abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2003 @ 13:40:46 #1
52177 KingKees
Gewoon ... Kees
pi_11534351
mijn vraag .. ik ken Fuerte totaal niet (ja Spanya) maar het ziet er daar prima uit op foto's en de vakantie moet nog geboekt worden en dit zie ik dus als een optie maar een belangrijk punt is wel dat ik met 5 jongens (22 jaar) erheen ga en goed wil kunnen uitgaan is dat hier mogelijk zover jullie weten?
Wie? Kees .. KingKees
  donderdag 3 juli 2003 @ 13:44:54 #2
53850 amstelbright
Nu ook in Nederland
pi_11534441
Het is daar alleen maar uitgaan....
Amstel Bright: Nu gelukkig ook in Nederland
pi_11534464
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 13:44 schreef amstelbright het volgende:
Het is daar alleen maar uitgaan....
Meen je dat nou Ik verwachtte ook amper uitgaansmogelijkheden daar. Het is idd een erg mooi eilandje en ik ben het ook tegengekomen in mijn zoektocht naar een vakantie, maar is toch ook afgevallen omdat ik verwacht dat daar verder weinig tot geen uitgaansleven is. Familie van me is er eens heen geweest, maar die gingen dus puur voor de wandelingen in de natuur.
Please, find my happy place!
  donderdag 3 juli 2003 @ 13:59:03 #4
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_11534750
ik ben daar 2 jaar geleden geweest..
alleen niet echt in het hoogseizoen
Wel in de zomer

ging daar naar toe voor het windsurfen maar ja uitgaan moet ook gebeuren he

de meeste cafe's waren voor een kwart vol toen

toen ik weg ging een paar dagen daarvoor begonnen de tenten vol te lopen met engelsen..

zag er heel mooi uit in het noorden en het zuiden van fuerte met uitgaans mogelijkheden

veel plezier

Image is Nothing Style is EVERYTHING!
  donderdag 3 juli 2003 @ 14:02:18 #5
52177 KingKees
Gewoon ... Kees
pi_11534819
mmm klinkt goed!
Wie? Kees .. KingKees
pi_11534843
quote:
Het is een paradijs voor zon, zee en strand aanbidders.
Door de altijd aanwezige wind is het er niet snel te warm en kunnen zeilers en windsurfers zich er helemaal uitleven. Het binnenland kenmerkt zich vooral door de sterk contrasterende woeste en dorre omgeving, afgewisseld met witgeschilderde dorpen en palmenbosjes. Fuerteventura is nog niet platgelopen door toeristen, en vooral in het voor- en naseizoen is het mogelijk hier een heerlijk rustige strandvakantie te beleven. Er zijn goede restaurants en de badplaatsen hebben een levendig uitgaanscircuit. Vervelen is er niet bij op Fuerteventura!
pi_11534899
quote:
Uitgaan (***)
De toeristencentra hebben bars en discotheken, maar uitgaan is toch het aardigst in Puerto del Rosario, waar enkele bijzondere discotheken zijn gevestigd.In Caleta de Fuste zijn talrijke bars en drie discotheken. In Corralejo wordt op het dorpsplein elke avond live muziek gemaakt. In Jandia zijn verspeid over de twee centra veel bars, disco's en terrassen te vinden. Costa Calma heeft verschillende bars en vier discotheken waarvan een in de openlucht.
Sorry nog wat meer specifiek over uitgaan daar
  donderdag 3 juli 2003 @ 14:16:23 #8
52177 KingKees
Gewoon ... Kees
pi_11535129
is wel welkom ja
Wie? Kees .. KingKees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: