bankrekeningnummer trouwens eventjes op Anders heb jij zo weinig geld
Ik ga van het weekend FF alles regelen, ben nu te lui en te brak
quote:
* beelzebubu heeft toch heel veel zin in SoaD
You'd better
pi_1865365
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 16:04 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik ga van het weekend FF alles regelen, ben nu te lui en te brak
Komt me bekend voor
quote:
You'd better
Wij gaan lol hebben in Tilburg, prepare for that

boodschappenlijstje: schokdempers (voor pit), oordopjes, pleisters, jodium en blauwe plekken behandelzalf voor the day after

pi_1865382
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 18:00 schreef beelzebubu het volgende:
boodschappenlijstje: schokdempers (voor pit), oordopjes, pleisters, jodium en blauwe plekken behandelzalf voor the day after
En ik zou je trui maar uitlaten
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1865413
Ik vond het concert heelemaal super . En het was ook supergezellie! Leuke mensjes ontmoet, leuk om iedereen in het echt te zien en iedereen was idd ook net zo leuk als in de chat . Zelden ook in zulke gezellige cafe's en eetkeetjes (letterlijk ) gezeten! <ahum>. Maar het was toch gezellig dankzij de muziek.

Concert was Wunderbar. Muse was lekker opdreef en ik heb zowat alle hoeken van de Bierhal gezien. Op een gegeven moment kreeg ik wel het idee dat sommige mensen meer voor het beukwerk dan voor Muse kwamen, vond ik persoonlijk wel jammer, want ik zie dhr Bellamy graag aan het werk op zijn gitaar en piano. Enige minpuntje vond ik eigenlijk dat Sunburn dus niet op de piano werd gespeeld maar op gitaar. Maar ach.. Feeling Good en Bliss waren helemaal geweldig, evenals Muscle Museum, Plug in Baby, Citizen Erased en de heeele meut (oh ja, 3e nummer van Origin -titel kwijt- was ook GEWELDIG live). Kortom, het was een geweldig dagje!

Oh ja, en idd Flip. Ik hoop niet dat jij het was die ook echt aan het slaan was, want ik stond in de buurt van een gast die zijn buurman echt een keiharde rechtse in zijn gezicht gaf en dat soort dingen horen natuurlijk echt absoluut niet thuis bij een muziekconcert, want dat heeft dus echt niets met muziek te maken. Maar goed, behalve dat was het wel te doen.

Rest mij nog even alle rijmensen te bedanken (supercool), Pual voor zijn traktatie in het oh zo gezellige cafe (heb heerlijk geslapen op die Martini) en last but zeker niet least Liejannuh, omdat bij haar mocht slapen en ze bracht me ook nog naar het station! Liejannuh, je bent geweldie )))!!!!

pi_1866149
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 18:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

Oh ja, en idd Flip. bladiebla

Ik pas me aan aan het publiek Dus geen gemep Dat komt wel bij SoaD
pi_1866162
Oh btw... Volgende week worden de concerten van de Five Night Stand uitgezonden op TMF MTV

[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 10-10-2001 20:20]

pi_1866285
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 19:47 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik pas me aan aan het publiek Dus geen gemep Dat komt wel bij SoaD

. Tsja, ik had ook niet verwacht dat jij dat zou doen (ken je verder niet of zo ), maar het gebeurde dus wel. Da's toch vrij suf. Ma' goed.. idd, ik zal eens even iemnad moeten gaan strikken om Muse voor mij op te nemen. Kan toevallig iemand het opnemen en mp3'en? Zou het wel leuk vinden om een bootlegje te hebben van dit concert . Om het allemala nog eens rustig na te luisteren!
pi_1866311
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 20:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

[..]

. Tsja, ik had ook niet verwacht dat jij dat zou doen (ken je verder niet of zo ), maar het gebeurde dus wel. Da's toch vrij suf. Ma' goed.. idd, ik zal eens even iemnad moeten gaan strikken om Muse voor mij op te nemen. Kan toevallig iemand het opnemen en mp3'en? Zou het wel leuk vinden om een bootlegje te hebben van dit concert . Om het allemala nog eens rustig na te luisteren!

Ik ga wel weer met mijn kabels klooien om het op mijn MiniDisc op te nemen en dan bestaat er een kans dat ik hem eventueel op MP3 ga zetten... Heb ik ook gedaan met het optreden van SoaD op Lowlands dat door TMF werd uitgezonden, alleen heb ik die met een oude MiniDisc opnemer opgenomen, en nu zitten er 4 stiltes in de opname (niet zo superlang en godzijdank precies tijdens interludes, maar toch)... Je hoort nog wel
pi_1866344
Zou tof zijn!! Super!
pi_1866436
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 19:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Oh btw... Volgende week worden de concerten van de Five Night Stand uitgezonden op TMF
Op TMF

Tis toch de MTV Five Night Stand

Nu ik dit typ weet ik weer dat TMF ook van MTV is

2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_1866482
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 20:15 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Op TMF

Tis toch de MTV Five Night Stand

Nu ik dit typ weet ik weer dat TMF ook van MTV is

Neeh, was een voutje van mij, tis wel op MTV, zie edit...
pi_1866512
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 19:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Oh btw... Volgende week worden de concerten van de Five Night Stand uitgezonden op TMF MTV
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 20:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

[..]

Definieer 'volgende week'. Ik bedoel specificeer. Ik bedoel eigenlijk gewoon: Welke dag, hoe laat.

(Dino's kabeltjes zijn standaard op zijn CD-R aangesloten)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')