quote:dat doen echte alto's tog ook?
Op woensdag 2 juli 2003 13:26 schreef Mosselkreng het volgende:
nou bedankt.. k weet niet of ik er wel veel aan heb...
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 13:28 schreef Scorp[AM] het volgende:
SLACHT!
[Dit bericht is gewijzigd door asdf- op 02-07-2003 13:30]
quote:je kan gewoon je pack niet inschatten , je hebt helemaal niet zo vaak een zaad meestal best speelbaar.
Op woensdag 2 juli 2003 13:32 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik word zo langzamerhand moe van ALTIJD zaad trekken
quote:je suckt gewoon , ubernoob , je hebt zwaar god aan en trekt dan nog de stekker uit je pack en als je zaad hebt ga je ruilen.
Op woensdag 2 juli 2003 13:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
tuurlijk..
zaadpack
zaadtoernooi
zaadteam
![]()
![]()
je word gewoon vet geoutclast+ dat je geen fronts en rears moet maaien in swindon.
quote:als je ontopic bent help je ten minste iemand
Op woensdag 2 juli 2003 13:37 schreef Infinity123 het volgende:
Hee, waarom gaan jullie niet eens lekker off-topic?
quote:volgende week woensdag..
Op woensdag 2 juli 2003 13:36 schreef Ils het volgende:
Waar laat je ze zetten dan? wrsch weet degene die ze zet wel wat er nodig is om ze te verzorgen.
quote:je suckt gewoon keihard , die schouders blaas je daar in 1 schot weg met een beetje speelbaar pack. gewoon tussen die gun en schouder in maaien en laag inbrengen, wall bash wil ook goed werken
Op woensdag 2 juli 2003 13:39 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik KRIJG DIE SHOULDERS NIET UIT
en ik word de hele game gedoubleteamed
quote:Ik heb gehoord dat je ze niet met speciale middeltjes hoeft te verzorgen, zolang je er maar voor zorgt dat je ze niet meer dan 3x weeks wast.
Op woensdag 2 juli 2003 13:49 schreef Mosselkreng het volgende:
euhm en verder?
quote:knal die frituurpan ook dan is uit daar word je alleen maar trager en vetter van , leef is wat gezonder zorg dat je meer beweging hebt.je word alleen maar een steeds traagere pad en zo word je nog harder in je kont genomen in de arena.
Op woensdag 2 juli 2003 13:51 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik probeer het echt...
maar ik had ZAAAD
elke keer
*frituurpan aan*
en je bent eigenwij toch keihard weer voor die rears en fronts gaan.
quote:nee zucht
Op woensdag 2 juli 2003 14:07 schreef Scorp[AM] het volgende:
wat ZAAD
Laat je ze bij een kapper oid zetten? dan krijg je vast wel wat spul mee om het te verzorgen.
Mijn zus moet ze gewoon vettig genoeg houden met wax en voor de punten heeft ze een tubetje met lijm meegekregen.
De 1e maand mocht ze ze niet wassen volgens mij.
quote:3x per week is met dreads idd veel te veel, maar zonder dreads ook wel genoeg hoor. Volgens mij kan je het gewoon het beste maximaal 1x per week wassen als je dreads hebt..
Op woensdag 2 juli 2003 13:51 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat je ze niet met speciale middeltjes hoeft te verzorgen, zolang je er maar voor zorgt dat je ze niet meer dan 3x weeks wast.
Google anders eens een keertje.. kom je vast wel wat meer tips tegen over de verzorging van dreads.
quote:Ik heb die spray, rol het nooit (in 4 jaar misschien 2 keer gedaan), en van vet wordt je haar gladder, en dread het minder snel, dus gebruik het met mate (gebruik het dus alleen als je haar gaat uitdrogen)
Op woensdag 2 juli 2003 16:48 schreef BlackOrchid het volgende:
Dreads moet je dagelijks even bijdraaien, vet gebruiken en 1x per week wassen ongeveer. Verder heb je ook een spray voor je hoofdhuid mocht het erg gaan jeuken allemaal..Google anders eens een keertje.. kom je vast wel wat meer tips tegen over de verzorging van dreads.
quote:dank uw hier heb ik wat aan
Op woensdag 2 juli 2003 20:05 schreef Spleed het volgende:
Heej, een vriendinnetje van mij heeft twee weken geleden dreads laten zetten. Je mag het de eerste twee weken NIET wassen. En je moet zo veel mogelijk (in de goede richting!!!) aan de dreads draaien en het twee keer per week waxen. Je moet niet te veel wax in je haar doen!!! Je mag het ook niet zomaar wassen met shampoo, wat ook niet echt nodig is. Het kan zijn dat je jeuk krijgt, maar je haar gaat niet snel stinken. Het is prima als je je dreads 1 x per week uitspoeld met zout water. Gewoon lauw water mengen met zeezout. Het meisje die de dreads heeft gezet wast haar haar 1 x per maand met shampoo. Maar die moet je uitverdunnen, omdat er anders deeltjes achterblijven, wat ook zeker niet goed voor je haar is. Veel succes ermee iig! Dreads zijn echt heel gaaf!
quote:k gebruik ut al.. tis mooi geworden m'n haar.. k heb ut al un keer gewassen (spannend he?) en ik gebruik elke week een beetje van de inhoud van ut potje ^0^
Op zondag 27 juli 2003 11:34 schreef mel723 het volgende:
[afbeelding]dit gebruik ik, max 1 x per week om te rollen en losse haartjes beetje mee te laten werken.
quote:idd.. gewoon murray's gebruiken.. al gebruik ik het dagelijks, want de mijne zijn niet echt geweldig
[afbeelding]dit gebruik ik, max 1 x per week om te rollen en losse haartjes beetje mee te laten werken.
quote:je kan beter, ipv die wax, je haar eens per maand wassen met zeewater (te krijgen bij bijv. de bodyshop, of gewoon aan het strand natuurlijk!, of zelf met wat gewoon water en zout en citroensap), die wax blijft namelijk in je dreads zitten, en dat gaat er heel smerig uitzien na een paar jaar...
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:24 schreef Miekie het volgende:[..]
idd.. gewoon murray's gebruiken.. al gebruik ik het dagelijks, want de mijne zijn niet echt geweldig
Ik heb 2 weken voordat ze bij mij werden gezet mn haar gewassen met afwasmiddel (daar wordt je haar stug van). Maar nu was ik ze gewoon 2 a 3 keer per week met gewone shampoo.
quote:...
*stil*
Murrays? Smeer je dat in je dreads? Ik kan me echt niet voorstellen dat dat er goed voor is. Moet je er zonodig spul insmeren, doe dan gewone wax.
Ik smeer al anderhalf jaar niets meer in mijn dreads. Is verder gewoon een kwestie van doorhalen en indraaien.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:01 schreef nietzman het volgende:[..]
...
*stil*Murrays? Smeer je dat in je dreads? Ik kan me echt niet voorstellen dat dat er goed voor is. Moet je er zonodig spul insmeren, doe dan gewone wax.
Ik smeer al anderhalf jaar niets meer in mijn dreads. Is verder gewoon een kwestie van doorhalen en indraaien.
quote:mmh.. daar heb je wel gelijk in... ziet er nadat ik er wax in heb gesmeerd ook niet echt fris uit...
Op woensdag 13 augustus 2003 14:41 schreef i_defy het volgende:[..]
je kan beter, ipv die wax, je haar eens per maand wassen met zeewater (te krijgen bij bijv. de bodyshop, of gewoon aan het strand natuurlijk!, of zelf met wat gewoon water en zout en citroensap), die wax blijft namelijk in je dreads zitten, en dat gaat er heel smerig uitzien na een paar jaar...
quote:excusemoi, dat had ik eventjes over het hoofd gezien
Op woensdag 13 augustus 2003 15:10 schreef SilentSinner het volgende:
euh ja ik. daarom hebk het net gepost!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |