abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12333050
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:22 schreef xqsuss het volgende:

[..]

Nog geen 16 ??? Of gewoon verlangen naar een mooie scooter op Kreta ???
Ik had gehoord dat ze bij MOTO EXPRESS niet moeilijk doen !
www.creteweb.gr ... daar staat de website van die zaak.

Nee daar gaat het niet om, kzit ruim in de 17 maar ik was 3 weken geleden in Chersonissos, en omdat dat stadje zo gestrekt is, is zo'n scooter echt superhandig, vandaarrrrrrrr.
Maar bedankt voor de tip!
GirLs Just WannA HaVE FuN!
  zondag 10 augustus 2003 @ 16:01:52 #227
61988 xqsuss
Locked N Loaded
pi_12337072
CRETE HERE WE CUM !!!
Morgenochtend om 7 uur vertrekken op schiphol !!
Nog meer happy people die ook morgenochtend gaan ??????

Kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnn...

/-----//Grtz//--//XQSuSS//-----/1--4M--H0RN3Y----/
  maandag 11 augustus 2003 @ 10:30:11 #228
60315 survivor-1
Geen Fratsen....Dat Scheelt...
pi_12351165
Nog 5 daagjes wachten en dan vliegen we ook richting Chersonissos!! Moet nu deze week nog 28u werken verdeeld over 4dgn dus valt mee!
Maar we tellen nog steeds af

5 to go

Leef vandaag...je hebt geen recht op morgen!!
pi_12351331
Nog 6 daagies en dan zitten wij in Malia
pi_12371536
Wazzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! nog 40 uurtjes en tis zover
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 18:24:58 #231
60315 survivor-1
pi_12386285
Nog 4 ........ 4 dagen voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok!!

Iedereen de groeten, eens kijken o we moeten nog 4 4 dagen lalalalalalalalalala

pi_12387812
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:40 schreef Ventje83 het volgende:
Nog 6 daagies en dan zitten wij in Malia
ikke nog 11... can't fuckin wait
  Redactie Games dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:18:51 #233
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_12390200
Nog 1.5
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_12393361
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:59 schreef S.L.Y het volgende:

Geintje zeker of niet ? Vind het extreem goedkoop ! Is er eigenlijk nog veel prijsverschil tussen Buitenlands bier ( Heineken, Amstel etc etc ) en lokaal bier ?

Vrijwel niet.. bijna alle tenten schenken standaard Heineken, Amstel of Grolsch. Pas wel op bij Bio Bio, dat het niet onverwachts happy hour is. Ik bestel 7 bier (voor ik dacht 2,50), blijkt het normaal 5 euro te zijn en kreeg ik er nu dus 14 a 2,50.. Sta je daar met 14 bier
  Redactie Games woensdag 13 augustus 2003 @ 01:14:30 #235
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_12396433
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:11 schreef Jape het volgende:

[..]

Vrijwel niet.. bijna alle tenten schenken standaard Heineken, Amstel of Grolsch. Pas wel op bij Bio Bio, dat het niet onverwachts happy hour is. Ik bestel 7 bier (voor ik dacht 2,50), blijkt het normaal 5 euro te zijn en kreeg ik er nu dus 14 a 2,50.. Sta je daar met 14 bier

Jezus wat een ramp
pi_12397462
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:11 schreef Jape het volgende:

[..]

* S.L.Y doesn't mind !
  woensdag 13 augustus 2003 @ 08:26:45 #237
60315 survivor-1
pi_12398335
Het gaat nu alleen over het bier, maar hoe zit dat met een Apfelcorn, Coebergh ofzo hebben ze dat daar wel en hoe duur is dat dan?? Nou ja moet zeggen dat ik het vorig jaar in Mallorca prima heb gered met de goedkope cocktails die waren erg lekker en bij de nederlandse kroegen (waar we vaak zaten) hadden ze wel gewoon apfelcorn maar hoe zit dat daar??

Groetjes

Redactie Games woensdag 13 augustus 2003 @ 12:07:24 #238
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_12401651
13 uur.... hehheeh word toch wel redelijk nerveus!!!
pi_12403529
Ik ben al weer terug

14 dagen geweest in Stalis, was zeeeeer lol daar.

Skeft Hem Nu !!!
  Redactie Games woensdag 13 augustus 2003 @ 19:15:46 #240
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_12411503
word nu toch wel lekker nerveus hoor!!! hahaha bye bye FOK!!!
pi_12411610
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 19:15 schreef Fathom het volgende:
hahaha bye bye FOK!!!
Je zult het niet missen hoor genoeg te doen daar!
pi_12413739
Er zijn daar ook 100 internet cafe's
Skeft Hem Nu !!!
pi_12413826
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:05 schreef Skefthem het volgende:
Er zijn daar ook 100 internet cafe's
Verdomme nog aan toe , weet je dat zeker?
pi_12414912
Je gaat toch niet fokken op je vakantie?
pi_12417698
Ik ben net terug uit Kreta, zat in Platanias, maar vind Kreta, naast de indrukwekkende natuur in het achterland en aan de zuidkust, vooral ook tegenvallen. Ten eerste vanwege de vervuiling van de natuur. Verder het culinaire amateurisme in alle taverna's. En als laatste het toerisme aan de noordkust. Ik zal niet meer teruggaan.
I´m back.
pi_12417729
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:09 schreef fatima het volgende:

[..]

Verdomme nog aan toe , weet je dat zeker?

.
I´m back.
pi_12422740
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben net terug uit Kreta, zat in Platanias, maar vind Kreta, naast de indrukwekkende natuur in het achterland en aan de zuidkust, vooral ook tegenvallen. Ten eerste vanwege de vervuiling van de natuur. Verder het culinaire amateurisme in alle taverna's. En als laatste het toerisme aan de noordkust. Ik zal niet meer teruggaan.
Met die vervuiling ben ik het eens, het afval wordt gewoon met vrachtwagens de bergen in gereden en daar wordt het verbrand. Maar ik zou er zelf wel nog eens terug gaan naar Kreta en dan misschien in de buurt van Agios Nikolaos.

Persoonlijk heb ik er niks tegen toeristiche plaatsen als het maar niet overdreven druk is, en gelukkig is dat niet zo op Kreta.

pi_12424114
quote:
Als je voor meer dan alleen het uitgaans- en strandleven komt is juli/augustus niet de meest perfecte tijd om naar Kreta te gaan. Mei of begin juni is een veel betere periode wat dat betreft, het is (normaal gesproken) nog niet te warm, de natuur is een stuk minder uitgedroogd en de charters vliegen nog niet af en aan met hordes jongeren die met name voor het uitgaan komen.
pi_12424899
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:00 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Als je voor meer dan alleen het uitgaans- en strandleven komt is juli/augustus niet de meest perfecte tijd om naar Kreta te gaan. Mei of begin juni is een veel betere periode wat dat betreft, het is (normaal gesproken) nog niet te warm, de natuur is een stuk minder uitgedroogd en de charters vliegen nog niet af en aan met hordes jongeren die met name voor het uitgaan komen.

Eigenlijk ben ik een type dat helemaal niet om uitgaans- en strandleven op vakantie ga en dus is Kreta in juli/aug. sowieso een misser geweest idd. Ik bedoel wandelen kon je ook niet, vanwege de hitte. En de Samaria kloof is vooral constant goed uitkijken waar je je poten zet en in straf tempo er doorheen.

Alleen had ik geboekt voor een niet zo toeristisch plaatsje en kwamen we door een fout van de touroperator dus in Platanias (die naam leek op het plaatsje waar ik wel geboekt had, iets ten oosten van Rethymnon) ten westen van Chania terecht. Het gebied waar overigens Zorba de Griek gesitueerd is.

Uitgaan en naar het strand kun je hier ook, ik wil wat van de couleur locale oppikken en heb er een hardgrondige hekel aan om Hollanders tegen te komen in het buitenland. Gelukkig waren die er niet zoveel, echter in ons complexje, dat verder wel goed verzorgd was, zaten er wel.

Niettemin het westen van Kreta tot Iraklion en Agio Galini in het zuiden m.b.v. gehuurde auto en inclusief enkele duivelsritten op de "snelweg" en langs klippen en kloven redelijk goed bekeken. Daarnaast nog 1 en ander over de geschiedenis gelezen, die best interessant is, kortom: ik hoef niet meer terug om ook het oosten nog te bekijken, ondanks Agios Nicolaos en Vai.

Festos en de disk van Festos, dit laatste ondanks bezoek aan archeologisch museum in Iraklion waar ik dacht dat je hem kon zien, gemist. Volgend jaar maar weer wat anders.

I´m back.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:48:47 #250
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_12425103
quote:
Neem de volgende keer dan maar een kijkje in Rethymnon!
is aan de Noord kust, maar helemaal niet zoveel toeristen en t is daar echt PRACHTIG!
in ons hotel zat een NL gezin..verder geen Nederlander gezien.
je hebt er overigens ook geen last van vervuilde natuur
damn ik wil daar weer heen!!!!!!!!
OJAAJOH?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')