abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12262712
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:59 schreef S.L.Y het volgende:

[..]

Geintje zeker of niet ? Vind het extreem goedkoop ! Is er eigenlijk nog veel prijsverschil tussen Buitenlands bier ( Heineken, Amstel etc etc ) en lokaal bier ?

* S.L.Y likes beer

Owow... niet teveel over bier aan mij vragen ik heb er echt geen verstand van, maar wat mensen die met ons uitgingen die dronken bier en dus wist ik toevallig wel de prijzen maar dat is dan voor een terrasje hè! Ik weet niet wat het in een discotheek kost, want daar heb ik nooit betaald !!!
Dusss misschien mensen die de prijzen weten voor de bierliefhebbers (IK NIET!!! ) in discotheken?

Tsjow...

GirLs Just WannA HaVE FuN!
pi_12266494
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:43 schreef survivor-1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA.... ik heb de tickets!!

Wij gaan dus 12 dgn, maar uiteindelijk zijn het er nu 11

We vliegen op 16 aug. om 5.20u heen (toptijd!) en op 27 aug om 7u 's ochtends al terug

Nou ja we gaan er het beste van maken!! Heb er keiveel zin in en iedereen die ook gaat veel plezier!!

Sowww dat is zeker een toptijdje... ik hoop ook dat we dan in t zelfde vliegtuig zitten dan zijn we zo rond 11 uur in Chersonissos... heerrrrrrrrrrlijk toch??? Nu maar hopen dat wij ook om 5:20 mogen !
Have FuN! AnD sEe Ya May-B THerE
pi_12268388
En hoe was het?
Het was erg leuk ik was er met 2 vrienden en we hebben het er 14 dagen leuk gehad en mooi weer (rond de 40 graden, 2 weken lang)
Heb je lekker gegeten?
Ja, we zijn bijna elke dag uiteten gegaan, je bent dan voor ongeveer 12 euro klaar met 2 drankjes erbij (en natuurlijk de gratis drankjes)
Wat waren de plaatsen waar je absoluut uit moest gaan?
New York, Cameo Club, Mauragio, Bio Bio, NRG (alleen voor de muziek)
Welke tenten kon je beter overslaan?