abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2005 @ 16:38:14 #151
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_28684169
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:34 schreef Mayadevi het volgende:
Leuk dat iemand van 14 anno 2005 die boeken nog kan waarderen Ik was toen als de dood dat ik ook naar een kostschool gestuurd werd, net als de dolle tweeling
Inderdaad
De dolle tweeling
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_28814070
Ik vind haar ook geweldig, en eigenlijk nog steeds.
Een jaar geleden ongeveer heb ik nog alle boekjes van De Vijf Detectives gelezen, die vind ik echt het allergeweldigst. Vooral die met die poes! En die van het circus, .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 09:58:49 #153
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28822972
Die poes was zo zielig. Ik werd daar altijd verdrietig van. Dat verhaal met de dief die de bakker bleek te zijn, daar irriteerde ik me wel aan. Ik had na drie pagina's al door dat hij expres met te grote schoenen rondliep.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_28825533
Ja soms was het inderdaad erg doorzichtig. Maar dan nog zijn er wel geweldige elementen in zo'n verhaal, zoals dat Dikky wanneer hij van de trap gevallen is beweert dat hij zich een hoop 'builen' heeft gevallen, maar dat ze al oud waren kwam helaas toch uit... ze waren reeds geel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 juli 2005 @ 12:42:59 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28827473
Ik lees ze allemaal nog geregeld. De Avontuur-serie blijft mijn favoriet. Iemand een idee of daar al DVD's van zijn? Alle DVD's van de Vijf heb ik inmiddels. De TV-serie van Avontuur vond ik heel erg leuk, ondanks dat die erg gemoderniseerd is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28851689
Pitty van 1 tot 6 heb ik echt verslonden
De vijf detectives was ook leuk, maar die heb ik niet allemaal gelezen.
pi_28852643
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik lees ze allemaal nog geregeld. De Avontuur-serie blijft mijn favoriet. Iemand een idee of daar al DVD's van zijn? Alle DVD's van de Vijf heb ik inmiddels. De TV-serie van Avontuur vond ik heel erg leuk, ondanks dat die erg gemoderniseerd is.
DVD's van de Vijf? Ik zag ergens iets staan daarover, maar dacht dat het nep was...
Waar haal je die, en hoeveel zijn er?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:13:43 #158
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28855903
Elke aflevering is op dvd verschenen. Soms 2 per dvd, soms 1. Als je geluk hebt, vind je ze nog bijvoorbeeld bij de FRS. Soms in de uitverkoopbakken. Ze zijn op internet ook vast nog wel ergens te vinden. Ze zijn ongeveer 7 euro per stuk geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_29100816
Kent er niemand de volledige stripversie van de vijf?

Ik heb er hier nog 2 liggen : De vijf en de jacht op het goud ende vijf en de vreemdelingen van de vlakte...

er schijnen er nog meer van te zijn...
  maandag 25 juli 2005 @ 07:20:16 #160
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29103812
Daar heb ik er vier van rayver. Wat vind je van degene die jij hebt?

Er wordt een nieuwe versie van de dolle tweeling uitgegeven.
*OUD heilige*
pi_29104639
quote:
Op maandag 25 juli 2005 07:20 schreef YPPY het volgende:
Daar heb ik er vier van rayver. Wat vind je van degene die jij hebt?
toen ik ze kocht vond ik ze bijzonder leuk en nu ik ze weer eens uit de kast haal, vind ik ze nog steeds behoorlijk.. beetje meeliften op het succes van de boeken, maar zeker niet slecht in elkaar gezet.. weet je ook hoeveel er in totaal zijn uitgegeven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')