abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2003 @ 18:22:30 #26
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_11669199

dit is dus een foto van bart, april en ik en je weet het, mocht je haar zien...... DE GROETEN

woensdag 9 juli 2003 @ 19:27:42 #27
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_11670195
* Angeles zou ook wel weer naar Kreta op vakantie willen...

Waarschijnlijk volgend jaar

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_11670282
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 03:14 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Het zal best dat overal vechtpartijen zijn, ik heb echter geen behoefte om het op te zoeken en wellicht dat het die vechtpartij zal wel zijn geweest waarover ik hoorde. Bovendien was Malia voor mij verder dan Chersonissos (ik hoefde hiervoor alleen maar de berg af te [afbeelding]) dus de beslissing was snel gemaakt.
[..]

Ach ja, goedkope wijven heb je overal toch? En daarbij maakt drank meer kapot dan je denkt... Ik heb er iig vreselijk om gelachen!
[..]

Niks mis mee, op een enkele keer na heb ik over het algemeen heerlijk gegeten in Kreta. [afbeelding]

Overigens, je caps lock stond weer aan, was je weer geïrriteerd?

ikke?? nooit maar anders leek het net 1 verhaal.. en ik was aan het reageren op.. .vandaar..:) zie caps lock uit
pi_11700830
Laat maar
pi_11701069
Ennnnn Maandag ga ik er naartoe.........
Chersonissos here we come
Cuore Sportivo
pi_11706987
Wij staan nu op het punt om te boeken, acrogiali appartement in Malia aan het strand, 700 meter van het centrum af. Klinkt goed, naar mijn idee

Ik vraag me alleen af; is het begin augustus (de 8e) nog erg druk? Ik zie op foto's namelijk vrij 'lege' stranden, en ik hou juist van vol en gezellig..

† In Memoriam † vrijdag 11 juli 2003 @ 14:37:20 #32
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_11708011
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:00 schreef Ventje83 het volgende:
Wij staan nu op het punt om te boeken, acrogiali appartement in Malia aan het strand, 700 meter van het centrum af. Klinkt goed, naar mijn idee

Ik vraag me alleen af; is het begin augustus (de 8e) nog erg druk? Ik zie op foto's namelijk vrij 'lege' stranden, en ik hou juist van vol en gezellig..

Denk het wel, dan is het nl. nog hoogseizoen.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_11723224
volgens mij wel hoor.. ik ga pas de 23ste..dus dan zal het misschien iets rustiger worden maar engeland en zweden hebben dan nog vakantie.. dus er zal nog genoeg volk rondlopen
pi_11734624
Ik ben vandaag teruggekomen uit Chersonissos! Twee hele leuke weken gehad, maar wat was het warm! Phewww, dat viel me toch wel tegen.

Leuk die foto hierboven van April.
Mensen die nog naar Chersonissos gaan, TNT is

Ik wil terug!

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_11734884
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:51 schreef Virus.NL het volgende:
Het is hotel Silva Maris geworden we hebben lang getwijfeld tussen verschillende hotels, maar nu hebben we alleen logies+ontbijt, dus kunnen we elke avond zelf kiezen waar we iets gaan eten.

Dit hotel heeft een mooi groot zwembad, ligt aan het strand en dichtbij het centrum, dus precies wat we zochten

http://www.neckermann.nl/asp/ObjectDetailPage.asp?nObjectID=8480

Alleen vliegen we om 17.30uur met Basiq Air

Das een mooi hotel! Allemaal lieve huisjes.
ik zat in het hotel ernaast. Het is niet echt vlakbij het (uitgaans)centrum.
Ze hebben wel zielige entertainment shows (Grease) maar daar hoef je natuurlijk geen last van te hebben.
  zondag 13 juli 2003 @ 08:24:03 #36
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11740198
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:04 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Ze hebben wel zielige entertainment shows (Grease) maar daar hoef je natuurlijk geen last van te hebben.
Grease zielig? Dan hebben ze het wel erg verpest. Heb je die show gezien?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11740304
[quote]Op vrijdag 4 juli 2003 01:06 schreef BwennieBren het volgende:
Jasas! (oftewel Hallo in het Grieks)
Appartement Villa Dyctyna was heel goed vertoeven. De entree zag er al heel gezellig uit:

Ik krijg hier kouwe rillingen- wij waren vier jaar geleden ook in Dyctina, en zelfs in dezelfde kamers zoals ik op je foto kan zien!

Dat stuk omhooglopen is trouwens echt #@# als het zo warm is...

How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_11742651
Nog meer Fok!ers die woensdag om 06.10 in het vliegtuig zitten richting Kreta?
pi_11743272
quote:
Op zondag 13 juli 2003 08:24 schreef YPPY het volgende:

[..]

Grease zielig? Dan hebben ze het wel erg verpest. Heb je die show gezien?

Ze deden het op zich niet slecht hoor. Maar de doelgroep is denk ik meer 50+. Er zijn leukere dingen te doen 's avonds in Chersonissos.
pi_11746425
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:04 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Das een mooi hotel! Allemaal lieve huisjes.
ik zat in het hotel ernaast. Het is niet echt vlakbij het (uitgaans)centrum.

Hier een foto van ons uitzicht vanaf het balkonnetje:

Het centrum was makkelijk te lopen, en we konden ook makkelijk naar starbeach lopen. Schuin tegenover ons was http://www.leidseplein-kreta.com, en daar hebben we een paar keer goed gegeten.
Het was een mooi hotel/appartementen park, met 2 grote zwembaden en vlakbij zee

Ook nog jeep-safari gedaan, was ook erg leuk, vooral omdat je gewoon zelf de hele dag mag rijden
Hier op de foto waren we pas halverwege, het hoogste punt waar we gereden hebben was 1800m.

[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 13-07-2003 18:34]

pi_11746933
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:16 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Het centrum was makkelijk te lopen, en we konden ook makkelijk naar starbeach lopen. Schuin tegenover ons was http://www.leidseplein-kreta.com, en daar hebben we een paar keer goed gegeten.
Het was een mooi hotel/appartementen park, met 2 grote zwembaden en vlakbij zee

Hoeveel kostte dat?
pi_11746956
Ik zie dat ik een beetje vaag heb zitten quoten, maar ik bedoel het hotel, niet het eten dus
pi_11746997
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:51 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Ik zie dat ik een beetje vaag heb zitten quoten, maar ik bedoel het hotel, niet het eten dus
Volgens mij was het iets van 800 euro per persoon voor 8 dagen.
Als we een week later last minute gingen was het de helft goedkoper
pi_11750522
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:54 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Volgens mij was het iets van 800 euro per persoon voor 8 dagen.
Als we een week later last minute gingen was het de helft goedkoper

Das een boel geld! Het zag er ook al erg duur uit.
  maandag 14 juli 2003 @ 09:58:42 #45
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_11756369
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:55 schreef Slasher het volgende:
Wel op woensdag. Maar om 14:40 vertrekt ons vliegtuigje.
  maandag 14 juli 2003 @ 17:19:47 #46
60315 survivor-1
Geen Fratsen....Dat Scheelt...
pi_11766746
Kaliespera!!

Ja, hehe ik heb geboekt en echt totaal iets anders dan de planning was maar 1 vriendin had afgezegd dus werden de plannen omgegooid en gaan we nu op 16 aug. naar Chersonissos!!!! Lekker 12 dagen met GoGo!! Heb er echt zin in! We zitten in appartement Elina, een studio hebben we geboekt! Het aftellen kan beginnen nog 33 dagen!!!

Sto epaniethien !!

Leef vandaag...je hebt geen recht op morgen!!
pi_11772406
conques nog wat.....ik heb ff gekeken.. maare heb je all die wijfies gepulled of betaald om met ze op de foto te mogen hahahaha...

hey nasty thing die zee egel.. heb je die daar veel.. en hoe zien die gluiperts eruit.. je gaat me toch niet vertellen dat ik van die stomme waterschoenen aan moet???

pi_11772909
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:01 schreef kyra1974 het volgende:
hey nasty thing die zee egel.. heb je die daar veel.. en hoe zien die gluiperts eruit.. je gaat me toch niet vertellen dat ik van die stomme waterschoenen aan moet???
Ik heb gewoon hier bij een sportwinkel een paar goedkope waterschoenen (surfschoenen) gehaald, en ik was toch wel blij dat ik ze bij me had toen ik in de zee ging zwemmen.

Hier nog een fototje uitgesneden:

[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 14-07-2003 22:24]

pi_11784841
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:55 schreef Slasher het volgende:
Jaaaa ik!! Vluchtnummer DBR341??
Signature?
  dinsdag 15 juli 2003 @ 13:40:11 #50
60315 survivor-1
Geen Fratsen....Dat Scheelt...
pi_11784975
Ik moet er niet aan denken dat ik in zo'n zeeegel stap. Heb je die ook nog als je laat in het seizoen gaat zoals ik (16 aug?) En idd hoe herken je deze rare nare beesten? Ik word al helemaal panisch als ik de zee in ga dan. Ik ga naar Chersonissos waar zat jij dan dat je dat hebt opgelopen?

Groetjes

Leef vandaag...je hebt geen recht op morgen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')