quote:Als de VS alles zo goed weet, waarom roepen ze dan de hulp in van de Taliban de barbaren??
Op woensdag 2 juli 2003 12:18 schreef BAZZA het volgende:[..]
Achterlijk volk heb je overal... kijk maar eens naar bv Jambers en naar een oude aflevering van "Catharina"
maar bijna nergens zoveel als in de Ara....
quote:Bron??
Op woensdag 2 juli 2003 12:24 schreef BAZZA het volgende:[..]
Er stonden wel tanks bij ziekenhuizen, maar baghdad heeft er meer dan 20 en heeft maar 1 olieministerie
![]()
[..]Het merendeel van de belangrijkste kunstwerken lagen toch al in de kluizen en verder is het allemaal redelijk goed door de oorlog gekomen
quote:Om de zelfde reden als Nederland ook de hulp van de NSB figuren nodig had na WO2
Op woensdag 2 juli 2003 12:29 schreef schatje het volgende:
Als de VS alles zo goed weet, waarom roepen ze dan de hulp in van de Taliban de barbaren??
quote:Landkaarten en een artikel in Het Parool onlangs
Op woensdag 2 juli 2003 12:30 schreef schatje het volgende:
Bron??
quote:Linkje alsjeblieft.
Op woensdag 2 juli 2003 12:31 schreef BAZZA het volgende:[..]
Landkaarten en een artikel in Het Parool onlangs
quote:Nee, ik vind het niet gepast, tis niet van deze tijd. Trouwens steniging heeft dus niets met de arabische cultuur te maken, vroeger gebeurde het ja..maar nu niet meer.
Op woensdag 2 juli 2003 12:29 schreef Gil-galad het volgende:
Mutant01, vind je steniging achterlijk, of niet ?
quote:Iraakse archeologie bedreigd
Op woensdag 2 juli 2003 12:24 schreef BAZZA het volgende:Het merendeel van de belangrijkste kunstwerken lagen toch al in de kluizen en verder is het allemaal redelijk goed door de oorlog gekomen
quote:Slechte vergelijking, als je alleen al nagaat wat Bush allemaal over de Taliban heeft gezegd, en wat moeten de slachtoffers van 11-9 wel niet denken??
Op woensdag 2 juli 2003 12:30 schreef BAZZA het volgende:[..]
Om de zelfde reden als Nederland ook de hulp van de NSB figuren nodig had na WO2
je kan ze niet allemaal executeren
quote:Van de papieren versie die allang in de kattenbak zit?
Op woensdag 2 juli 2003 12:33 schreef schatje het volgende:Linkje alsjeblieft.
quote:En dat bleek dus niet te kloppen
Op woensdag 2 juli 2003 12:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
quote:Ik vind het geen slechte vergelijking.
Op woensdag 2 juli 2003 12:35 schreef schatje het volgende:
Slechte vergelijking, als je alleen al nagaat wat de geallieerden allemaal over de nazi's hebben gezegd, en wat moeten de slachtoffers van het nazi-regime wel niet denken??
quote:Waar heeft hij dat gezegd ?
Op woensdag 2 juli 2003 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
En toch snap ik niet waarom Bazza mij haat, en het liefst dood zou zien.
quote:Wat heeft de NL regering wel niet allemaal over de NSB gezegt? en wat moesten de slachtoffers van de concentratiekampen wel niet denken??
Op woensdag 2 juli 2003 12:35 schreef schatje het volgende:Slechte vergelijking, als je alleen al nagaat wat Bush allemaal over de Taliban heeft gezegd, en wat moeten de slachtoffers van 11-9 wel niet denken??
quote:In andere woorden wel jah..zie sig.
Op woensdag 2 juli 2003 12:36 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Waar heeft hij dat gezegd ?
quote:Wanneer stond het in de krant?
Op woensdag 2 juli 2003 12:35 schreef BAZZA het volgende:[..]
Van de papieren versie die allang in de kattenbak zit?
alsof ik alles ga bewaren
quote:Zoek maar online dan, je Engels is immers uitstekend, zal vast wel ergens staat dan.
Op woensdag 2 juli 2003 12:35 schreef BAZZA het volgende:[..]
Van de papieren versie die allang in de kattenbak zit?
alsof ik alles ga bewaren
quote:Bron? Dat museum in Bagdad was dus helemaal niet geplunderd? Die directrice had het allemaal zelf onder haar bedje verstopt of zo?
Op woensdag 2 juli 2003 12:36 schreef BAZZA het volgende:[..]
En dat bleek dus niet te kloppen
quote:The first Arab-American war.... "Millions for defense, but not one cent for tribute!"
Op woensdag 2 juli 2003 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
In andere woorden wel jah..zie sig.
quote:Week of 6 geleden
Op woensdag 2 juli 2003 12:38 schreef Skimmer het volgende:
Wanneer stond het in de krant?
quote:Oke, hier heb je een punt
Op woensdag 2 juli 2003 12:37 schreef BAZZA het volgende:[..]
Wat heeft de NL regering wel niet allemaal over de NSB gezegt? en wat moesten de slachtoffers van de concentratiekampen wel niet denken??
quote:Okee... ik ga wel ff zoeken... het Parool zei je he?
Op woensdag 2 juli 2003 12:39 schreef BAZZA het volgende:[..]
Week of 6 geleden
quote:Jawel hoor, maar de grootste schatten lagen in de kluizen van de bank en in moskees.
Op woensdag 2 juli 2003 12:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Bron? Dat museum in Bagdad was dus helemaal niet geplunderd? Die directrice had het allemaal zelf onder haar bedje verstopt of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |