abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12262712
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:59 schreef S.L.Y het volgende:

[..]

Geintje zeker of niet ? Vind het extreem goedkoop ! Is er eigenlijk nog veel prijsverschil tussen Buitenlands bier ( Heineken, Amstel etc etc ) en lokaal bier ?

* S.L.Y likes beer

Owow... niet teveel over bier aan mij vragen ik heb er echt geen verstand van, maar wat mensen die met ons uitgingen die dronken bier en dus wist ik toevallig wel de prijzen maar dat is dan voor een terrasje hè! Ik weet niet wat het in een discotheek kost, want daar heb ik nooit betaald !!!
Dusss misschien mensen die de prijzen weten voor de bierliefhebbers (IK NIET!!! ) in discotheken?

Tsjow...

GirLs Just WannA HaVE FuN!
pi_12266494
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:43 schreef survivor-1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA.... ik heb de tickets!!

Wij gaan dus 12 dgn, maar uiteindelijk zijn het er nu 11

We vliegen op 16 aug. om 5.20u heen (toptijd!) en op 27 aug om 7u 's ochtends al terug

Nou ja we gaan er het beste van maken!! Heb er keiveel zin in en iedereen die ook gaat veel plezier!!

Sowww dat is zeker een toptijdje... ik hoop ook dat we dan in t zelfde vliegtuig zitten dan zijn we zo rond 11 uur in Chersonissos... heerrrrrrrrrrlijk toch??? Nu maar hopen dat wij ook om 5:20 mogen !
Have FuN! AnD sEe Ya May-B THerE
pi_12268388
En hoe was het?
Het was erg leuk ik was er met 2 vrienden en we hebben het er 14 dagen leuk gehad en mooi weer (rond de 40 graden, 2 weken lang)
Heb je lekker gegeten?
Ja, we zijn bijna elke dag uiteten gegaan, je bent dan voor ongeveer 12 euro klaar met 2 drankjes erbij (en natuurlijk de gratis drankjes)
Wat waren de plaatsen waar je absoluut uit moest gaan?
New York, Cameo Club, Mauragio, Bio Bio, NRG (alleen voor de muziek)
Welke tenten kon je beter overslaan?
Ik hou persoonlijk niet zo van R&B dus moet je NIET naar Oxygen en Kamelot gaan. Ook vond ik het raar dat iedereen het over Club Amnesia had, het is helemaal niet bijzonder, het enige leuke is dat je er bijna iedereen tegen komt als je de hele avond er blijf hangen.

't Hof van Holland kan je het beste ook overslaan, alleen maar arrogante dames die iedereen gaan keuren. Ook de portier bij 't Hof is een vervelende man, want die wilde onze buurjongen in elkaar slaan bij ons appartement en heeft ook een lamp toen stuk gemaakt in de overloop bij Elia en Tina. De rock-pub's kan je ook meer beter over slaan. En natuurlijk de bar waar de meest irritante proppers staan van heel Chersonissos zie foto:

Wat kost het bier?
Ik heb geen idee wat het bier koste, ik weet nog wel dat ze overal Heineken en Amstel hadden.
Was het zeewater nog een beetje lekker?
Het zeewater was heerlijk warm en bij bijna elk strand staan er wel gratis douches om het zeewater van je af te spoelen.
Nog leuke excursies gedaan??
Ik heb een week een scooter gehuurd en de omgeving verkent, het was ook veel te warm om excursie's te doen en zo vroeg waren we ook niet wakker om mee te kunnen met een excursie.

Redactie Games donderdag 7 augustus 2003 @ 12:12:48 #204
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_12276384
Hof Van Holland hahaha inderdaad ja de keurende dames!! Leuk om die in de zeik te nemen. Ze voelen zich geweldig tot je ze voor lul zwet. want het is een hoop grote smoel voor de rest weinig inhoud:)
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 23:57:06 #205
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_12291874
Ik heb net de 2 kreta topics doorgelezen en ik kan dus niet wachten tot ik vertrek, maar gelukkig is dat vertrek al over iets meer dan 24 uur.
Op zaterag 9 augustus vlieg ik om 05.20 met Transavia naar Kreta toe en zoals ik al zei, ik kan niet wachten!
Ik zit in het appartementencomplex Stelios in Stalis. Ik hoop dus niet dat er zoveel krijsende peuters zitten zoals BwennieBren beschrijft, wat ik wel goed nieuws vind is dat er dus een mooi stukje strand in de buurt is.
Ook zaten we eraan te denken om een scooter te huren (of twee, we gaan met z'n vieren), maar het probleem wordt dus dat ik de enige ben met een rijbewijs en/of een bromfietscertificaat . Dat wordt dus ff kijken of het wel mogelijk is om er 2 te huren.

Maar goed. Ik ga het in ieder geval fantastisch naar m'n zin hebben (dat staat in de planning namelijk) en hoop op 20 augustus in het vliegtuig naar Amsterdam toch weer een fantastische ervaring rijker te zijn.

And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_12295797
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 23:57 schreef NJ het volgende:

Ook zaten we eraan te denken om een scooter te huren (of twee, we gaan met z'n vieren), maar het probleem wordt dus dat ik de enige ben met een rijbewijs en/of een bromfietscertificaat . Dat wordt dus ff kijken of het wel mogelijk is om er 2 te huren.

Dat gaat dus niet, je moet voor elke scooter/auto een rijbewijs hebben, doen ze op kreta moeilijk over....je bent behoorlijk de lul als je gepakt wordt door de politie en de verhuurmaatschappij is ook het zaadje dus ze beginnen er niet aan.

Helaas!

vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:39:34 #207
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_12298824
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:21 schreef larshil het volgende:
....En natuurlijk de bar waar de meest irritante proppers staan van heel Chersonissos zie foto:[/b]
[afbeelding]...
Heee, die gast ken ik indd. dat is de propper van dat tentje tegen over de Bio Bio, wij waren veel te aardig tegen de proppers waardoor we ze op het laatst allemaal kenden heeft wel wat, nadeel is alleen dat je overal even binnen moet kijken, en weer verplicht die gratis shot op moet drinken
pi_12298929
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:39 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Heee, die gast ken ik indd. dat is de propper van dat tentje tegen over de Bio Bio, wij waren veel te aardig tegen de proppers waardoor we ze op het laatst allemaal kenden heeft wel wat, nadeel is alleen dat je overal even binnen moet kijken, en weer verplicht die gratis shot op moet drinken

Ik ben al bijna 3 jaar niet meer op Kreta geweest
Maar als ik dit zo lees, is er veel veranderd, het beginnen wel een beetje Spaanse toestanden te worden!

Jammer, want dat vondt ik altijd het leuke aan Kreta, dat men er niet opdringerig was!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_12299267
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:44 schreef RuiDaSilva het volgende:

Jammer, want dat vondt ik altijd het leuke aan Kreta, dat men er niet opdringerig was!

Wel minder opdringerig dan op Mallorca hoor.... het viel me achteraf nog wel mee.... en ach de hele avond gratis shotjes, dat kan ook wel erger hoor
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:35:35 #210
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_12305327
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:24 schreef Slasher het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet, je moet voor elke scooter/auto een rijbewijs hebben, doen ze op kreta moeilijk over....je bent behoorlijk de lul als je gepakt wordt door de politie en de verhuurmaatschappij is ook het zaadje dus ze beginnen er niet aan.

Helaas!

Onzin, wij hebben quads gehuurd zonder rijbewijs bij te hebben, wij hebben gewoon gehuurd met onze paspoorten. Het schijnt dat het per verzekerings maatschappij verschilt.

We konden ook gewoon scooters huren zonder rijbewijs. Ik weet alleen de naam van het verhuur bedrijf niet meer.

vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:43:54 #211
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_12305516
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:35 schreef Stoel het volgende:

[..]

Onzin, wij hebben quads gehuurd zonder rijbewijs bij te hebben, wij hebben gewoon gehuurd met onze paspoorten. Het schijnt dat het per verzekerings maatschappij verschilt.

We konden ook gewoon scooters huren zonder rijbewijs. Ik weet alleen de naam van het verhuur bedrijf niet meer.

Gewoon ff goed zoeken dus.

Jammer dat je de naam van de verhuurder niet meer weet, maar bedankt .

pi_12305553
Yo, kben net terug uit Chersonissos.
Kben met 9 man geweest!!!
Vooral in Amnesia geweest (anderen houden niet zo van Hardstyle)
Nog mensen in Club Havana geweest (vooral skandinaviers daar)
www.marsive.nl
Kenners weten waarom....
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:04:57 #213
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_12305965
Nog een paar echte aan of afraders aangezien ik over een paar uur vertrek?
pi_12306863
JOEHOE BEN IK IN BEELD

AANRADER : OXYGEN!!!!

AFRADER : NRG!!!!

BuHByeeE

vrijdag 8 augustus 2003 @ 18:57:19 #215
60315 survivor-1
Geen Fratsen....Dat Scheelt...
pi_12308060
Ja het duurt nog 8 dgn en dan zitten wij er! Chersonisoss here we come!!!

Moet wel zeggen dat de temp. vast niet veel zal verschillen met de temp. hier in NL, weet gelukkig al wel dat het daar een stuk beter uit te houden is!!!

Vind het heerlijk dat we zo vroeg vliegen (zie eerdere post) dan zijn we lekker vroeg (rond 12u lokale tijd) daar en hebben we de hele dag nog voor de boeg, maar denk dat we dan wel heel moe zullen zijn ivm de vroege vliegtijd maar ja dat zien we dan wel weer....

We tellen af, maar kunnen haast niet meer wachten!!!!!

Leef vandaag...je hebt geen recht op morgen!!
pi_12308373
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:59 schreef S.L.Y het volgende:

[..]

Geintje zeker of niet ? Vind het extreem goedkoop ! Is er eigenlijk nog veel prijsverschil tussen Buitenlands bier ( Heineken, Amstel etc etc ) en lokaal bier ?

* S.L.Y likes beer

nee geen geintje heb het al eerder gehoord maar wel local beer en amstel.... heineken,bud,carona ect zijn duurder hoor...:)
in malia is het bier ook goedkoop.. veel britten dus veel afnamen vh bier en dus goedkoper.. weh-hey
pi_12313933
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:45 schreef sjeng007 het volgende:
Yo, kben net terug uit Chersonissos.
Kben met 9 man geweest!!!
Vooral in Amnesia geweest (anderen houden niet zo van Hardstyle)
Nog mensen in Club Havana geweest (vooral skandinaviers daar)
Ja, wij zijn ook vaak in Club Havana geweest en ook in Tiger Disco. Bijna alleen maar blonde dames
pi_12320158
Iemand nog songs uit Chersonissos die daar vaak gedraaid werden???
www.marsive.nl
Kenners weten waarom....
pi_12322338
Nog 4 daagjes ! Die tijd kan zo langzaam gaan...

Voor sjeng007 :

[spam mode]
Op http://starbeach.gr Kun je wat info vinden over liedjes die op dit moment erg populair zijn op Starbeach, check the msg board...
[/spam mode]

edit:typo

pi_12324549
OK KRETAGANGERS

Nu moeten jullie even allemaal heeeeeeeel hard gaan nadenken als jullie op Kreta zijn geweest en een scooter hebben gehuurd waarbij je geen certificaat hoeft te laten zien, want IK wil weten WAAR dat KAN!
Dus: Wie weet het??

BuhByeeE (Nog 7 dagen)!

zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:22:02 #221
61988 xqsuss
Locked N Loaded
pi_12327947
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:40 schreef FreaCavALLi het volgende:
...
geen certificaat hoeft te laten zien, want IK wil weten WAAR dat KAN!
Dus: Wie weet het??

BuhByeeE (Nog 7 dagen)!

Nog geen 16 ??? Of gewoon verlangen naar een mooie scooter op Kreta ???
Ik had gehoord dat ze bij MOTO EXPRESS niet moeilijk doen !
www.creteweb.gr ... daar staat de website van die zaak.
/-----//Grtz//--//XQSuSS//-----/1--4M--H0RN3Y----/
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:24:47 #222
61988 xqsuss
Locked N Loaded
pi_12327994
Wat is het hier ineens akelig stil in deze topic !?!
Iedereen op vakantie ofzo ???

Of zijn we gewoon toe aan Kreta Part III ????
L3t m3 kn0w !

/-----//Grtz//--//XQSuSS//-----/1--4M--H0RN3Y----/
pi_12329179
Huur geen scooter als je geen rijbewijs of certificaat hebt, hiermee krijg je alleen maar problemen als je een ongeluk hebt. Als je een scooter wil huren doe dat dan via de reisleiding, als je het dan toch op de 'straat' huurt zorg dan wel dat je de juiste verzekeringen afsluit (schade aan andere, diefstal en persoonlijke schade). Het is dan ook handig om meerdere verhuurbedrijven af te gaan.
pi_12329557
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:11 schreef sjeng007 het volgende:
Iemand nog songs uit Chersonissos die daar vaak gedraaid werden???
Toen ik daar begin juli was, werd ik doodgegooid met Summerjam, 50 Cent. Justin T. Beyonce en Benny Benassi.
Back in business.
pi_12332879
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:37 schreef larshil het volgende:
Huur geen scooter als je geen rijbewijs of certificaat hebt
Nou wij huurden scooters via de Gogo reisleiding, en die Griekse gast wou gewoon voor iedere scooterchauffeur een rijbewijs zien, dus denk dat het je niet eens gaat lukken om te huren zonder rijbewijs hoor?
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:58 schreef Shirley het volgende:
Toen ik daar begin juli was, werd ik doodgegooid met Summerjam, 50 Cent. Justin T. Beyonce en Benny Benassi.
Nou half juli ook nog steeds kan ik bevestigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')