quote:Owow... niet teveel over bier aan mij vragen ik heb er echt geen verstand van, maar wat mensen die met ons uitgingen die dronken bier en dus wist ik toevallig wel de prijzen maar dat is dan voor een terrasje hè! Ik weet niet wat het in een discotheek kost, want daar heb ik nooit betaald
Op woensdag 6 augustus 2003 17:59 schreef S.L.Y het volgende:[..]
Geintje zeker of niet ? Vind het extreem goedkoop ! Is er eigenlijk nog veel prijsverschil tussen Buitenlands bier ( Heineken, Amstel etc etc ) en lokaal bier ?
* S.L.Y likes beer
Tsjow...
quote:Sowww dat is zeker een toptijdje... ik hoop ook dat we dan in t zelfde vliegtuig zitten
Op woensdag 6 augustus 2003 13:43 schreef survivor-1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA.... ik heb de tickets!!Wij gaan dus 12 dgn, maar uiteindelijk zijn het er nu 11
We vliegen op 16 aug. om 5.20u heen (toptijd!)
en op 27 aug om 7u 's ochtends al terug
Nou ja we gaan er het beste van maken!! Heb er keiveel zin in en iedereen die ook gaat veel plezier!!
't Hof van Holland kan je het beste ook overslaan, alleen maar arrogante dames die iedereen gaan keuren. Ook de portier bij 't Hof is een vervelende man, want die wilde onze buurjongen in elkaar slaan bij ons appartement en heeft ook een lamp toen stuk gemaakt in de overloop bij Elia en Tina. De rock-pub's kan je ook meer beter over slaan. En natuurlijk de bar waar de meest irritante proppers staan van heel Chersonissos zie foto:
Wat kost het bier?
Ik heb geen idee wat het bier koste, ik weet nog wel dat ze overal Heineken en Amstel hadden.
Was het zeewater nog een beetje lekker?
Het zeewater was heerlijk warm en bij bijna elk strand staan er wel gratis douches om het zeewater van je af te spoelen.
Nog leuke excursies gedaan??
Ik heb een week een scooter gehuurd en de omgeving verkent, het was ook veel te warm om excursie's te doen en zo vroeg waren we ook niet wakker om mee te kunnen met een excursie.
Maar goed. Ik ga het in ieder geval fantastisch naar m'n zin hebben (dat staat in de planning namelijk) en hoop op 20 augustus in het vliegtuig naar Amsterdam toch weer een fantastische ervaring rijker te zijn.
quote:Dat gaat dus niet, je moet voor elke scooter/auto een rijbewijs hebben, doen ze op kreta moeilijk over....je bent behoorlijk de lul als je gepakt wordt door de politie en de verhuurmaatschappij is ook het zaadje dus ze beginnen er niet aan.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:57 schreef NJ het volgende:Ook zaten we eraan te denken om een scooter te huren (of twee, we gaan met z'n vieren), maar het probleem wordt dus dat ik de enige ben met een rijbewijs en/of een bromfietscertificaat
. Dat wordt dus ff kijken of het wel mogelijk is om er 2 te huren.
Helaas!
quote:Heee, die gast ken ik indd. dat is de propper van dat tentje tegen over de Bio Bio, wij waren veel te aardig tegen de proppers waardoor we ze op het laatst allemaal kenden
Op woensdag 6 augustus 2003 23:21 schreef larshil het volgende:
....En natuurlijk de bar waar de meest irritante proppers staan van heel Chersonissos zie foto:[/b]
[afbeelding]...
quote:Ik ben al bijna 3 jaar niet meer op Kreta geweest
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:39 schreef ConQuestador het volgende:[..]
Heee, die gast ken ik indd. dat is de propper van dat tentje tegen over de Bio Bio, wij waren veel te aardig tegen de proppers waardoor we ze op het laatst allemaal kenden
heeft wel wat, nadeel is alleen dat je overal even binnen moet kijken, en weer verplicht die gratis shot op moet drinken
Jammer, want dat vondt ik altijd het leuke aan Kreta, dat men er niet opdringerig was!
quote:Wel minder opdringerig dan op Mallorca hoor.... het viel me achteraf nog wel mee.... en ach de hele avond gratis shotjes, dat kan ook wel erger hoor
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:44 schreef RuiDaSilva het volgende:Jammer, want dat vondt ik altijd het leuke aan Kreta, dat men er niet opdringerig was!
quote:Onzin, wij hebben quads gehuurd zonder rijbewijs bij te hebben, wij hebben gewoon gehuurd met onze paspoorten. Het schijnt dat het per verzekerings maatschappij verschilt.
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:24 schreef Slasher het volgende:[..]
Dat gaat dus niet, je moet voor elke scooter/auto een rijbewijs hebben, doen ze op kreta moeilijk over....je bent behoorlijk de lul als je gepakt wordt door de politie en de verhuurmaatschappij is ook het zaadje dus ze beginnen er niet aan.
Helaas!
We konden ook gewoon scooters huren zonder rijbewijs. Ik weet alleen de naam van het verhuur bedrijf niet meer.
quote:Gewoon ff goed zoeken dus.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:35 schreef Stoel het volgende:[..]
Onzin, wij hebben quads gehuurd zonder rijbewijs bij te hebben, wij hebben gewoon gehuurd met onze paspoorten. Het schijnt dat het per verzekerings maatschappij verschilt.
We konden ook gewoon scooters huren zonder rijbewijs. Ik weet alleen de naam van het verhuur bedrijf niet meer.
Jammer dat je de naam van de verhuurder niet meer weet, maar bedankt
.
Moet wel zeggen dat de temp. vast niet veel zal verschillen met de temp. hier in NL, weet gelukkig al wel dat het daar een stuk beter uit te houden is!!!
Vind het heerlijk dat we zo vroeg vliegen (zie eerdere post) dan zijn we lekker vroeg (rond 12u lokale tijd) daar en hebben we de hele dag nog voor de boeg, maar denk dat we dan wel heel moe zullen zijn ivm de vroege vliegtijd maar ja dat zien we dan wel weer....
We tellen af, maar kunnen haast niet meer wachten!!!!!
quote:nee geen geintje heb het al eerder gehoord maar wel local beer en amstel.... heineken,bud,carona ect zijn duurder hoor...:)
Op woensdag 6 augustus 2003 17:59 schreef S.L.Y het volgende:[..]
Geintje zeker of niet ? Vind het extreem goedkoop ! Is er eigenlijk nog veel prijsverschil tussen Buitenlands bier ( Heineken, Amstel etc etc ) en lokaal bier ?
* S.L.Y likes beer
quote:Ja, wij zijn ook vaak in Club Havana geweest en ook in Tiger Disco. Bijna alleen maar blonde dames
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:45 schreef sjeng007 het volgende:
Yo, kben net terug uit Chersonissos.
Kben met 9 man geweest!!!
Vooral in Amnesia geweest (anderen houden niet zo van Hardstyle)
Nog mensen in Club Havana geweest (vooral skandinaviers daar)
Voor sjeng007 :
[spam mode]
Op http://starbeach.gr Kun je wat info vinden over liedjes die op dit moment erg populair zijn op Starbeach, check the msg board...
[/spam mode]
edit:typo
Nu moeten jullie even allemaal heeeeeeeel hard gaan nadenken als jullie op Kreta zijn geweest en een scooter hebben gehuurd waarbij je geen certificaat hoeft te laten zien, want IK wil weten WAAR dat KAN!
Dus: Wie weet het?? ![]()
BuhByeeE (Nog 7 dagen)!
quote:Nog geen 16 ??? Of gewoon verlangen naar een mooie scooter op Kreta ???
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:40 schreef FreaCavALLi het volgende:
...
geen certificaat hoeft te laten zien, want IK wil weten WAAR dat KAN!
Dus: Wie weet het??BuhByeeE (Nog 7 dagen)!
Of zijn we gewoon toe aan Kreta Part III ???? ![]()
L3t m3 kn0w !
quote:Toen ik daar begin juli was, werd ik doodgegooid met Summerjam, 50 Cent. Justin T. Beyonce en Benny Benassi.
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:11 schreef sjeng007 het volgende:
Iemand nog songs uit Chersonissos die daar vaak gedraaid werden???
quote:Nou wij huurden scooters via de Gogo reisleiding, en die Griekse gast wou gewoon voor iedere scooterchauffeur een rijbewijs zien, dus denk dat het je niet eens gaat lukken om te huren zonder rijbewijs hoor?
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:37 schreef larshil het volgende:
Huur geen scooter als je geen rijbewijs of certificaat hebt
quote:Nou half juli ook nog steeds kan ik bevestigen
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:58 schreef Shirley het volgende:
Toen ik daar begin juli was, werd ik doodgegooid met Summerjam, 50 Cent. Justin T. Beyonce en Benny Benassi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |