quote:Nee daar gaat het niet om, kzit ruim in de 17 maar ik was 3 weken geleden in Chersonissos, en omdat dat stadje zo gestrekt is, is zo'n scooter echt superhandig, vandaarrrrrrrr.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:22 schreef xqsuss het volgende:[..]
Nog geen 16 ??? Of gewoon verlangen naar een mooie scooter op Kreta ???
Ik had gehoord dat ze bij MOTO EXPRESS niet moeilijk doen !
www.creteweb.gr ... daar staat de website van die zaak.
Kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnn...
5 to go
Iedereen de groeten, eens kijken o we moeten nog 4 4 dagen lalalalalalalalalala
quote:ikke nog 11... can't fuckin wait
Op maandag 11 augustus 2003 10:40 schreef Ventje83 het volgende:
Nog 6 daagies en dan zitten wij in Malia![]()
quote:Vrijwel niet.. bijna alle tenten schenken standaard Heineken, Amstel of Grolsch. Pas wel op bij Bio Bio, dat het niet onverwachts happy hour is. Ik bestel 7 bier (voor ik dacht 2,50), blijkt het normaal 5 euro te zijn en kreeg ik er nu dus 14 a 2,50.. Sta je daar met 14 bier
Op woensdag 6 augustus 2003 17:59 schreef S.L.Y het volgende:Geintje zeker of niet ? Vind het extreem goedkoop ! Is er eigenlijk nog veel prijsverschil tussen Buitenlands bier ( Heineken, Amstel etc etc ) en lokaal bier ?
quote:Jezus wat een ramp
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:11 schreef Jape het volgende:[..]
Vrijwel niet.. bijna alle tenten schenken standaard Heineken, Amstel of Grolsch. Pas wel op bij Bio Bio, dat het niet onverwachts happy hour is. Ik bestel 7 bier (voor ik dacht 2,50), blijkt het normaal 5 euro te zijn en kreeg ik er nu dus 14 a 2,50.. Sta je daar met 14 bier
quote:* S.L.Y doesn't mind !
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:11 schreef Jape het volgende:[..]
Vrijwel niet.. bijna alle tenten schenken standaard Heineken, Amstel of Grolsch. Pas wel op bij Bio Bio, dat het niet onverwachts happy hour is. Ik bestel 7 bier (voor ik dacht 2,50), blijkt het normaal 5 euro te zijn en kreeg ik er nu dus 14 a 2,50.. Sta je daar met 14 bier
Groetjes
quote:Je zult het niet missen hoor genoeg te doen daar!
Op woensdag 13 augustus 2003 19:15 schreef Fathom het volgende:
hahaha bye bye FOK!!!
quote:Verdomme nog aan toe
Op woensdag 13 augustus 2003 21:05 schreef Skefthem het volgende:
Er zijn daar ook 100 internet cafe's
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:09 schreef fatima het volgende:[..]
Verdomme nog aan toe
, weet je dat zeker?
quote:Met die vervuiling ben ik het eens, het afval wordt gewoon met vrachtwagens de bergen in gereden en daar wordt het verbrand. Maar ik zou er zelf wel nog eens terug gaan naar Kreta en dan misschien in de buurt van Agios Nikolaos.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben net terug uit Kreta, zat in Platanias, maar vind Kreta, naast de indrukwekkende natuur in het achterland en aan de zuidkust, vooral ook tegenvallen. Ten eerste vanwege de vervuiling van de natuur. Verder het culinaire amateurisme in alle taverna's. En als laatste het toerisme aan de noordkust. Ik zal niet meer teruggaan.
Persoonlijk heb ik er niks tegen toeristiche plaatsen als het maar niet overdreven druk is, en gelukkig is dat niet zo op Kreta.
quote:Als je voor meer dan alleen het uitgaans- en strandleven komt is juli/augustus niet de meest perfecte tijd om naar Kreta te gaan. Mei of begin juni is een veel betere periode wat dat betreft, het is (normaal gesproken) nog niet te warm, de natuur is een stuk minder uitgedroogd en de charters vliegen nog niet af en aan met hordes jongeren die met name voor het uitgaan komen.
Ik ben net terug uit Kreta, zat in Platanias, maar vind Kreta, naast de indrukwekkende natuur in het achterland en aan de zuidkust, vooral ook tegenvallen. Ten eerste vanwege de vervuiling van de natuur. Verder het culinaire amateurisme in alle taverna's. En als laatste het toerisme aan de noordkust. Ik zal niet meer teruggaan.
quote:Eigenlijk ben ik een type dat helemaal niet om uitgaans- en strandleven op vakantie ga en dus is Kreta in juli/aug. sowieso een misser geweest idd. Ik bedoel wandelen kon je ook niet, vanwege de hitte. En de Samaria kloof is vooral constant goed uitkijken waar je je poten zet en in straf tempo er doorheen.
Op donderdag 14 augustus 2003 11:00 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als je voor meer dan alleen het uitgaans- en strandleven komt is juli/augustus niet de meest perfecte tijd om naar Kreta te gaan. Mei of begin juni is een veel betere periode wat dat betreft, het is (normaal gesproken) nog niet te warm, de natuur is een stuk minder uitgedroogd en de charters vliegen nog niet af en aan met hordes jongeren die met name voor het uitgaan komen.
Alleen had ik geboekt voor een niet zo toeristisch plaatsje en kwamen we door een fout van de touroperator dus in Platanias (die naam leek op het plaatsje waar ik wel geboekt had, iets ten oosten van Rethymnon) ten westen van Chania terecht. Het gebied waar overigens Zorba de Griek gesitueerd is.
Uitgaan en naar het strand kun je hier ook, ik wil wat van de couleur locale oppikken en heb er een hardgrondige hekel aan om Hollanders tegen te komen in het buitenland. Gelukkig waren die er niet zoveel, echter in ons complexje, dat verder wel goed verzorgd was, zaten er wel.
Niettemin het westen van Kreta tot Iraklion en Agio Galini in het zuiden m.b.v. gehuurde auto en inclusief enkele duivelsritten op de "snelweg" en langs klippen en kloven redelijk goed bekeken. Daarnaast nog 1 en ander over de geschiedenis gelezen, die best interessant is, kortom: ik hoef niet meer terug om ook het oosten nog te bekijken, ondanks Agios Nicolaos en Vai.
Festos en de disk van Festos, dit laatste ondanks bezoek aan archeologisch museum in Iraklion waar ik dacht dat je hem kon zien, gemist. Volgend jaar maar weer wat anders.
quote:Neem de volgende keer dan maar een kijkje in Rethymnon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |