quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:17 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Gemberbier (root beer) is toch meer een soort ginger ale?
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:12 schreef qltel het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling van GingerAle.
Ja hoor, dat bestaat hier ookquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:32 schreef YPPY het volgende:
Kun je dat ook ergens in Nederland kopen? Het lijkt me toch wel grappig om het eens te proeven.
Ik las en lees ze naast en door elkaar. Geen probleemquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond er als kind niets aan, het was zo braaf (de 5) was verpest door Willie van der Heide vrees ik
In de grotere supermarkt, Royal Club of London. Slekkerquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat bestaat hier ook
Zojuist vernomen dat drie delen van De Club van 7 (v/h De Grote 7) vanaf week 5, dus begin februari, bij de Aldi te koop zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:17 schreef Kiegie het volgende:
[..]
En ik kan je melden dat je er binnen niet al te lange tijd ook alle verhalen van de Grote 7 zult vinden, al heten ze dan de Club van 7.
![]()
Het was druk, maar ik heb ze in huis. Jammer dat het er maar drie zijn, maar beter dan niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:02 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Zojuist vernomen dat drie delen van De Club van 7 (v/h De Grote 7) vanaf week 5, dus begin februari, bij de Aldi te koop zijn.
![]()
De vijf detectives (en hun hond..quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:58 schreef cora4034 het volgende:
Ook had ik nog wat van de avonturen reeks en van de kinderen met dat eigenwijze mannetje Dicky ? met een hondje.
Gember bier = Ginger Ale. Geen bier maar een drisdrank als bitter lemon. Is denk ik erin gekomen door slecht vertalen.quote:Wel vond ik het vreemd dat ze al (gember)bier mochten drinken:D
Ik kende ze alle 3 al, dit zijn de oude namen:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:13 schreef YPPY het volgende:
De club van 7 vecht terug (Go ahead, Secret Seven)
De club van 7 en het kasteel (Good old Secret Seven)
De club van 7 op onderzoek (Puzzle for the Secret Seven)
ja, toen ik bob evers ontdekte waren de vijf detectives en hun hond gelijk minder interessant.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond er als kind niets aan, het was zo braaf (de 5) was verpest door Willie van der Heide vrees ik
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:10 schreef veldmuis het volgende:
Khad het na een half uur dan ook gezien, volgende keer een lijstje maken met welke boeken van De Vijf ik nog mis, dan kan ik mn collectiecompleet maken.
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:10 schreef veldmuis het volgende:
Khad het na een half uur dan ook gezien, volgende keer een lijstje maken met welke boeken van De Vijf ik nog mis, dan kan ik mn collectiecompleet maken.
quote:Op maandag 4 juli 2005 07:39 schreef YPPY het volgende:
Heb je mij soms gezien?Ik heb mijn De Vijf collectie geupgrate. Op twee na heb ik nu alle witte pockets in perfecte staat, zonder krassen namen of kruisjes op de achterkant.
Verder heb ik twee hardcovers gekocht. Hiervan hoef ik er nu nog maar 4.
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gaaf!
* veldmuis heeft wit en blauw door elkaar, eigelijk een keer netjes gaan maken, moet lukken, iedereen wil van die dingen af lijkt het wel.
[..]
Zijn die er ook?![]()
Wist ik niet eens
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:41 schreef YPPY het volgende:
[..]
De witte serie heb ik compleet, de blauwe ook en de nieuwste uitgave bijna. Van de hardcovers moet ik er nog 1 en dan heb ik elk boek in elke uitgave 1 keer. Verder heb ik nog wat anderstalig in verschillende drukken.Ik ben nu aan het proberen alles in 'perfecte' staat te krijgen, dat is nu ook bijna gelukt.
[..]
Schaam je!Er waren heel wat hardcovers te vinden in Dordt. Die zijn wel wat duurder. Ik betaal er maximaal 6 euro voor, maar dan moeten ze wel supermooi zijn en met omslag. Sommige handelaren vragen 10 euro, ja doei.
![]()
De hardcovers zijn de eerste uitgaven trouwens en dus wat lastiger te vinden. Ze zijn ook wel een stuk mooier. Als ik ook een groot huis heb, zet ik die allemaal in een boekenkast.
Die nieuwe serie is al een hele tijd terug verschenen. De teksten zijn aangepast aan de moderne tijd. Echt veel is er niet veranderd, al maken ze wel een paar keer karakterfouten. Ze zijn wat geemancipeerder (dus niet meer Annie die altijd kookt en afwast), maar maken daar wel fouten in. Ik las een keer dat Julian een 'gevaarlijk' plan bedacht en dat Dick hem afmoest remmen en behoeden voor gevaar. Dat hoort natuurlijk anderom. Dick is juist de durfal.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een nieuwe serie is joh.
[..]
Ik ben me al aan 't schamen.
Ik ga binnekort weer's zo'n boekje lezen, denk ik...is keilang gelee.
En een lijstje maken met wat ik heb, en wat ik nog niet heb...als ik dan nog es boekjes ga kijken, kan ik ook zoeken.
Hoi.quote:Op zondag 31 augustus 2003 20:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
'k moet er nog 7 van de 21, dus ik ga op zoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |