Dat molded wil dus zeggen dat ze de naden hebben weggewerkt. En je op zo'n manier dus een geheel krijgt. En wat natuurlijk het uiterlijk en het geheel van de auto ten goed komt. Wat natuurlijk meteen opvalt zijn de celica koplampen. Die echt perfect zijn ingewerkt in de carroserie. En ook mooi aansluiten met de rest van de auto. Toch voor de mensen die dit verwezenlijkt hebben. Vind alleen de uitlaten en de Wing teveel van het goede. Ja ook ik vind een wing soms niet mooi
Ohja hij rijd btw op 18 inch NZO HALO velgen met voor Michelin in de maat 235/35/18 en achter in de maat 275/35/18
Door naar het interieur:
Misschien een beetje veel rood, maar ze hebben hier dus het hele klokken spel herwerkt in een nieuwe fiberglass behuizing. Dit materiaal hebben ze ook gebruikt voor de behuizing van de subs. Kijk maar gewoon ff:
En last but not least natuurlijk de motor. Die steving onder handen werd genomen. En daardoor de pk's gevoelig hoger liggen namelijk 400 pk.
Hier ga weinig woorden aan vuil maken. Kijk gewoon naar deze buitengewone motorruimte:
Dat was het voor deze schoonheid. Binnenkort weer wat leuks
grtz
Automaat.
400pk, is dat met of zonder NOS meegerekend?
En ze mogen de saturation van hun fotocamera in het vervolg wel wat lager zetten, deze kleuren zijn wel erg fel!
quote:Waarschijnlijk zonder NOS. En het was nogal erg mooi weer daar met volle zon volgens de mensen die de rep hebben gemaakt
Op woensdag 2 juli 2003 19:06 schreef MaartenGrendel het volgende:
Leuke RX-7, niet de mooiste die ik ooit gezien heb, maar wel apart met die Celica-koplampen.Automaat.
400pk, is dat met of zonder NOS meegerekend?
En ze mogen de saturation van hun fotocamera in het vervolg wel wat lager zetten, deze kleuren zijn wel erg fel!
[edit] typo
[Dit bericht is gewijzigd door Kabuto_Raiger op 02-07-2003 19:37]
Gave bak (Mazda's zijn nou eenmaal gaaf ), maar ik vind de binnenkant toch net wat te, eeehmmz, rood zegmaar
Verder absoluut een strakke bak!
quote:Die zal er denk ik niet voor niks op zitten
Op woensdag 2 juli 2003 19:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Jammer van die achetrspoiler.
Maar wel een erg mooie auto, kwel....
quote:Ja hehe maar ik heb het nou eenmaal niet op grote spoilers
Op woensdag 2 juli 2003 19:15 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Die zal er denk ik niet voor niks op zitten
quote:Zonde van de schijfruimte wat dat regeltje tekst kost...
Op woensdag 2 juli 2003 19:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Jammer van die achetrspoiler.
Als ze dat weg hadden gelaten was het een mooie auto geweest.
Nu is hij wat minder mooi zullen we maar zeggen
Btw leuke auto maar niet echt mijn stijl.
quote:http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=how+rotary+engines+work
Op donderdag 3 juli 2003 00:19 schreef YoGi_Berra het volgende:
Iemand hier mss wat info over de 'famous' wankelmotor van mazda?
Dat was niet moelijk he?
quote:Helemaal mee eens...
Op woensdag 2 juli 2003 19:10 schreef vosss het volgende:
Mooi topic weer jacco!Gave bak (Mazda's zijn nou eenmaal gaaf
), maar ik vind de binnenkant toch net wat te, eeehmmz, rood zegmaar
Verder absoluut een strakke bak!
Zo is de spoiler absoluut een no go.
Verder vind ik het interieur nix. Ook die nos achter bij de speakers...
Verder vind ik de afwerking van de audio achter te wensen over laten, ziet er gewoon niet mooi uit.
Dussss... ik geef m een 7,5
quote:Als je raadt wat Broes achterin zijn auto heeft, weet je ook wat in die flessen zit.
Op donderdag 3 juli 2003 08:57 schreef ook_gek het volgende:
Mooi ding. Maar een automaat
En jij zegt geen NOS maar wat zit er in die 2 flessen dan???
En die binnen kant glimt veel en veel te veel vind ik. Voor de
rest erg mooi.
quote:Gas
Op donderdag 3 juli 2003 08:58 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Als je raadt wat Broes achterin zijn auto heeft, weet je ook wat in die flessen zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |