quote:Doet je headseat het?? mijne nu wel
Op zondag 26 oktober 2003 19:19 schreef LangeJan het volgende:
Ik meld mij hierbij aan voor de SOCOM clan!User : LangeJan
quote:uhm, had ik toch al gedaan of niet ?
Op zondag 26 oktober 2003 20:43 schreef Guusie het volgende:[..]
ow keej, ik zal je toevoegen.. dan moet je als je de volgende keer online komt accept drukken... ik weet niet of het nog vandaag gaat lukke.. Slomy ga jij nog op accept drukken.. of nie? dan hebben we al 4 leden.. dus dan nog 4 te gaan
quote:Mijn headset doet het ja.. Lekker lullen. Maar ik heb begrepen dat je over het algemeen serieus moet zijn.. en het niet de hele tijd over bananen hebben..
Op zondag 26 oktober 2003 20:44 schreef Guusie het volgende:[..]
Doet je headseat het?? mijne nu wel
![]()
mijn vader had weer wat geklooid en toen hadden we andere local ip adressen gekregen.. dus die moesten we weer in de dmz zone invoeren..
Maar goed, ik ben een n00b he
quote:hahaha, ja, ik had eigenlijk "Hallo meisje! Hahahahaha!" moeten zeggen hehehe.
Op zondag 26 oktober 2003 22:33 schreef JK het volgende:
Ja Socom is een mooi spelleke. Bij LangeJan net even gespeeld... dat lullen is wel leuk maar het is wel saai als niemand teruglult.... wel leuk dat ook meisjes Socom spelen.. of nie LangeJan?
quote:Wie weet krijg je dan wel d'r MSN adres
Op zondag 26 oktober 2003 22:35 schreef LangeJan het volgende:[..]
hahaha, ja, ik had eigenlijk "Hallo meisje! Hahahahaha!" moeten zeggen hehehe.
quote:Ik kom vanavond hoogstwwqarschijnlijk even online.. als er geen voetbal is wat mijn pa wil kijken
Op maandag 27 oktober 2003 15:58 schreef Guusie het volgende:
Wie is er om half 5 online???
Maareh op welke server zitten we? Met welke Game naam e.d. EU WEST 1 of gewoon EU WEST???
quote:Ik kom vanavond ook even online
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:42 schreef LangeJan het volgende:[..]
Ik kom vanavond hoogstwwqarschijnlijk even online.. als er geen voetbal is wat mijn pa wil kijken
1 Sony Breedbeeld is niet genoeg..
Maareh op welke server zitten we? Met welke Game naam e.d. EU WEST 1 of gewoon EU WEST???
LangeJan koop van de week effe een eigen TV, dan kan je dag en nacht Socom spelen !
quote:Pa eraf schoppen of een eigen tv kopen is idd de beste oplossing... Ik heb er ook 2 voor mezelf
Ik kom vanavond hoogstwwqarschijnlijk even online.. als er geen voetbal is wat mijn pa wil kijken
quote:het was gisteren dat ik dat vroeg.. vandaag moet ik leren enzo..
quote:wat is je ranking dan?
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:20 schreef Quosego het volgende:
Sorry Guusie, maaruh ik had de kans om bij een andere iets sterkere clan te komen dus ik ben na 3 uur alweer uit de fok clan... Suc6 ermee, als je een keer wilt battlen dan moet je me maar mailen... dan maak ik je wel even in
Ik kom wel bij de Fok clan hoor als ik mn eigen Socom heb gekocht. Ik geef geen reet om de hoogte van de clan, als je maar lol hebt.... I don't take life too seriously
quote:Helemaal mee eens
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:01 schreef JK het volgende:
wtf maakt nou uit of een clan goed is of niet, eigenlijk ben je dan een beetje 'zwak' in mijn ogen als je meteen bij een betere clan aansluit. Immers kan je elke clan heel goed maken, het is maar net hoe je eigen inzet is en die van de anderen van je team. Elke clan is slecht begonnen....Ik kom wel bij de Fok clan hoor als ik mn eigen Socom heb gekocht. Ik geef geen reet om de hoogte van de clan, als je maar lol hebt.... I don't take life too seriously
quote:Vertel mij niet dat ik mijn pa moet schoppen.. als er iemand is die geschopt word ben jij het.. met SOCOM o.a.
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:22 schreef Quosego het volgende:[..]
Pa eraf schoppen of een eigen tv kopen is idd de beste oplossing... Ik heb er ook 2 voor mezelf
Wat heb je aan een goede clan als je het zelf voor geen ruk kunt.
quote:Euh, de headset werkt, zit nu bij mij thuis met LangeJan Socom te spelen, dus ik ga 'm als het goed is donderdag kopen.. dan ben ik ergens in het weekend wel een keer online als ik tijd heb in mijn oh zo drukke leventje
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:55 schreef Guusie het volgende:[..]
Helemaal mee eens
daarvoor waren sickert en ik inmiddels die clan begonnen gewoon voor de fun!
wanneer denk je dat je socom hebt gekocht..dan hebben we al 5 leden
mijn naam is tiduss
maar k heb nog niets over de headset gehoord in de 2 uur dat k gespeeld heb.
gebruikt niemand het of ligt het aan mij?
greetz
quote:Ik gebruik hem continu....
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:24 schreef shinoda het volgende:
hej , k heb sinds vanaaf ook socom online.mijn naam is tiduss
maar k heb nog niets over de headset gehoord in de 2 uur dat k gespeeld heb.
gebruikt niemand het of ligt het aan mij?greetz
Ik zeg niet veel boeiends...
Meer van, "Ja, dat was een beste!" "Ok.. nu ben ik pissed!"
En ik heb het wel eens over bananen.. maar voor de rest.. ![]()
Ik heb me overigens aangemeld voor de Clan !
Maareh, wat nu, waar gaan we clannen??
quote:Momenteel sta ik ergens rond de 6000, maar ik heb 2 weken niet gespeeld... ik ga strx weer ff...
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:05 schreef Guusie het volgende:[..]
wat is je ranking dan?
quote:1o1 battle?
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:34 schreef LangeJan het volgende:[..]
Vertel mij niet dat ik mijn pa moet schoppen.. als er iemand is die geschopt word ben jij het.. met SOCOM o.a.
Wat heb je aan een goede clan als je het zelf voor geen ruk kunt.
quote:Lijkt me een strak plan
Op woensdag 29 oktober 2003 01:06 schreef Quosego het volgende:[..]
1o1 battle?
quote:1v1 is saai man hehehehhe. Kun je lekker glitchen hahahaha
Op woensdag 29 oktober 2003 09:51 schreef LangeJan het volgende:[..]
Lijkt me een strak plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |