quote:Vertel! Waar en hoe was eht?
Op donderdag 31 juli 2003 13:32 schreef Slasher het volgende:
zo vannacht teruggekomen van kreta...lekker weer goed eten enzo maar toch fijn dat ik weer terug ben
quote:Tot daar dan hehehehe:) Maaruh vind het wel erg dat jij al een week eerder daar zit hahahaha.
Op donderdag 31 juli 2003 14:14 schreef evil_cupido het volgende:
Woei!! 8 aug naar Kreta!!! 15 DAGEN!!!
quote:Op de 14e naar Kreta gaan roeleert echt wel
Op woensdag 30 juli 2003 21:18 schreef Tach het volgende:
jaja 14 aug dan gaat het vliegtuigje ben er helemaal klaar voor.
quote:Heel relaxt hotelletje
Op donderdag 31 juli 2003 15:52 schreef Ludo_Sanders het volgende:
Ik vertrek volgende week donderdag (7 aug) om 5.05 naar Kreta, zit in het hotel/app-complex Silva Maris.

En schuin aan de overkant kan je bij Leidscheplein lekker eten
quote:15 dagen in Amoudara paar km van heraklion...veel van het eiland gezien, 3 dagen een gewone auto gehuurd (met airco natuurlijk) en 1 dag een jeep, naar Chania, Rethymon geweest.
Op donderdag 31 juli 2003 13:46 schreef Fathom het volgende:[..]
Vertel! Waar en hoe was eht?
Waar wij zaten goed te eten en te drinken zaten op een boulevard met stuk of 20 restaurantjes / barretjes waar je goed kan zitten. Uitgaan in Chersonisoss hoefde niet zo .. wij vermaakten ons savonds ook wel op het terras.
Leuke tijd gehad
quote:Samariakloof niet gedaan ? Je hebt toch verschillende versies van of kun je alleen maar de "hele" tocht doen. En dat Spinalonga ? Is dat wat ? Ik hoor nogal wat uiteenlopende meningen erover...
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:28 schreef Slasher het volgende:[..]
15 dagen in Amoudara paar km van heraklion...veel van het eiland gezien, 3 dagen een gewone auto gehuurd (met airco natuurlijk) en 1 dag een jeep, naar Chania, Rethymon geweest.
Ook naar het eiland Dia geweest en Spinalonga natuurlijk, beide een boottochtje.
Samariakloof niet gelopen, was mij de moeite niet waard om een gespleten rots te zien, mensen bij mij in de groep hebben het wel gelopen en het was heel zwaar (toen wist ik genoeg)Waar wij zaten goed te eten en te drinken zaten op een boulevard met stuk of 20 restaurantjes / barretjes waar je goed kan zitten. Uitgaan in Chersonisoss hoefde niet zo .. wij vermaakten ons savonds ook wel op het terras.
Leuke tijd gehad
quote:Je kan ook de korte tocht kiezen, dan ga je eerst met de boot naar het plaatsje Samaria, en dan mag je zelf weten tot hoever je de kloof inloopt, als je maar voor 4uur terug bent, want dan gaat de laatste boot
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:42 schreef S.L.Y het volgende:[..]
Samariakloof niet gedaan ? Je hebt toch verschillende versies van of kun je alleen maar de "hele" tocht doen.
Ik ga 11 augustus om 7.00 vertrekken ....
met transavia ... wie nog meer >???
en zie de nieuwe collectie
quote:Het is wel grappig ja en we hadden idd die Victor als tourguide, was zeer intresant hoor daar niet van maar ik vondt hem een beetje arrogant, hij vondt zichzelf wel de man
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:34 schreef xqsuss het volgende:
Ik heb idd veel gehoord over dat eiland Spinalonga .
En iedereen die het erover heeft is super enthousiast !!
Als je Victor Zorbas als leider hebt , hou je dan maar vast !! (schijnt)
Maarjaaaa ik kon er nog niet genoeg van krijgen en omdat er nu zo'n zwaar jaar aan gaat komen ga ik lekker nog keertje erheen maar dan naar een appartement. Ik ga van 16 t/m 24 augustus naar appartement Elina.. nog meer mensen??? Kga samen met een vriendin van mij en we gaan het zeker super hebben, want Kreta en vooral Chersonissos is heeeeeeeeeerrrlijk!!!! Jongeren! jullie zullen zeker geen spijt gaan krijgen. R&B'ers kom allemaal naar de Oxygen, naast Friet van Piet
!!!!
See ya There.........
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:48 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Heel relaxt hotelletje
Ow das super man! Een beter vooruitzicht kan ik niet hebben!
Hoe zit het met gemiddelde publiek in Silva Maris?
En schuin aan de overkant kan je bij Leidscheplein lekker eten
quote:Heel relaxed, normale mensen, niet echt aso's tegengekomen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:55 schreef Ludo_Sanders het volgende:
Ow das super man! Een beter vooruitzicht kan ik niet hebben!Hoe zit het met gemiddelde publiek in Silva Maris?
[..]
Maar wij zaten er begin juli, dus nu kan het wel anders zijn ![]()
Begin van de avond hebben ze wel wat entertainment bij de zwembadbar, maar daarna is het erg rustig.
Mijn uitzicht vanaf het balkon:
Op de achtergrond zie je de zee, daartussen is het 2e zwembad van het hotel ![]()

AAAAAAAAAAAHHHHHHH ... MY MIND'S GOIN INSANE.... ![]()
Deze week kan me niet snel genoeg gaan !!!
quote:Ja hiero, ik ga ook met een vriendin van mij naar App. Elina en wel vanaf 16 augustus 12dgn lang! Ga jij ook heel toevallig met GoGo??
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:48 schreef FreaCavALLi het volgende:Maarjaaaa ik kon er nog niet genoeg van krijgen en omdat er nu zo'n zwaar jaar aan gaat komen ga ik lekker nog keertje erheen maar dan naar een appartement. Ik ga van 16 t/m 24 augustus naar appartement Elina.. nog meer mensen???
See ya There.........
Groetjes
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 21:43 schreef survivor-1 het volgende:[..]
Ja hiero, ik ga ook met een vriendin van mij naar App. Elina en wel vanaf 16 augustus 12dgn lang! Ga jij ook heel toevallig met GoGo??
Groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |