Heeft iemand ervaring met appartement Golden Bay in Malia. Daar ga ik dus heen misschien leuk om te weten
quote:Jaaaa wij gaan van 16 - 29 aug dus zitten er rond dezelfde tijd als jou!! We gaan met z'n 2tjes en wij zijn 2 gezellige meiden. We zitten in App. Elina en gaan met GoGo Tours.
Op woensdag 23 juli 2003 16:46 schreef S.L.Y het volgende:
Mogge Fok!kers,Ik ga samen met twee vrienden over een week of drie naar Chersonissos. Ik heb een beetje rondgesurfd in de Kreta topics maar kwam geen echt antwoord tegen op mijn vragen. Ik wil er een scooter gaan huren maar ik heb geen idee wat de prijzen hiervoor zijn. Op http:/kreta.pagina.nl stond een link naar Pop Motors maar hier staan geen prijzen bij.
Iemand enig idee wat die dingen koster per dag/week ? Verder gaan wij van 14-30 Augustus, zijn ernog meer mensen die rond die tijd gaan dannnn ?
Misschien tot ziens
hahaaaaaaaaaa
quote:antwoord1: het lijkt er indd. veel op, we waren in club "New York" rond 6 uur 's ochtends, en we hadden ook al redelijk veel op (komt door steeds die 2e gratis
Op maandag 14 juli 2003 22:01 schreef kyra1974 het volgende:
conques nog wat.....ik heb ff gekeken.. maare heb je all die wijfies gepulled of betaald om met ze op de foto te mogen hahahaha...hey nasty thing die zee egel.. heb je die daar veel.. en hoe zien die gluiperts eruit.. je gaat me toch niet vertellen dat ik van die stomme waterschoenen aan moet???
Antwoord 2: Ze schijnen er redelijk te zitten, maar toch heb ik niemand gezien met die domme schoentjes aan. Het probleem is alleen dat ik er niet in stapte, maar er in VIEL toen ik omviel met een luchtbed in de branding, en doordat ik net omviel waar de stroming heen ging viel ik dus net daar waar ze allemaal zaten (ik had stekels in mijn hand & voet, en in mijn hand zit er nog steeds een klein stukje van 1
)
Je moet gewoon goed uitkijken waar je loopt, en niet te veel lopen, maar snel gaan zwemmen
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 16:27 schreef Martijn85 het volgende:
Hmmm ben ik dan de enige die niet naar Chersonissos maar naar Malia gaat??
quote:Nou zeg
Op donderdag 24 juli 2003 18:14 schreef rooierooie het volgende:
Ik ben twee jaar geleden op Kreta geweest. Ik vond zowel Chersonissos als Malia ver-schrik-ke-lijk. Eén grote toeristische bende, Nederlandse eettenten, cafés met foto's van Frans Bauer en hossende Nederlanders voor het raam. Afschuwelijk, ik schaamde me dat ik uit Nederland kom.
Koutouloufari daarentegen...
quote:Nou, Chersonissos zit vol met voornamelijk Nederlanders, en Malia vol met voornamelijk Engelsen.... en die zijn redelijk bezopen over het algemeen
Op vrijdag 25 juli 2003 12:55 schreef Ventje83 het volgende:Nou zeg
Is het echt zo erg? Wij gaan 17 augustus naar Malia, en ik had de hoop dat Malia iets minder toeristisch en druk-met-bezopen-jongeren-achtig was. Maar dan zit ik er dus helemaal naast? Ik wil dus wel toeristisch, en druk, maar niet vol van bezopen jongetjes en meisjes.
Maar je gaat redelijk tegen het eind van het seizoen, dus de ergste drukte is dan wel geweest!
quote:Hehe, Malia is een grote Engelse toeristenzooi
Op vrijdag 25 juli 2003 12:55 schreef Ventje83 het volgende:[..]
Wij gaan ook naar Malia.
[..]Nou zeg
Is het echt zo erg? Wij gaan 17 augustus naar Malia, en ik had de hoop dat Malia iets minder toeristisch en druk-met-bezopen-jongeren-achtig was. Maar dan zit ik er dus helemaal naast? Ik wil dus wel toeristisch, en druk, maar niet vol van bezopen jongetjes en meisjes.
quote:Ga jij ook met Neckermann ?
Op donderdag 24 juli 2003 18:21 schreef Fathom het volgende:
Nog precies 3 weken!!!
quote:Dan zullen we elkaar zeker tegen het lijf lopen ;-)
Op donderdag 24 juli 2003 20:25 schreef survivor-1 het volgende:[..]
Jaaaa wij gaan van 16 - 29 aug dus zitten er rond dezelfde tijd als jou!! We gaan met z'n 2tjes en wij zijn 2 gezellige meiden. We zitten in App. Elina en gaan met GoGo Tours.
Misschien tot ziens
quote:Ga jij ook met GoGo of met Neckermann zoals je het hieboven over had? Ik denk dat we heeeel veeel mensen zullen tegenkomen maar maar waarom jou zeker dan?
Op vrijdag 25 juli 2003 15:15 schreef S.L.Y het volgende:[..]
Dan zullen we elkaar zeker tegen het lijf lopen ;-)
quote:Met Neckermann idd, appartementen Plaza...
Op vrijdag 25 juli 2003 22:41 schreef survivor-1 het volgende:[..]
Ga jij ook met GoGo of met Neckermann zoals je het hieboven over had? Ik denk dat we heeeel veeel mensen zullen tegenkomen maar maar waarom jou zeker dan?
Geloof je niet in het lot dan
?
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 18:03 schreef Nadientje het volgende:
ik ga ook naar malia 22 aug. en ben vorig jaar ook geweest.. vond het heeeerlijk, echt niet te druk enzo.. maar wij gaan altijd pas laat in de vakantie ook nu weer, dan is het er vast al iets rustiger
quote:ja smaken verschillen natuurlijk maar om alleen maar nederlanders te zien en horen kan ik natuurlijk net zo goed hier blijven of naar salou gaan
Op zaterdag 26 juli 2003 18:05 schreef Virus.NL het volgende:
We zijn wel met een jeep en een keer met de bus door malia gereden, maar ik zou er niet willen zitten, chersonissos ziet er een stuk leuker en gezelliger uit.
Die belgische neckermann-babe die vond dat ook(die zat zelf in malia)
quote:Ja app Migalis:)
Op vrijdag 25 juli 2003 15:12 schreef S.L.Y het volgende:[..]
Ga jij ook met Neckermann ?
van 14 tot 21 aug!!
quote:Daar heb ik geen goede verhalen over gehoord.
Op zaterdag 26 juli 2003 19:38 schreef Fathom het volgende:[..]
Ja app Migalis:)
van 14 tot 21 aug!!
quote:ik heb net vernomen van nederlanders dat het in malia brits getint is .. dus geen fransie en alle andere nederlandse shit.. en weinig nederlanders... jipppppppppppieeee.. mijn perfecte vakantie dus
Op donderdag 24 juli 2003 18:14 schreef rooierooie het volgende:
Ik ben twee jaar geleden op Kreta geweest. Ik vond zowel Chersonissos als Malia ver-schrik-ke-lijk. Eén grote toeristische bende, Nederlandse eettenten, cafés met foto's van Frans Bauer en hossende Nederlanders voor het raam. Afschuwelijk, ik schaamde me dat ik uit Nederland kom.
Koutouloufari daarentegen...
quote:ik ga de 23ste (augustus) misschien komen we elkaar wel tegen ... we zijn makkelijk te herkennen zoveel nederlanders zijn er niet.. ooh en toeristisch is het wel.. maar wat maakt dat nou uit?? als je rust wil ga je toch naar koutlefarie (of hoe je het ook schrijft)
Op vrijdag 25 juli 2003 12:55 schreef Ventje83 het volgende:[..]
Wij gaan ook naar Malia.
[..]Nou zeg
komt allemaal goed malia is onwijs gezellie.. 10x beter dan chersonissos waar het stikt van de nederlanders en waar je op elke hoek broodje v kootje heb zitten.... nu ben je echt op vakantie (veel scadanaviers ook in malia trouwens)
ik zie je daar wel:) veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |