voorbeeldje:
http://www.domein.nl/avatar/avatar.jpg
Moet de ene keer dit plaatje zijn:
En de andere keer:
[Dit bericht is gewijzigd door Affe_mit_ein_Waffe op 02-07-2003 14:30]
quote:Dit is dan denk ik nog de beste oplossing, als het werkt tenminste. Ik wist niet dat het kon.
Op woensdag 2 juli 2003 14:30 schreef Affe_mit_ein_Waffe het volgende:
Je moet je JPEGjes converteren naar .GIF en daar dan een "Animated GIF" (GIF89a) van maken die, random gekozen, maar een van de frames per keer laat zien.
Ok dit is wel ietsjes anders dan je wil doen dus, maar is opzich wel iets praktisch.
quote:Wel in php, maar ik meot NU weg, sorry
Op woensdag 2 juli 2003 14:30 schreef quaker het volgende:
hoe kan je nou 2 verschillende plaatjes onder 1 bestandsnaam laten draaien? niet als .jpg in iedergeval...
quote:Zijn jullie dom of doen jullie maar alsof
Op woensdag 2 juli 2003 14:31 schreef $tranger het volgende:
Ik kan je misschien de source van mijn avatar geven, maar die is niet de simpelste. En je hebt dus meteen PHP hosting nodig.
[..]Dit is dan denk ik nog de beste oplossing, als het werkt tenminste. Ik wist niet dat het kon.
quote:De rest is misschien dom, maar ze kunnen tenminste wel lezen...
Op woensdag 2 juli 2003 14:42 schreef flex01 het volgende:
Zijn jullie dom of doen jullie maar alsof
quote:.....en spammen tenminste niet...
Op woensdag 2 juli 2003 14:53 schreef markvleth het volgende:[..]
De rest is misschien dom, maar ze kunnen tenminste wel lezen...
quote:Ale je een random avatar bedoelt met een *.php extensie, dan had 'ie vast dit topic niet geopend... De *.jpg extensie moet behouden blijven...
Op woensdag 2 juli 2003 14:42 schreef flex01 het volgende:[..]
Zijn jullie dom of doen jullie maar alsof
Hij bedoeld dat ie bij het refreshen van de pagina een ander plaatje laat zien, ik heb thuis wel een scriptje. ff w88 tot 5 uur dan maar , ik post em ook wel op mijn site/forum : Hiero
php:<?
Header("Content-type: image/gif");
Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
srand((double)microtime()*1000000);
$nr=rand(1,6); //de 6 ia het aantal plaatjes
$fn=fopen("$nr.gif","r");
fpassthru($fn);
?>
?>
quote:Pfffffffffffffffffffffffffffffff
Op woensdag 2 juli 2003 15:11 schreef Da_Koen het volgende:
http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=4194php:<?
Header("Content-type: image/gif");
Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
srand((double)microtime()*1000000);
$nr=rand(1,6); //de 6 ia het aantal plaatjes
$fn=fopen("$nr.gif","r");
fpassthru($fn);
?>
?>
quote:Dat werkt toch ook als avatar
Op woensdag 2 juli 2003 15:13 schreef weirdinside.nl het volgende:[..]
Pfffffffffffffffffffffffffffffff
... Dit is dus de *.php extensie
quote:Klopt, maar topicstarter wil graag een *.jpg extensie met een rando avatar. Waarschijnlijk omdat het board waar hij/zij de avatar wil displayen, de *.php extensie blokkeert (Noem bijvoorbeeld Invision Boards, of vBulletin
Op woensdag 2 juli 2003 15:13 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Dat werkt toch ook als avatar
code:Je PHP heeft nergens last van en allerlei fora pakken hem gewoon. Simpel.http://www.website.com/plaatje.PHP?ext=.jpg
quote:"Ik zoek een random avatar script" Hij zoekt dus een random avatar script heel goed en bestandsnaam moet hetzelfde blijven , hij heeft het niet over extensie
Op woensdag 2 juli 2003 15:15 schreef weirdinside.nl het volgende:[..]
Klopt, maar topicstarter wil graag een *.jpg extensie met een rando avatar. Waarschijnlijk omdat het board waar hij/zij de avatar wil displayen, de *.php extensie blokkeert (Noem bijvoorbeeld Invision Boards, of vBulletin
)
quote:als je extern kan hosten kan je gewoon per extensie aangeven of deze geparsed dient te worden.
Klopt, maar topicstarter wil graag een *.jpg extensie met een rando avatar. Waarschijnlijk omdat het board waar hij/zij de avatar wil displayen, de *.php extensie blokkeert (Noem bijvoorbeeld Invision Boards, of vBulletin
)
code:in een .htaccess-file in dezelfde directory te plaatsenAddType application/x-httpd-php .jpg
quote:De TS wil dat de bestandsnaam van het pics het zelfde blijft, en die .php file blijft steeds hetzelfde, dus ik begrijp niet wat je luld........
)
quote:Invision Boards haperen hier ook nog op
Op woensdag 2 juli 2003 15:21 schreef Slarioux het volgende:
Dan doe je toch gewoon:code:Je PHP heeft nergens last van en allerlei fora pakken hem gewoon. Simpel.http://www.website.com/plaatje.PHP?ext=.jpg
quote:Een andere mogelijkheid is er dan niet(volgens mij tenminste...).
Op woensdag 2 juli 2003 16:44 schreef weirdinside.nl het volgende:[..]
Invision Boards haperen hier ook nog op
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |