Yup, die is idd rood, ik keek naar de rugquote:Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef YPPY het volgende:
Wat weinig! Dat wordt nog flink doorsparen.
Is deel 25 niet rood, met strips? Voor zover ik weet is die niet verschenen in dezelfde kleur als de eerdere deeltjes. Het is ook door iemand anders geschreven.
quote:Het kan zijn dat er een foutje in zit, maar waarschijnlijk heb ik dubbel:
1 (wit) (blauw)
4 (wit)
5 (wit)
8 (wit)
10 (wit)
12 (wit)
15 (wit)
21 (wit)
Niet in perfecte staat dus. Tegen verzendkosten wil ik die wel naar je opsturen, ruimt hier ook weer op.
Dat zijn dus dezelfde verhalen als in de pockets? 't gaat me meer om de verhalen dan om de boekjes zelf, eerlijk gezegdquote:Als je ook in hardcovers geinteresseerd bent, laat je dat maar weten.![]()
Noddy! Oeh, da's laaaaaang geleden..misschien dat ik daar op zolder nog wel wat van kan vindenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef YPPY het volgende:
Het hoort bijeen rijtje heel onbekende boeken. De bekendere heb ik al, dus ben ik hier maar aan begonnen. Op zich spaar ik alles, behalve de Noddy's en Mini Muis. Die vind ik niet zo leuk.
Bijna! Richard ontsnapte, dat zoontje van die rijke vader, met de lijfwachtenquote:In de knel is toch dat boek dat ze in een groot huis terechtkomen en dat Dick achter in de kofferbak van een auto ontsnapt?
Ik heb ze beiden in een keer uitgelezen...ze blijven boeien zal ik maar zeggen...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:37 schreef YPPY het volgende:
En dat zijn nog leuke verhalen ook! De Smokkelaarsrots vond ik echt eng toen ik het de eerste keer las met die geheime gangen en die boven.
Nopequote:Heb je de avonturenserie al geprobeerd? Die is erg leuk!![]()
Ik geloof het niet.![]()
![]()
Juist tussen de serieuze boeken door om weer even neutraal te worden. Of in tijden waarin je geen zin hebt om over zware kost na te denken en zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:37 schreef Mayadevi het volgende:
Ja, stiekem wel, hè? Eigenlijk vind ik jeugdboeken van vroeger ook altijd wel leuk om nog eens te lezen. Gaat ook lekker snel, lekker ff ontspannend![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |